Grafika pro Dračák podle staré školy

Vývojová diskuse, kde budu ladit sazbu a grafiku pro hru Dračák podle staré školy.

Pokud tě tohle téma nezajímá, kliknutím na zelenou RSS ikonku v pravém horním rohu záhlaví diskuse ji přestaneš odebírat - nebude se ti dál zobrazovat v nových příspěvcích.
Napsal: York
9.1.2021 20:57 - York
LokiB píše:
A platí stále ještě to o volných pláních?


Dává mi celkem smysl, že se mu bude líp lovit na volnym prostranství. To, že je na obrázku zrovna v řídkym lese, se s tím nevylučuje ;)
11.1.2021 15:22 - Jezus
Za mě poslední varianta nejlepší. (A souhlasím že řídký "lesík" na okraji plání je ok. Reálně je normální na takových místech pobývat ve stínu...)
12.1.2021 00:34 - York
Zkouším trochu jinou metodu zvýraznění runovýho rámečku nad obrázkem. Přijde vám to ok?

12.1.2021 00:42 - sirien
Přijde mi to jakobys měl blbě zadaný vrstvy, neuměl s nima pracovat nebo jakobys mi ukazoval draft se slovy "těch run přes obrázek si nevšímej, ten styl písma ještě doladim".

Dej tam nějakej světlej white shading nebo glow nebo tak něco. Hodně nízkou hodnotu, klidně i zlomek bodu.
12.1.2021 02:28 - LokiB
Je pravda, že jak ty runy s barvama obrázku splýval, tak to nevypadá moc profi. To, co navrhuje sirien, by asi dost pomohlo.
Přišlo mi při pohledu na obrázek, že se ti do shadingu ani glow moc nechce, kvůli té dolní polovině ... kde rámeček vypadá za mě dobře. Ale bohužel v té barevné horní části, když budeš mít obrázek až do kraje (což nemusíš, můžeš si zkusit hrát i s tím, že takovéto obrázky nebudou až do kraje, nebo nad nimi bude runový rámeček v jiné, "inverzní barvě", atd).

Je to těžké vybalancovat, aby to bylo zajímavé, ale ne přeplácané a nesourodé. Co si pamatuju na hodiny přednášek o grafickém designu na vejšce (ale popravdě mě ten předmět moc nebavil, takže jsem často nedával pozor :) sirienovy rady jsou tu odborně podloženější). Tenhle obrázek mi to trochu připomněl jako příklad "takhle raději ne".
12.1.2021 03:22 - sirien
Pokud je výška obrázku konstantní, tak to půjde udělat rozdělením - dolní polovina run jako jeden objekt bez shading/glow, horní polovina nad obrázkem se shading/glow. Pokud to konstantní neni, tak to pořád jde udělat manuálně (jen to bude trochu voser práce).

Teoreticky by možná šlo nastavit shading/glow na barvu pozadí, což by "probilo" obrázek, ale v doplní půlce by to "splynulo" - ale jestli tohle vůbec jde udělat, tak fakt nevim jak (jestli to někdo dohledá, tak ať se prosím podělí, zní to jako užitečný know how).

Druhá možnost je dát těm runám shading/glow který nebude sloužit jako podklad ale bude součástí grafiky. Tam pak nebude vadit že to místy splyne - např. zlatý bývá pro runy takový tradiční, ale fungovat by mohl i světle modrý nebo tak něco... to je už na experimentování a pokus/omyl.
12.1.2021 11:57 - York
Nejde teď o to, jak to udělat technicky, ale jak to udělat, aby to vypadalo dobře. Jsem to klidně schopnej udělat v Photoshopu a vyexporovat s obrázkem. Světlej glow jsem zkoušel, nevypadalo to moc dobře.

Vyrobím každopádně časem víc variant, ať je co porovnávat.
12.1.2021 12:17 - Jezus
Pro mě je to hlavně moc zelený :-)

Myslím "křiklavě" zelený, ale možná je to trochu i mým monitorem...
12.1.2021 12:48 - York
Jezus: Je to hodně saturovaný, no :)

Je to záměr, filtr ne vždycky dobře vytáhne hrany, ta saturace barev hodně pomáhá s tím, aby to vypadalo jako obrázek a ne jako fotka.

A hlavně mě se to líbí, takže máš smůlu :D
13.1.2021 11:21 - Jezus
Ok. Tak barvy se dají řešit nějakým dalším filtrem, ale v zásadě proti gustu... :-)

EDIT: Jinak to není nic proti ničemu. Ono jarní příroda přes den podobné barvy fakt má. Jen si je já moc nespojuju s tajemným hraničářem a obecně fantasy putováním :-) Tam mi tak nějak pasují méně křiklavé barvy. I když nevím proč, když teď nejvíc hrávám DnD :-P
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20862102508545 secREMOTE_IP: 3.237.205.144