Vesnice D6

Obsah článku:

 

Weirdness D6
Potřebujete trochu rozstřelit všednost místa? Je čas na hod tou nejobyčejnější kostkou s neobyčejnými následky. Má to být ještě divnější? Opakujte postup a výsledky sčítejte!
 
Co je tu divného? Tedy nejdříve která věc se tu vymyká normálu. Pokud by náhodou padlo to samé, tak prostě zdvojnásobte výraznost jevu, nebo přidejte další podrobnost. Každopádně taková záležitost je místně omezená na oblast o poloměru cca 1d6 mil od zdroje a známá bude nanejvýš dalších 1d6 mil odtud na doptání. Omezení bude dost možná mít i nějakou fyzickou hranici, jako jezero, údolí, nebo ostrov a na dohled od nich. Najít takové místo cíleně je jinak záležitost na epickou kampaň po zemské místopisné instituci, nebo podobně hrdinské vypětí při zpovídání nerudných starých odborníků, šamanů a jiných zdrojů obskurních vědomostí, případně pátrání za pomoci věštění, či sítě informátorů. Také to může být na mnohem rozsáhlejěí oblasti, ale taková místa už se stávají ze své povahy vyhlášená a Údolí soch, nebo Mlžné království může být známé po zbytku světa, i když ne nutně snadno přístupné.
 
1 - Počasí (Počasí v okolí místa je tu vždy jiné než kolem)
2 - Místní (Něco na běžném obyvatelstvu je docela divné)
3 - Příroda (Něco v nepořádku je tu právě s nějakou jinak běžnou součástí přírody)
4 - Zvyky (provozuje se tu něco opravdu neobvyklého, možná docela nevinného, ale každopádně místním to
nepřijde ani trochu dvné)
5 - Místo (Lokace sama je nějak neobvyklá)
6 - Čas/Prostor (Tohle se těžko nějak obecně popíše, ale běžná struktura věcí je tu prostě nějak špatně)
 
Jak často? Jo tako ono to jako není pořád? No potěš... Můžeš hodit i dvakrát pro neobvyklé kombinace faktorů, kdy je vidět pro zvlášť obskurní jevy. Trojkombinace snad jen pro opravdu legendární záležitosti, na které se čeká v davech po předpovědích dávných proroků a detailních propočtech astronomů atd.
1 - Dokud postavy jsou na místě (tak a postavy mají další průšvih na krku. Nehledě na to, že taková výjimka nadhazuje spoustu neobvyklých otázek. Zároveň bude nějak okolí oznámeno, že za to můžou právě tihle, ať je to prostě tím, že přišli zrovna kdy jev nastal, nebo na ně rovnou posvítí slunko, nebo jsou součástí pověsti. Postavy si tohoto nemusí být nutně vědomy, ale místní tedy bezpečně jsou)
2 - Se sluncem (prostě jen ve dne, nebo v noci, za úsvitu, za poledne, o půlnoci a tak. Myslí se denní cyklus, tedy pokud jste u pólu, tak to bude možná potřeba upravit, nebo také ne... Každopádně postavy na takovou událost zpravidla musí počkat, pokud to potřebují, nebo naopak dorazí včas právě v tu správnou část dne, což je samo o sobě poněkud podezřelé, že?)
3 - S měsícem (v závislosti na fázi měsíce nebo nějakého podobně se měnícího astronomického jevu, který je pravidelný zvláť u nebezpečných jevů pak může takový jev pěkně postavit postavy před časomíru. Klasikou tohoto je vlkodlačí vesnice)
4 - Den v týdnu (zvlášť pokud se dny místního kalendáře jmenují podle bohů, tak to bude mít něco společného s nimi, nebo taky s dávnými takovými entitami, které už připomíná jen pár nápisů na kameni na odlehlém místě, nebo snad i dávné vzpomínky letitého plaza?)
5 - Kalendářně (Tohle je v závislosti na ročním cyklu, buď to může být jen roční období, třeba za Monzunu, nebo v určitém konkrétním dni, jako je slunovrat)
6 - When the stars are right (neodpustil jsem si ten název, ale v podstatě záleží na nějakém astronomickém jevu, který se dá dopředu spočítat a nastane jen za určité chvíle a pak už za dalších moc let, kdy už postavy budou mít dobrodružně po ptákách)
 
 
Počasí? Děje se tu něco neobvyklého s počasím a to tak že neustále, nebo při nejmenším tak často, že je to příslovečné pro toto místo.
 
