[brainstorm] Věci do settingu

Mladý vypravěč sedí v záři monitoru u svého stolu, dloube se tužkou v mastných vlasech a kouká na bramboru načrtnutou na stole. Koukne do prava na monster manual, koukne do leva na DM guide, povzdychne si a dál se dloube tužkou. Jak tuhle bramboru proměnit v kontinent, který bude hostit všechna naše dobrodružství?
Pravidla mu poradí s kosmologií, internetové diskuze mu poradí s tím jak to dělat a jak to nedělat, ale nikdo mu neřekne konkrétně, čím ta velká bílá místa na mapě vyplnit.
Pokuste se vymyslet originální, nebo připomenout klasické, věci do fantasy settingu (sns, high fantasy, stredovek, je to jedno). Města a místa, rasy a organizace, lokace obydlené i neobydlené, artefakty, npc... (rozsah libovolný)
Erric píše:
lidkse mesto, hradby, kamenne domy ... ale neni to obycejne mesto pred 15ti lety na nej padl stin, od te doby je tam stale tma, at je den nebo noc. nejsou videt hvezdy a lide v nem nespi...
Quentin píše:
Sluneční impérium Eladrinská zem na východě, všelijak inspirováno wuxia, klany, moje kungfu je silnějsi, mistr a žák, samuraiové a roninové (nejčastější povolání swordmage, fighter, rogue(ninja), warlord), polobožský emperor. Pracující třída na rýžových polích hobiti...
Dios píše:
Hevreni (vykradeno z asterionu) Národ napadající země sultána, kočovníci a jezdci, páni pláně s větrem ve vlasech, šlechtí nejlepší koně a na zimu se vracejí do svého tajného města na pokraji pouště
edit: aby nam nejake napady neutekli, tak paralela na rpgf
Napsal: Quentin
Autorská citace #21
10.11.2008 10:42 - yashamaru
Ja jsem se v podstate potreboval jen vypovidat... :D
Autorská citace #22
10.11.2008 11:05 - Merlin
zkusím nadhodit organiczace a nejaké drobnosti z mých starých světů...
Pátrači: společenství, jejihž cílem je zisk starých artefaktů a vědomostí. Pokud se někde dozví o tom, že někdo někdde vybral nějakou hrobku a získal něco ze staré technologie, artefat, nebo svitky..navštíví ho a slušně požádají, aby jim toto za určitou cenu přenechal..jako kompenzaci za námahu..pokud to neudělá, navštíví ho ještě jednou, tentokrát už peníze nenabízejí..své hodnosti mají podle typu spon na copáncích vlasů..měd, stříbro, zlato...
Strážce pečeti:jak už to tak bývá klišé..taky jsem měl strážce pečeti..řád těch, kteří neunavně zapisují dění ve světě do obří knihy (pod vnuknutím boha vědění). Toto je však zapovězeno všem ostatním. řád má i ozbrojenou složku hlídající samotné strážce. Pokud by PC chtěli informace z knih osudu, museli by se sakra snažit, aby je přesvědčili.
řád bílého vlka(inspirováno WH) řád fanatických rytířů, kteří potírají magii v jakémkoliv smyslu. V některých zemích jsou sami pronásledováni, ale v dalších částech fungují jako inkvizice, nebo spíš její ocelová pěst.
Autorská citace #23
10.11.2008 11:05 - Quentin
yash: vsak v poradku :)
Autorská citace #24
10.11.2008 11:33 - Ota
Rhymeloti: Kmen žijící v divočině, živící se převážně lovem. Patriarchát. Mladíci musí absolvovat zkoušku dospělosti. Pak se stávají muži s právem mluvit při občasných shromážděních. Každý muž ovšem musí za všech okolností mluvit ve verších. Kdo mluví normálně, bez rýmů, stává se v očích Rhymelotů méněcenným jedincem. Pokud se hrdinové dostanou mezi tuto komunitu, musí se přizpůsobit, jinak se k žádným informacím nedostanou (zřejmá inspirace Dědem Vševědem z Cimrmana, ovšem fungovalo to docela dobře, Vypravěči doporučuji si nachystat několik typických vět předem, aby působil dostatečně věrohodně, přece jenom Rhymeloti mluví ve verších zcela přirozeně). Neznámý jazyk dávno zmizelé civilizace: Hrdinové mohou občas narazit na svitky psané neznámým jazykem dávno zmizelé civilizace. Občas narazí na někoho, kdo je schopen pár slov rozluštit, případně najít nějaké svitky dvoujazyčné (ovšem značně potrhané, aby "vyluštěných" slov nebylo zbytečně moc). Při pátrání v ruinách měst oné zmizelé civilizace může být jakákoli znalost jejich jazyka znamenat rozdíl mezi úspěchem a smrtí (u hodných Vypravěčů mezi velkým úspěchem a malým úspěchem). Sekta: Členové sekty mají zvláštní schopnost. Pokud nejsou zabiti rychle a čistě (systémovou interpretaci musí určit Vypravěč), mohou před smrtí svého vraha proklít. Čím více členů sekty hrdiny prokleje, tím větší vliv ona kletba má (kletba seslaná vůdcem sekty je pochopitelně mnohem výživnější).
Autorská citace #25
10.11.2008 12:49 - Merlin
Náhrdelník tisíce duší:Náhrdelník v jehož nitru jsou ukryty duše mnoha a z mnoha světů. Pokud si jej někdo nasadí na krk, přejde do jeho těla náhodně vybraná duše a jeho duše nahradí duši v kameni. Postavě zůstávají její fyzické vlastnosti, ale veškeré diševní, stejně jako pamět a vše je jen cizí duše. Ta sama sebe vnímá jako za stara a podvědomě odmítá přijmout i očividnou změnu vzhledu. Protože se Náhrdelník vyskytuje ve více pararelních světech, může se stát, že dojde pouze k prohození duší v jednotlivých postavách majících na krku Náhrdelník.
Sejmutí náhrdelníku je pak problém, protože se osoba podvědomě brání a to především tehdy, kdy její původní tělo zemřelo..nemá se kam vrátit...
pokud by byl zájem o podrobnosti mohu dodat, případně mám i k tomuto i krátkou povídku, pokud by byl zájem
Autorská citace #26
10.11.2008 12:51 - Merlin
zapomněl jsem dotad, že cílem tohoto náhrdelníku je, aby si postava mohla zahrát i jinou, aniž by se zbavovala své původní..navíc je v tom spousty konfliktů a zvláštních situací...pokud se například do těla elfí princezny přenese duše trpasličího žoldnéře....

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.0695641040802 secREMOTE_IP: 3.133.131.168