Dračí doupě k6 je stolní hra na hrdiny inspirovaná původním českým RPG Dračí doupě. Stejně jako v předloze se v něm můžeš stát silnou barbarskou válečnicí, sličným elfím kouzelníkem nebo třeba mrštnou hobití zlodějkou a spolu se svými přáteli zažít spoustu zábavy při objevování tajemných hradů a dávno zapomenutých ruin, prozkoumávání podzemí plných pastí, nestvůr a pokladů nebo třeba při výpravě na draka devastujícího vaše království.
Doufám, že to nevyzní blbě, ale tenhle realistickej styl se spoustou detailů mě osobně strašně asociuje AI tvorbu. (A to se nebavím o anatomii toho vodního ještěra, úplně nerealistická :D)
Ten hobit(?) u řeky mi hodně evokuje tou potrhanou suknicí, onucema a pocuchaností malby zbídačenejch ruskejch mužiků.
Dneska je těžké se vyhnout tomu, že něco připomíná "AI" ... nová situace a nějak se s tím lidi musej popasovat a zvyknout si, že to "není AI, i když by bejt mohlo".
Zběžně jsem prohlížel pravidla ale nikde jsem nenašel ani zmínku o nějakých podpovoláních. Je možné že mi něco uniklo, pokud tam jsou napište prosím kde, rád bych se na ně kouknul
Fletcher 17: Nic ti neuniklo, v DrD k6 se povolání nerozdělujou. Tam, kde návaznost pokročilejch povolání na základní dávala dobrej smysl, základní povolání obsahuje schopnosti z obou navazujících povolání a je na tobě, který si budeš vybírat. Válečník na 7. až 15. úrovni teda má například na výběr z šermířskejchch a bojovnickejch schopností.
Tam, kde návaznost moc smysl nedávala (třeba theurg vs alchymista) má základní povolání ty schopnosti, který k němu smysl dávaly, případně úplně nový. Z příslušnýho nenavazujícího pokročilýho povolání pak někdy v budoucnu možná vznikne nový samostatný povolání. Tj. třeba druid bude od 1. úrovně druid a bude mít od začátku druidský schopnosti.
Mám pro vás nepříjemnou zprávu: Rimbo dostal tajnou zakázku od BIS, takže na ilustrace pro DrD k6 teď nebude mít čas. Ale nezoufejte, nic není ztraceno! Zbylý ilustrace udělám já! Doufám, že se vám budou líbit!
Poprvé je tedy vidět více postav na jednom obrázku. Oproti těm předchozím mi tento přijde ... "hrubší". Více "temných míst", nevykreslených, pocitově nižší úroveň detailů oproti předchozím.
Chápu perspektivu pohledu ... i tak mi trochu nesedí, že je obr "až do stropu" (obrázku) :)
Tak jednak je to třeba fakt rasa obra.
Pohled je úplně od země, že jo ... on je nejblíž, takže logicky je při pohledu zespoda nahoru "obří". Jako trpaslík to nebude :) Jestli to je 2,7 metru vysoký Krol, tak to není nějak zásadní problém obrázku.
Tak jako technicky extrémně velkej kroll může mít až 3,5 metru. Vycházím z toho, že nejvyšší žijící člověk měřil 2,7 metru, průměr u lidí je 1,7 metru a u krollů nějakejch 220 cm. Ale v tomhle případě je to spíš projev toho, že Rimbo má tendenci všechno kreslit obrovský.
Člověk má podle DrD lore 165-210 coulů (cm), kroll 180-245 coulů (cm). Toto je spíš fakt obr než kroll, říkal jsem si. Ale ten pohled, když se člověk podívá na ostatní, není z pohledu stojícího člověka, ale z pohledu ležícího (protože i sedící člověk vlevo je výš). To by pak sedělo.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<