Tento svět, respektive tato příručka, je zásadně FOR GM EYES ONLY, neboli hráčům nepřístupný.
Kromě naprosto vyčerpávajících kapitol a tun textu o minulosti, přítomnosti a fungování Ravenloftu společně s jeho geografií a popisy jednotlivých Domains je tato kniha celkem k ničemu. Všechno, co potřebujete vědět k tomu, abyste si zahráli DnD z Ravenloftu je obsaženo v knize Swords and Sorcery: Ravenloft. Sice tam nenajdete tak detailní informace, ale zato dostanete mnohem stravitelnější text.
Domains of Dread je ale podmínkou, pokud chcete hrát dobrodružství ve více sférách (Planes). Tato kniha totiž dovoluje Ravenloft učinit kompatibilním s ostatními světy, a v tom je neocenitelná. Za velké plus považuji několik nových povolání, a podpůrný text pro DM, rozpracovávající jak a proč hrát zrovna v Ravenloftu, co od něj čekat a na co rovnou zapomenout. Množství textu je skutečně úžasné a jak moc informací tato kniha obsahuje mne skutečně udivuje. Velmi zásadně mění přístup ke hraní DnD, protože hráči jsou zde stále pod vlivem několika zásadních prvků: bezmoc, strach, šílenství a smrtelné nebezpečí.
Pokud máte chuť na něco skutečně temného, neexistuje svět, který by více potřeboval hrdiny než Ravenloft. A pokud si chcete zahrát někoho s opačným nežli dobrým přesvědčením, vhodnější svět byste hledali marně.
Mlhy se otevírají...