1 - Teplota (hoď 1d6 je tu při sudé tepleji, při liché chladněji, číslo pak můžeš použít pro určení o kolik 1-2 citelně, 3-4 o podnební pásmo jinak, 5-6 zcela mimo. Díky tomu se tu vyskytuje leccos jiného a neobvyklého)
2 - Srážky (hoď 1k6 při sudé tu padá z nebe něco daleko častěji, při liché daleko méně často, než by mělo. Při 1-2 ekvivalent mrholení - je místo mírně vlhčí nebo sušší, tvoří se tu námraza, je tu prašněji, rostou tu mechové polštáře a tak, při 3-4 ekvivalent vytrvalého deště - nastává tu stálý přísun vody, sněhu, nebo tak něco, tedy odtud může začínat řeka zavlažující království a tak, na druhou stranu při suchu je tu velká žízeň a je potřeba hlídat si zásobu vody, která se buď rychle vypaří, nebo se k ní táhnou zvířata, 5-6 ekvivalent vodopádu - buď je sem ohromný přísun, kdy nad zemí v obří výšce může být létající ostrov, nebo tak něco a všechno je v mžiku mokré a možná se i špatně dýchá, pokud tedy nemáte žábry, nebo naopak extrémní sucho, kdy hrozí vysušení v řádu hodin, voda se zrácí i z uzavřených nádob a lektvary se mění v bezcenný prášek. Krátkodobý pobyt tu je namáhavý, dlouhodobý smrtící, pokud nejste specialista na takové prostředí).
3 - Mlha (jedná se o něco, co brání ve výhledu, ne nutně vodní páru, může to být zrovna tak zvířený prach, dým nebo sníh, ale každopádně je tu něco ukryté hoď 1k6 - 1-2 viditelnost je celkem dobrá, ale uzemí se nedá prohledat, aniž by se do něj vstoupilo a prošlo se křížem krážem, 3-4 je s těží vidět na dostřel a tedy je tu problém cokoli najít, nebo vyhnout se přepadení. Není těžké zabloudit 5-6 Není vidět na krok, snadno se někam spadne, mají to tu rádi predátoři s echolokací, nebo něčím podobným. Těžko se tu orientovat bez zvláštních bodů, jako jsou na horách tyče kolem cesty)
4 - Vítr (vzduch tu proudí jinak. Hoď 1k6 1 - stálý vánek, možná ukazuje na otvor do země, nebo nějaké údolí, možná na dvůr živlů, 2 - silný vítr fouká tu pořád a často stálým směrem, třeba i kolem určitého místa. Zanáší střely a pokud se musí někam dojít, tak zpravidla proti větru. Takové to varování sem nelezte. 3 - proměnlivý vítr. Poryvy přichází z různých směrů a různou silou, často se mění. Jestli tady není něco s chaosem... každopádně takový vítr často vydává podivné zvuky, 5 - Zlý vítr. Taková zlomyslnost, že vždy fouká tak, aby postavám uškodil, hází prach do očí a stáčí střely a odnáší menší postavy do křoví, nebo hází na hlavu větve. 6 - Vertikální - tohle je hodně divné, aby foukalo do země, nebo z ní nahoru, ale zvlášť silný vítr může přibít postavy k zemi, nebo naopak hrozit odletem někam do neznáma)
5 - Bouře (Hodně destruktivní počasí obecně, v oblasti se vyskytují ty nejzábavnější meteorologické jevy jako nonstop tornádo, bleskové bouře, průtrž mračen, kroupy jako holubí vejce a rychlostí střely větrem hané kusy ledu a skal. Netřeba připomínat, že takové jevy zpravidla fungují jako obranná bariéra.)
6 - Následek bez příčiny (takové ty jevy, které většinou čekáte že vzniknou díky něčemu, ale ono to něco tu jaksi není. Blesk z čistého nebe, námraza v poušti, kde je 30 ve stínu a tak. Málokdy se najde někaé rozumné vysvětlení)
 
 
Místní? Něco na obyvatelstvu je divného, myšleno fyzicky.
 
