Vítejte v sekci uživatelských blogů.

Chtete vyjádři názor nebo se jen podělit se zajímavým nápadem? Jaká byla vaše poslední hra? Co vás na ní překvapilo? Sekce blogů je Vám k službám.

Poslední blogové přírůstky

14.07.2010

Vypravěčské techniky: Střih

Intenzita napětí se v literatuře a filmu buduje pomocí střihu a není důvod, proč byste neměli tento úžasný nástroj vynechat ze svého repertoáru. Co to je?Střih je skok mezi jednotlivými důležitými scénami (obrazy, sekvencemi, pasážemi...) s vynecháním balastu, který je spojuje. Pokud nehrajete na prožitek opravdu každého okamžiku hráčských postav a alespoň jednou jste usoudili, že cestu z bo...

Napsal Alnag
27.02.2010

Kroniky Strangerie

Mno...ehm ehm, tedy dovoluji si Vám představit mou prvotinu - Strangerii. Strašně krátká, neoriginální a jednoduše trapná - prostě fantasy, jak má být! :) Strangerijské příběhy: PRVNÍ ZLO Kroniky Strangerie, zápis první:Stvoření světa* Před mnoha a mnoha lety existovala jen Tma. Na světě nebylo nic hmotného ani živého, jen prázdný temný prostor. Ale pak se stalo něco zázračn...

Napsal Dracain
Klíčová slova: Fantasy, Příběhy/Zápisy ze hry

08.02.2013

Legendy - první ilustrace

Ukázka ilustrace z Legend - chystané hry na hrdiny nakladatelství Mytago.

Napsal Colombo
27.03.2012

Ilidar

Svět Ilidar dle kterého jede má družina...svět tvořen poctivě sedm let možná osm ?:) Směs která se nám líbí a kterou jsme dávám ani ne jako chlubení ale třeba v něm někdo najde inspiraci nebo se jen zasměje. Nedoporučuji lidem kteří jsou puritáni v češtině a mohu jen slíbit že svět je už na korektuře... ale kdy se vrátí to je ve hvězdách :-)

Napsal Slávek
15.07.2011

Dungeons & Dragons: Pohled do budoucnosti

Až do nedávna byla pátá edice námětem vtipů, teď se možná stává na obzoru se rýsujícím přízrakem. Podobně jako na konci éry třetí edice vycházejí příručky spíš sporadicky a pokud, tak jsou to víc věci trvalého charakteru (např. Dungeon Tiles). To samozřejmě nemusí znamenat konec jen agresivnější přechod Wizards of the Coast na nový (online) obchodní model. Ale v kombinaci s nedávným odchodem Bi...

Napsal Almi
19.04.2010

DIY Combat Grid

Inspirace pro lidi, kterým nestačí (nebo nemají na) oficiální mapy a Dungeon Tiles:

Napsal Merlin
31.07.2008

Sirienův blogček: Význam chápání mechanik

Hlavní myšlenka tohoto blogčku mi stále připadá správná a hodnotná. Bohužel, forma tohoto textu mi zpětně přijde nešťastná a mnohá dílčí tvrzení a náznaky (např. ohledně as-written nebo systémových RP mechanik) jsou věci, s nimiž dnes moc (vůbec) nesouhlasím. (Na svou obranu uvádím toto.) Prosím berte to při čtení v potaz :) - sirien, o nějakých 10 let později Mnohokrát jsem se v rozhovor...

Napsal Alnag
24.01.2009

Alnagův bloček: Neutěšený stav československé RPG scény

Co mně na českých (ale ono ostatně i některých zahraničních) projektech štvalo nejvíc, je notoricky se opakující trend, který má následující odpozorovaný průběh – velké počáteční nadšení (hodně energie věnovaná do věcí okolo, jako je například design, propagace, plánování), malá odezva a postupné uhasínání, obvykle ještě druhý slabší pokus (po určitém odstupu) a pak letargie nebo smrt. Projektů...

Napsal Jerson
23.10.2008

Alnagův bloček: Jak otevřít diskusi, která neskončí třemi příspěvky

Myslím, že není člověka, který by zakládal diskusi tady na "Kostce" nebo někde jinde s očekáváním natož záměrem, že na ni nikdo nezareaguje, že vyšumí do prázdna. Přesto se to občas stane. Nedá se tomu zcela zabránit, protože někdy se lidem prostě netrefíte do vkusu, někdy je prostě divná doba nebo jste, co já vím, nedostatečně uctívali ikonku Garyho E. Gygaxe, kterou máte jakožto pravověrní hr...

Napsal Argonantus
15.11.2008

Alnagův bloček: D20 vize

Většina lidí si vizi spojuje s pohledem dopředu. Buduje si v duchu vzdušné zámky úspěchu tam, kde ještě nic nestojí. Není ale stejně cenný i pohled na proces a zkušenosti? Pohled dozadu.Myslím si, že po 2,5 letech provozu lze konstatovat, že základy tohoto webu jsou dobré, protože je stále velmi funkční. A myslím si, že lze i říct proč. Protože věřím ve sdílení know-how, vypíchnul bych pár bodů...

