27.12.2013 20:43 - Sosacek
Ty vidis neco ocni belmo na stovky metru?
27.12.2013 21:02 - Alnag
Sosáček píše:
Ty vidis neco ocni belmo na stovky metru?


Jen u manga postaviček. :)
27.12.2013 21:11 - Quentin
Píše:
Ta informace v tom, ze "jsou tak blizko, ze vidis belma jejich oci" (coz je odkaz na jednu hlasku z bitvy, btw), neni v tom, ze vidis belma jejich oci, ale ze jsou tak blizko, ze vidis belma jejich oci. Pripadalo mi to celkem intuitivni, ale zda se, ze i tohle muze nekdo nepochopit.

Ty vidis neco ocni belmo na stovky metru?

Nechapu. Near v DW je vzdalenost, ve které ještě vidíš bělma jejich očí, ne? Proto je psaná u vrhacích a špatných střeleckých zbraní.
27.12.2013 21:22 - Gurney
Píše:
Dungeon World používá
blízko (do vzdálenosti, kdy soupeři vidíš bělmo v očích)

Takže na želatiný kostky nemůžu střílet? Ani na kostlivce? Ach jo, já ty moderní hry nechápu :P
27.12.2013 22:03 - Sosacek
DW píše:
Near: It’s useful for attacking if you can see the whites of their eyes.
Far: It’s useful for attacking something in shouting distance.



Presne tak.
5.1.2014 21:04 - Quentin
5.1.2014 21:18 - Vojtěch
Hezká zápletka... a teď kterou? Solidní by bylo ještě dodat, že lordovi by se tak nějak lidsky zamlouvala Roxana, která mu přijde zkušená a tak nějak blízká (takže čarodějnice by se najednou fofrem potřebovala dostat zpátky a vrazi jsou na cestě...).
6.1.2014 10:48 - Quentin
6.1.2014 11:09 - skew
Zápletka dobrá! Na malé ploše spousta moc informací a vsadím se, že deset skupin hráčů by to odehrálo pokaždé jinak.

U vodního konstruktu se mi nelíbí útok mrazením. Když už, tak spíš ho nechat obklopit postavu a topit. S tím, že když někdo útočí na konstrukt, útočí i na topeného a ten si musí vybrat, jestli raději bude zraňován společně s konstruktem, nebo bude uhýbat - podle toho se bere buď AC konstruktu (topený se nebrání), nebo AC topeného (topený se brání a jeho AC je větší než AC konstruktu).
6.1.2014 11:37 - Quentin
Skew: To zní dobře, ale je to dost složité na zapsání. Už takhle je ten spell šíleně dlouhej. Ale je to moc hezké kreativní využití, které by měl být schopen každý vypravěč doimprovizovat při hře.
6.1.2014 12:31 - chrochta
Zápletka vynikající. Pár drobností: 1) dvůr by se měl také zajímat o to, kdo se stane jejich novou paní (asi by vyhrála Auriel - nebude mocenskou konkurencí); 2) tlustá chůva nemusí být jen neškodnou babičkou na hlídání dětí; 3) dvorští funkcionáři a podsvětí mohou spolu do jisté míry spolupracovat (oboustranně výhodné uspořádání - třeba legalizace nezdaněného alkoholu/ tabáku/ čehokoli zajímavého).

to Vojtěch: Mám lepší rozšíření :) Lord potřebuje dědice a tak se bude poohlížet spíš po mladších ročnících, ale Roxana ho velmi zaujme, takže se rozhodne ji zadržet na hradě jako svou společnici/ milenku. A Roxana má na výběr...
6.1.2014 12:39 - Quentin
Píše:
1) dvůr by se měl také zajímat o to, kdo se stane jejich novou paní (asi by vyhrála Auriel - nebude mocenskou konkurencí)

alespoň roxanin plán dává větší smysl

Píše:
2) tlustá chůva nemusí být jen neškodnou babičkou na hlídání dětí

Může být :)

Píše:
3) dvorští funkcionáři a podsvětí mohou spolu do jisté míry spolupracovat (oboustranně výhodné uspořádání - třeba legalizace nezdaněného alkoholu/ tabáku/ čehokoli zajímavého).

Jestli ano, tak to Marsaia nejspíš odhalí a využije.
Taky to asi bude důvod, proč kníže nevěří svým rádcům.


Předem jsem si omezil délku textu, aby zbylo dost místa na dohady. Zatím každý čtenář přišel s jiným vývojem :-)
6.1.2014 18:14 - chrochta
ad 1): Ne, Roxana to dělala kvůli svému věku (moc dětí už nepovije - mladičká Auriel má před sebou ještě asi 25 plodných let).

ad 3): Jistě - další důvod, proč "nešťastnou náhodou" sní cosi SILNĚ nezdravého. Už takhle se jí podařilo si proti sobě poštvat část dvořanů... a možná i podsvětí. A co se týká nedůvěry knížete k radě, tam platí bod 1), nikoli 3).
6.1.2014 22:00 - Quentin
6.1.2014 22:27 - Arten CZ
Ahoj, pročetl jsem tvůj blog a moc se mi líbí způsob, jakým píšeš i témata, o kterých píšeš. Nejvíce se mi líbily tvé rady pro hráče a pro vypravěče. Nemám žádnou věcnou připomínku nebo nosnou myšlenku, jen jsem chtěl poděkovat za pár hodin strávených zábavným čtením tvého blogu.
6.1.2014 22:36 - Quentin
Díky!
19.1.2014 17:08 - Quentin
Ozval se první člověk, co hrál Vilu. Drd1.6 první vedení hry po několikaleté pauze, polovina lidí předtím rpg nehrála.

Prej to šlo dobře. Sklep nenašli. Že je zombie ve vaně jim došlo a nenechali se překvapit. Dilema na konci se protahovalo a nikdo to nechtěl rozlousknout, až do chvíle, co zloděj našel truhly v šatně a rabováním ducha namíchnul. Když pak šlo o přežití, tak nad zabitím paní domácí nikdo neváhal.

Dejte vědět taky, jestli to budete zkoušet. Na nízké lvly je to ideální, protože kromě celkem snadných zombií jsou všechny boje víceméně optional.
19.1.2014 17:36 - Shako
QuentinW píše:
Ozval se první člověk, co hrál Vilu.


Nejak nevidim link na todle - o cem je tedy rec? Vypada to na nejake kompletnejsi dobrodruzstvi a tech neni nikdy dost. :)
19.1.2014 17:47 - Quentin
byl to jen minidungeon, co jsem postoval nedávno
http://2k6goblinu.blogspot.cz/2013/12/krvava-vila.html
21.1.2014 23:26 - Quentin
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21686816215515 secREMOTE_IP: 3.227.2.109