5.8.2020 13:45 - Jezus
Jj, hráli jsem na podobné. U jezera byla vesnice, na jihu cesta k hradišti, na západě elfí hvozd (pravda, listnatej).

V detailech se to liší (hlavně měřítko, mokřad jsem měl mezi vesnicí a severozápadním pohořím, naopak na západě nebyl), ale schématicky docela věrné :-)
6.8.2020 12:24 - Gurney
Ty jsou fakt pěkné. V čem je to dělané?
6.8.2020 12:59 - Quentin
Dík :)

Stabilo (0.4 mm) na obyč kancelářský papír (80g). Na vodu podél pobřeží jsem zkusil tenčí Centropen (0.1 mm).
6.8.2020 13:27 - PetrH
Quentine, tak teď máš krásné tři lokace, co k nim uddělat sandboxy a třeba to celé propojit k Tross? tohle už vypadá jako zajímavý balíček velikosti nějaké oblasti na dobrou kampaň
6.8.2020 13:52 - York
PetrH: Jestli to dobře chápu, tak to tak nejspíš dopadne, jen to vznikne postupně hraním.

Každopádně me wants :-)
9.8.2020 14:06 - Quentin
9.8.2020 14:18 - PetrH
Jako Quentine, tvl. tohle je super dung. S dovolením si uložím k sobě, použiju na děckový DnD...nebo, že bych prubmnul tvůj Grimoár... :thinking:
11.8.2020 22:50 - kin
Naprosto boží Quentine! :)
A mapa má super styl, fakt klobouk dolů, dost unikátní. Jen bych možná propojil místnosti aspoň čerchovaným obrysem cesty, chvilinku jsem já hlupák přemýšlel co kam jde a jak. :)
26.8.2020 22:35 - Quentin
Místnosti
Hrad




Petr, Kin: Díky!
Kin: Něco s tím musím udělat.
27.8.2020 10:59 - Vaarsuvis
Moc hezké místnosti Quentine, 4 mi připomněla modul B1- In Search of Unknown , kde to byl podle mě asi nejzajímavější prvek dungeonu. Aneb jak prostředím vyprávět příběh :)

Jo a 7 a 11 jsou stejné.
27.8.2020 11:10 - Quentin
Dík, opraveno :)
27.8.2020 11:19 - Gurney
Ten hrad jako pointcrawl je fakt zajímavý nápad, už si s podobnou myšlenou (kosmická loď) hraju nějakou dobu, ale ještě jsem neměl příležitost to vyzkoušet.

Ty ilustrace děláš všechny sám ručně?
27.8.2020 11:23 - Quentin
Gurney: Není to pointcrawl k procházení, jen nabídka upgradů :)

Jj, kreslím si to sám.
27.8.2020 11:25 - Šaman
Mě se líbí to uplácení trolů kamenožroutů. Už vidím, jak družina nejprve ohrnuje nos, když zloděj zjistí, že tohle kamení nemá cenu tahat… a pak se vrátí a bude vybírat ty nejlepší kousky aby vykoupili zajaté kamarády dřív, než je trolové uvaří. :)
27.8.2020 12:27 - Tarfill
Místnost 20
Píše:
Vize by měla obsahovat stopy, podle kterých lze osobu vyhledat (třeba městský prapor na pozadí).

Heeej, takový tetování na zadku se blbě odhaluje... to bude pěknej pár facek, než tu pravou lásku někdo najde... :-D
27.8.2020 13:04 - Quentin
Gurney píše:
Ty ilustrace děláš všechny sám ručně?

Quentin píše:
Jj, kreslím si to sám.

Ale dělám to teda digitálně. Třeba kůň a holub jsou natvrdo otracované z fotek. Nemám moc ambice na high art :D
27.8.2020 13:29 - Šaman
Tarfill píše:
Heeej, takový tetování na zadku se blbě odhaluje... to bude pěknej pár facek, než tu pravou lásku někdo najde... :-D

Tak byl by to zajímavý balicí trik:
"Slečno, mohu vidět vaše odhalené pozadí? Já podle toho poznám, zda jsme si souzeni."
27.8.2020 15:15 - York
Quentin píše:
Třeba kůň a holub jsou natvrdo otracované z fotek.


Who cares. Vypadá to jak profi grafika. Jak jsi to udělal nikdo zkoumat nebude ;)
28.8.2020 10:32 - PetrH
http://2k6goblinu.blogspot.com/2020/08/mistnosti-v-kobkach-i.html Q: ty jedeš, myslím, že klasický "dnd" design v moderním hávu bude mít brzo jméno Quentin :)
28.8.2020 12:27 - Gurney
Quentin píše:
Není to pointcrawl k procházení, jen nabídka upgradů

Nevšiml jesm si popisku nad obrázkem, my bad. Každopádně to vypadá skvěle.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.083015918731689 secREMOTE_IP: 3.89.163.120