Kapitola 1: Vlastnosti
Vlastnosti zůstaly zcela standardní šesticí. Z tradičního rozsahu 3-18, metody jejich získání jsou nabízeny klasicky různé, tj. 4k6 s vypuštěním nejnižší kostky, point-buy, i vygenerované hodnoty.
Síla
- bonusy k útoku na blízko
- Šplhání
- Skákání
- Plavání
Obratnost
- útoky na dálku
- Reflexní obrana
- Akrobacie
- Iniciativa
- Jezdectví
- Pilotáž
- Skrývání
Odolnost
- životy
- Obrana Výdrž
- Houževnatost
Inteligence
- trénované dovednosti
- Znalosti (všechny)
- Mechanika
- Použití počítače
Moudrost
- Obrana Vůle
- Léčba zranění
- Přežití
- Vnímání
Charisma
- Klamání
- Přesvědčování
- Užití Síly
- Získávání informací
Změna hodnoty vlastností
Na 4., 8., 12., 16. a 20. úrovni postavy si tato zvyšuje dvě různé vlastnosti o +1.