Napsal sirien
Zobrazit starší blogy

Sethiin maniakální egobooster

kresby (kromě pravidelných novinek v diskusi) najdete v galerii.
Napsal: Sethi
7.6.2009 09:31 - Sosáček
to jsou skrabance?
7.6.2009 09:50 - Sethi
jop.

aiss má ostré drápky. vypadá to ale horší, než to je, to je jen povrchové =P
7.6.2009 09:57 - Magus
Hmm pekny...=)
7.6.2009 10:45 - Jerson
Myslím, že kdyby náhodou došlo na věc, asi bych požádal rodiče, aby na ten odkaz neklikali - kvůli nim (: )
7.6.2009 14:34 - sirien
Nejsm si jistý jak moc je "ulovila" vhodné pro scénu, kdy bych spíše řekl "nechala se ulovit"
7.6.2009 15:01 - Sethi
je čistě na představivosti čtenáře, kam si dosadí podmět a kam předmět.
9.6.2009 12:54 - Milamber
Až na ten jeden výraz v tváři moc pěkný =)
9.6.2009 17:12 - LZJ
Nějak mi není jasný návod k použití:
Píše:
pokud vám ještě nebylo osmnáct, poproste rodiče, aby na odkaz neklikali.

Rodiče sem asi nezabloudí, ale mám děti, kterým ještě není osmnáct. Smím na ten odkaz kliknout? B-)
13.6.2009 14:09 - Sethi
jsem si vědoma, že je to v mnoha směrech špatné.

je mi to šumák.

=)
13.6.2009 14:17 - Lokken
A neslušelo by se alespoň nám představit Aissinu novou známost? Nebo to je Janos??? 8-?
13.6.2009 14:28 - Sethi
já se třeba dohrabu k tomu, abych to osvětlila ve formě povídky, nebo tak něco. jo, je to on, je to možná trochu divné, ale neděje se nic nelegálního...

asi by sem někam měla přijít věta "není to, jak to vypadá," jenže ono to je, jak to vypadá, jen to prostě... není tak, jak si lidi myslí, že to je.
13.6.2009 14:57 - Lokken
Sethi píše:
asi by sem někam měla přijít věta "není to, jak to vypadá," jenže ono to je, jak to vypadá, jen to prostě... není tak, jak si lidi myslí, že to je
Chápu. Nebo ne, nechápu... ale... nechám se překvapit.
13.6.2009 15:28 - sirien
Píše:
Chápu. Nebo ne, nechápu... ale... nechám se překvapit.

Stejně to nepochopíš. Ale na to si časem zvykneš :)
13.6.2009 15:53 - Lokken
Si v nejhorším na FF vyžádám nějáké informace navíc... :-)
13.6.2009 16:04 - Nachtrose
Píše:
ale neděje se nic nelegálního...


Asi mi taky nedochazeji vsechny souvyslosti, ale pokud vim, tak to jsou sourozenci nevlastni, cili po tehle strance to ani nelegalni nemuze byt... o_O
15.6.2009 09:35 - Sethi
provedla jsem exodus, sklad obrázků teď bude jen na devartu, nemyslím si, že budu dělat nový růžovoučký blogýsek pro každou čmáranku zvlášť =)

do diskuse budu informovat o updatech, jako doteď.
16.6.2009 23:27 - Sethi
Janos.

ušatá na DevArtu píše:
Bratr, Učitel, Milenec

Janos, slepý kněz Havraní Královny.

sebral Aiss v ulicích, vychoval ji, naučil, co mohl - a když přiznala svou lásku k němu, poddal se tomu.

koneckonců, Královna mu ji dala darem. tak nějak. není jako kdyby byli opravdoví sourozenci, nebo něco.

Janosovy oči jsou čistě bílé, bez duhovek a panenek - když čerpá sílu Havraní Královny, mění se v černé, odrážejí záři vzdálených hvězd.

dala bych mu košili, nebo tak něco, ale jsem posedlá klíčními kostmi.

celé to trvalo déle, než by mi bylo vzhledem k jednoduchosti po chuti, spousta úprav v procesu. zařídit, aby nevypadal jako holka s divným kobercem na hlavě, byl asi nejtěžší úkol...
16.6.2009 23:29 - Lokken
To je současný Janos nebo mladší? Protože jestli je člověk(?), nezdá se o mnoho starší než Aiss...
16.6.2009 23:31 - Alnag
Aiss je na svých 12 let poměrně vyvinutá, že? :)
16.6.2009 23:36 - Sethi
dovolím si citovat (sama sebe):

ušatá v životopise píše:
...Jedním z důvodů, proč k němu ostatní pojímají nedůvěru, je skutečnost, že Janos očividně nestárne. Co se poprvé ukázal v Sarbatoin, Janos vždy vypadal jako pohledný mladý muž v ranných dvaceti letech - a to může být třeba čtyřicet let zpátky. Říká se, že snad uzavřel smlouvu se samotnou Královnou, a když do Sarbatoi přivedl Aiss, proběhly zkazky, že to byli ďáblové, kdo mu poskytli věčné mládí. Janos je vysoký, světlovlasý, lidských rysů, blablabla...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.49959707260132 secREMOTE_IP: 3.239.192.241