Zajímavosti

Debata je lehce moderovaná (opravení nefunkčních odkazů). Zkuste nespamovat... moc. Díky.
Napsal: Nerhinn
6.3.2019 13:22 - Jezus
Díky.
Pokud jde o mě, líbila by se mi nějaká animovaná předělávka i těch streamů... Ale tak třeba se podaří ustanovit nějaký hezký precedens - těch skoro 4,9 míčů je dobrý začátek. Teď ještě nezkonit scénář a nepřehnat to s "pohádkovou" grafikou :-)
6.3.2019 22:28 - sirien
Popravdě - co do scénáře a postav mám víc důvěry v partu DnDčkařů (s profláklym kanálem a s G&S za zády) než v Hollywoodský "profíky", toho bych se zas tak moc nebál :)
6.3.2019 22:43 - RoVan
Jezus: animovaná předělávka by mi nevadila, ale 'pohádková' a svým způsobem 'řemeslná' grafika mi přijde dobrá, přinejmenším lepší než přehnané CGI / nevkusné 3D (viz. Dragon Prince - seriál se mi líbí, ale ta animace he běs).
Do animace Streamů si osobně nemyslím, že by investovali, především proto že je fanoušci znají a nepřinesly by moc nového. Navíc by streamy postrádaly atmosféru 'u stolu' a případné off-character hlášky, výrazy hráčů atp. Na jednu stranu by přidali vizuání interpretaci, na druhou stranu by museli osekat spoustu bezprostředních reakcí, které, věřím dodávají CR atraktivitu.
Cestou kterou jdou dají fanouškům něco nového (příběh, animaci), postavy které mají rádi a zároveň je nezklamou špatnou interpretací obsahu který znají. Za mě dobrý krok.
Souhlasím s tím scénářem, může to být už jenom 'velký dobrý' nebo 'velký špatný.'
EDIT: Sirien + 1 / nicméně to chou otevřít i široké veřejnosti, snad je to nestáhne k hollywoodským stereotypům
6.3.2019 23:01 - sirien
Editovaný souboj Obi-Wana a Darth Vadera

Musim říct že to vypadá až nečekaně dobře :)
6.3.2019 23:48 - krytah
Teď mě tak napadlo, co kdyby udělali normální stream ze hraní a pak vzali třeba 3 po sobě jdoucí a zanimovali by to, klidně do 22 min. Že by to bylo takový shrnutí, nemuseli byste koukat na hodiny a hodiny záznamu, ale v tychlosti byste zkoukli hodinu animáku a jste v obraze i po 8,9 vynechaných streamech.
7.3.2019 00:01 - LokiB
Když oni asi zdejší diskusi nečtou, aby se tím inspirovali ...
7.3.2019 00:44 - LokiB
Tak na 5.75 M přidali další goal ... Start of Briarwoods Arc (2x 22 minut)
7.3.2019 06:16 - Ugy
No a už se k těm Briarwoodům blížej. Což je přesně to co zmiňoval krytah. Jsou to episody 24 až 38 z první serie.
7.3.2019 08:02 - Log 1=0
Tímhle tempem si z toho udělají Ulici a lidi jim to rádi zaplatí. /joke
7.3.2019 11:51 - Jezus
krytah: Tak nějak jsem to myslel.

LokiB: Neboj, ono to určitě napadlo i někoho v USA. Ale pořád snad můžeme říkat, co by bylo fajn, kdyby udělali, ne? Můžeme? Viď, že můžeme?

Souhlasím s RoVanem, že atmosféra hraní u stolu je nenahraditelná. Podle mě do jisté míry bude u finálního produktu i znát, že je to "podle hry" a najednou se ukáže, že postavy jednají trochu divně apod. Pokud ale bude tohle jasně deklarováno - byla to hra, nepsali jsme román... nemusí to vadit.

Přetočení devítihodin streamů do 20 nebo 40 minut ale má také něco do sebe. Možná ne tolik pro pravověrné fanoušky, ale pro "otevření širší veřejnosti" určitě. Prostě ne každý má tolik času, aby ty streamy všechny sjížděl, i když ho baví, ale na seriál bych se schutí podíval a to i na ty části, které jsem už viděl ve streamech. Prostě příjemné připomenutí...

Mimochodem to seriálové Briarwoods podle mě stejně "plánovali" (ve smyslu jednou třeba...) udělat jako samostatný Kickstarter až podle úspěchu toho speciálu, ale správně kují železo dokod je žhavé. (btw 5,75 M$ dosaženo).
7.3.2019 12:05 - sirien
Jezus: tohle už kdysi tvrdil svého času Argonantus - že hra není přenesitelná do povídky, protože to "prostě je vždycky cítit že to nesedí".

