ADnD Kit: Drakomoři

"Jeden Drak, jedna kletba"
Napsal Dalcor
Během 3. Dračí války, vznikla tajná zvláštní jednotka vysoce trénovaných elfů. Byla určena k lovení a zabíjení důležitých draků. Členové byly výborní bojovníci, nebo mágové. Byli Drakomoři. Školeni ve fyziologii a psychologii jejich kořisti, užívali Drakomoři plížení, matení nepřítele a důkladné plánování, k ničení draků jednoho po druhém. Nezanechávali žádnou stopu, každá smrt vypadala jako nehoda. Moto Drakomorů bylo: "Jeden drak, jedna kletba." S tím jak se elfové snažily oddělit sebe od zbytku světa, přibývali mezi Drakomory i příslušníci jiných ras.

Požadavky:

Rasa: převážně elfové a půl-elfové, jiné rasy povoleny

Přesvědčení: dobré a neutrální
Třída povolání: všechny povolání třídy Bojovník, popřípadě multi-class

bojovník, Zloděj
Požadavky vlastností: STR 13, DEX 15, WIS 15, INT 15

požadavky vlastností jednotlivých povolání musí být splněny
Druhotné povolání: Taktik, Lovec
Zbraňové dovednosti: jakékoliv podle povolání, doporučené: tradiční elfí zbraně
Praktické dovednosti: povolené ze všech skupin, Bonusové: Akrobat a Znalost Draků Doporučené: Žonglování, Vytrvalost, Slepý boj, Stopování
Praktická dovednost Znalost Draků Wis +1
Postava pozná podle znaků, které okolo sebe drak zanechává, o jakého draka se jedná. Porozumí jeho jazyku, znalost draků mu také usnadní bojovou taktiku při boji s drakem stejně jako se na draka bude moci lépe připravit, takže drakomor získává bonus +1 k AC, ST a THAC0.
Vybavení: Drakomor může nosit takové vybavení jaké si přeje. Jedinou nevýhodou je takové vybavení, které mu bude bránit v rychlém a obratném pohybu. Pokud by si Drakomor vzal něco, co ho omezuje v pohybu, přišel by o bonusy z obratnosti a svou schopnost pohybu. Proto Drakomoři preferují maximálně kroužkové zbroje, převážně z elfího stříbra.

Zvláštní výhody:

Pohyb po bojišti
Drakomor díky dokonalému plánování, vysoké obratnosti a přirozené koordinaci dokáže využít každé výhody, kterou mu terén poskytuje. Proto automaticky získává +1iniciativě, AC a ST. Tento bonus se navíc připočítává k dalším bonusům, jako je skrytí, vyvýšená oblast (viz kapitola Boj v PHB), a pod. Navíc si ke svému pohybu v boji může připočíst dvojnásobek svého bonusu Reakce odvozeného od Obratnosti.

Únik

Drakomor získává bonus +5 při každé kontrole vlastnosti obratnost (Dexterity Check). Drakomor nemůže být sražen, pokud je ve hře použito pravidlo Sražení z Player´s Option Skills and Combat a pokud uspěje v praktické dovednosti Akrobat.  
Resistence vůči dračímu dechu a kouzlům

Drakomor získává na třetí úrovni bonus +2 k Záchranným hodům vůči dračímu dechu a dračím kouzlům. Tento bonus se o jedno zlepšuje každou šestou úroveň.

Znalost slabých míst draka Díky neobyčejné znalosti draků získává Drakomor na třetí úrovni bonus +1 k Zásahu a poranění vůči drakům. Tento bonus se o jedno zlepší každou 6 úroveň
Spojení myslí Na páté úrovni Drakomor získá schopnost komunikovat beze slov s drakem. Drak naopak může komunikovat s Drakomorem, jazyk není překážkou. Výhoda tohoto spojení oproti čtení myšlenek je, že Drakomor může zviditelnit jenom takové myšlenky, které si sám přeje.
Přímé kouzlení Na 10 úrovni získá Drakomor schopnost přímého sesílání kouzel skrze Spojení myslí. Obejde tak dračí resistenci proti magii. Drakovi je povoleno použít záchranného hodu. S postihem rovným absolutní hodnotě Magické obrany Drakomora pocházející z jeho Moudrosti.
Drakomor Leaniukar s Moudrostí 18 (bonus magické ochrany +4) chce použít při Přímém kouzlení kouzlo Charm. Drak musí užít záchranného hodu proti kouzlu, ale je postižen absolutní hodnotou bonusu magické ochrany, tedy od hodu odečte -4.
Poznámka: Tento kit je vytvořen na základě povídek Quarry a Dragon´s Eye od Adama Leshe z antologií Dragons of War, Dragons of Chaos a na základě Dragonsbane Prestige Class od Darthsylver, jak je uveden na Dragonlance Nexus (www.dl3e.com)
Napsal Dalcor 23.01.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 17 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.12810301780701 secREMOTE_IP: 18.208.197.243