1 - Barva /Tvar části těla/Etnikum (mohou být lehce červení, mít smarakdově zelené oči, nebo zlaté vlasy. Případně mohou mít výrazně orlí nos. Možná tu také žije kulturně naprosto odlišné etnikum, asi jako by působila Sikhská vesnička na Hané)
2 - Něco chybí/Přebývá (viditelná genetická mutace, jako chybějící nos, šest prstů na rukách, nebo tak něco, dost možná se tu kříží mezi sebou a nechybí něco jen fyzicky, možná je to pozůstatek dávné rasy)
3 - Rodokmen (tady je jasné, že někde v minulosti se tu do místních rysů dstalo něco nelidského. Blány na rukách a vypoulené oči, šupiny místo vlasů, nebo výrazný chrup? A skutečně to bylo tak dávno?)
4 - Způsob obživy (místní se živí zcela nestandardním způsobem oproti okolí a jsou k tomu fyzicky překvapivě dobře vybaveni, sběrači vajec, ohlodávači stromů, atd.)
5 - Defekt/Bonus (místní mají schopnost, nebo naopak naprosto postrádají nějakou vlastnost a vše je tomu přizpůsobeno. Vidění ve tmě, skvělý čich a nebo třeba barvoslepost, hluchota)
6 - Choroba (hromadí se tu nakažení určitou nemocí, ať už je tu zdroj nákazy, nebo sem posílají nakažené odjinud. Je dost možné, že jsou místní jen přenašeči a sami nijak netrpí. Dost možná díky stálému vystavení nemoci jsou místní také odolnější a příznaky nejsou tak výrazné. O to milejší je pak pohled na léze na těle krasavice po divoké noci)
 
 
Příroda? To, co je jinde obvyklý život je tady zcela neobvyklé
 
1 - Darwin by jásal (Ať už je kolem cokoli, tak tady došlo k tomu, že veškeré funkce, nebo alespoň jejich význačnou část zde zastávají tvorové se společným předchůdcem. Zajímavost to může být čistě akademická, jako že je třeba získat květ trnité borovice z údolí, nebo poněkud zákeřnější, jako třeba napadení hejnem vrabců-piraní. Veselí dobrodruzi si od tud mohou odvézt i zajímavého společníka jako třeba Kaprase, nebo Kobrouka)
2 - Podivné vztahy (Živočichové se tu chovají jinak než obvykle. Ptáci si vyhrabávají nory a krtci se batolí větvích. Majestátní tygr si pokojně ohlodává bambus a má se na pozoru před stádem jako šíp rychlých gazel, keré nabodávají své oběti na rohy a pak z nich spásají maso. Co může způsobit takový zmatek?)
3 - Zdroje (Často je omezení díky tomu, že zdroj je centralizovaný, ale také se možná plíživě šíří. Každopádně místní život, nebo jeho obdoba, se zakládá na něčem jiném, nebo získává energii jinak. Má zde všechno podivný obojek s kamenem, díky kterému přijímají energii a nemohou odejít od velké sochy, chodí snad pít miniaturními organismy promořenou břečku z jezírka jen aby dál budili zdání života, nebo jsou už všichni viditelně nemrtví a nezdají si toho být vědomi? Zemní elementy ve tvaru zvířat, nebo jakobyživot na bázi hodinového stroje? Sem s tím!)
4 - Harmonie cyklu (Vše se zdá být na první pohled v pořádku a vše funguje, ale až moc dobře. Vše se tu na vteřinu přesně opakuje, Medvěd každý den o poledni chytí lososa bez ploutve, kterou ráno ztratil, když se vysmekl číhající štice a včely sesbírají pyl z květů vždy v přesném pořadí. Dokonce i ptáci trylkují v přesně stejné harmonii. A teď do toho přisuňte bandu dobrodruhů, kteří zašlápnou brouka, kterého měla sežrat pěnkava a ta se náhle porozhlédne po jiném, nebo pojde hlady... do teď tu panoval nekonečný koloběh a dobrodruzi jej narušili. Co se může stát jen bozi vědí, ale třeba jim to vysvětlí celestiální dirigent, nebo mimosvětský hodinář. Jen aby to nebylo staré Druidské uzamykací kouzlo)
5 - Přelud (Realitu halí nějaká ochranná vrstva, ale koutkem oka je možné zahlédout skutečnost pod ní. Znepokojivé obrazy naznačují nějakou podivnou skutečnost, ale je jisté, že pokud tu postavy cokoli pozřou, nebo tu jen stráví dostatek času, můžou si tu odsud odnést něco víc, než jen zážitky. Co když už i je teď halí vrstva přeludu pod kterou se ukrývá něco úplně jiného a co se stane s protivníkem, který do tohoto místa prchne? A není to těmi narkotiky, které vylučují symbiotické bakterie, na které jsou místní aklimatizováni?)
6 - Božská číslice (Vše se tu vyskytuje v násobcích jediného čísla. Trojlístky v trojicích na křižovatce tří cest mezi třemi kopci, Jak to že sem přišly tři postavy? A není možné, že tu jsou dvě další, úplně stejné družinky? Má li se narodit spasitel/ničitel světa, tak co když se tak stane když kult odvleče jeho matku do údolí hojnosti, kde každý čin se násobí?)
 