Za mě to je totální nesmysl (a od Arga tehdy tak trochu literární fašismus) - stejný nesmysl jako tvrdit, že "knížka nejde převést do filmu, to je pak vždycky cítit" (Stardust...) nebo že "radiohra nejde převést do knížky, to je pak vždycky cítit" (Neverwhere - většina lidí ani neví že radiohra kdy existovala, natož že byla první) a můžu pokračovat každym párem možných médií tam a zpátky.

Herní příběh samozřejmě přenositelný je, jen se to musí udělat rozumně a s určitými přizpůsobeními médiu a ne "tupě". Tzn. vzít jejich hru a předělat jí do animace by určitě šlo. Osobně bych hlasoval spíš za komiks (produkčně o hodně snazší a levnější) - já sice uznávám, že ty jejich hlášky a atmosféra u stolu sou fun, ale osobně mě zajímá mnohem víc ten příběh co odehráli a postavy co ztvárnili, ale prostě nemám čas a manu na to to sledovat jako celek - mít komiks s referencema na díly (a časy) tak si radši přečtu komiks a sem tam se podívám na to jak bylo něco odehrané.
7.3.2019 13:13 - Jezus
Já to rozhodně nechci tvrdit tak absolutně. To, že se přenosem mezi medii něco ztratí (osobně mám třeba knižní konec Stardustu mnohem radši), neznamená, že to nejde nebo je to špatně.
Budu muset zkusit ty komiksy, co už vyšly, ale osobně se těším na animaci, protože u komiksů by mi asi hodně chyběly ty super hlasy :-)
7.3.2019 13:21 - sirien
Knižní konex Stardust je suprovej, ale ve filmu by prostě nefungoval. Ten filmovej by zas nefungoval tak dobře v knížce. Stardust je v tomhle můj oblíbenej příklad, protože všechno co tam mělo zůstat stejně zůstalo stejně a všechno co se mělo změnit, vypustit nebo přidat se změnilo, vypustilo nebo přidalo - a ve všech případech navíc velmi kvalitně :)

Jezus píše:
Budu muset zkusit ty komiksy, co už vyšly, ale osobně se těším na animaci, protože u komiksů by mi asi hodně chyběly ty super hlasy :-)

Tak ještě můžeš zkusit nadhodit aby z toho udělali video-komiks, tak jako Daniel ze Spacedock dělá to svoje SF - kreslenej komiks namlouvanej voice actorama (popř. prostě vezmeš záznam toho co se říkalo u stolu a přeneseš to ke komiksu - což jako nevim jak moc by fungovalo...)
7.3.2019 13:35 - Ugy
Když tu sirien zmínil spacedock tak musím říct, že to je taky věc na kterou se hodně těším.
8.3.2019 00:34 - Colombo
Je někdo blíže seznámen s 2d20 systémem?

Má "momentum", kde úspěchy z předchozího hodu se můžou využít v následné akci (například kupovat další hody). Sdílené pro družinu. Což v podstatě znamená, že jakákoliv akce může vytvořit výhodu na následující akci.


Všichni hráči mají svoje "fateopointy", ale GM má navíc svůj doompool. Ten může GM používat podobným způsobem. Hráči můžou koupit další kostku tím, že dají bod do GM doompoolu, což v podstatě znamená "Risknu to s tím, že v budoucnu z toho můžou být komplikace".

Ačkoliv nejsem fanda samotného 2d20 hodu (k6 úspěchové dicepooly), který navíc používá k6 pro dmg (raději mám, když je všecko jednou kostkou), tak ty dvě zmíněné mechaniky takhle od boku vypadají celkem zajímavě, posilují spolupráci, aktivní a cinematickou hru skrze vykoupené úspěchy a následné komplikace. Dokážu si tyhle mechaniky poměrně hezky fungovat v rámci npř. Shadowrunu.
8.3.2019 20:00 - Ugy
Ani ne tak zajímavost, ale nevím kam s tím a chtěl jsem se podělit o přípravu na zítřejší Achtung! Cthulu
8.3.2019 22:08 - Jerson
To vypadá dobře :-) V jakém roce hrajete?
8.3.2019 22:14 - Ugy
Jerson: 1939 v létě, takže ještě před začátkem války, ale už po okupaci. Docela mě pobavilo to že to začíná shozením týmu do okolí Karlštejna jako paravýsadku byť jsem se někde dočetl, že RAF tohle začala trénovat až o rok později, ale což sekce D je očividně napřed :D Hodně se mi líbil Achtung! Cthulu investigators guide. Je tam hodně zajímavejch dobovejch informací jak o kultuře tak o běžných věceh během 2. sv války.
8.3.2019 22:18 - Jerson
To hraješ v období jen o tři měsíce později než já :-)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.098796844482422 secREMOTE_IP: 3.230.1.23