 
Zvyky? Obyvatelstvo se tu chová podivně a to jako že dost. Ne, na tom není nic divného. Vy to děláte jinak? Hoďte si na všechny...
 
Vztah? Pro pozitivní, nebo negativní si Hoďte a sudé přiřaďte negativní, nebo od jedné do tří, nebo si to hergot rozhoidněte sami!
 
1 - Mají rádi/neradi (relativně vlažná reakce na danou věc, kdy danou věc odnáší, nebo odhání, případně zase nosí příležitostně domů, nebo nechávají volně pohybovat kolem. Jako u běžné populace květy růží, nebo žížala (brr, ale do ruky to vezme))
2 - Milují/nesnáší (Takovou věc místní buď považují za naprosto úžasnou, jako třeba barevný papušek, nebo naopak odpornou a zničení hodnou, jako třeba štěnice. Na nesnášenou věc reagují zpravidla házením kamení a na milovanou třeba drobnými dárečky, jako miska mléka na zápraží pro piskies)
3 - Uctívají/tabuizují (věc je posvátná a je cílem vroucného rituálního uctívání, nebo je naopak nepřítelem všeho, čemu místní věří a je okamžitě zničena, nebo s odporem obcházena. Indická kráva je hezký příklad, nebo naopak čaroďejnice ve středověku. I když uctívané věci se také občas musí obětovat, že?)
4 - Vidí všude/ignorují (Vesničané se buď chovají tak, že někde něco je, i když to postavy žádným způsobem nedokáží odhalit, nebo naopak dělají že tam něco není. Představte si vesnici mimů, kteří té neviditelné kabici fakt věří)
5 - Žijí s/nikdy neviděli (Místní berou věc jako naprosto běžnou část života, nebo naopak se chovají jakoby ji nikdy neviděli, což může, ale nemusí být pravda)
6 - Považují za šťastné/nešťastné (Taková věc je buď dobrým, nebo naopak špatným znamením, něco jako čtyřlístek, nebo černá kočka. její přítomnost může usnandnit, nebo ztížit jednání)
 
 
Věc? právě k tomuto se váže vztah obyvatelstva.
 
1 - Zvíře nebo rostlina (vyber co chceš, ale hodí se vzít něco, co družinka má s sebou, nebo má tendenci přivolávat)
2 - Cizinci (prostě kdokoli mimo místo, někdy jen když někdo přichází z určité strany, nebo kdo neudělá patřičný rituál očisty)
3 - Přírodní jev (bylo by dobré, aby to bylo něco dostatečně častého, třeba bouřka)
 
4 - Mrtví (ne nutně ti pohybliví mozkohryzové, ale proč ne, že? Proč neposedět u stolu s mumifikovaným dědou)
 
5 - Magie (prostě z čehokoli a kohokoli schopného kouzlit můžou být na větvi úplně jinak než ostatní)
6 - Téma (Modrá barva, vůně pečeného masa, Sindarština, slovo být, a nebo náboženství starého egypta. Cokoli nějak viditelně spojené,s touto věcí je to pravé)
 
 
Reakce? Jak místní zareagují určí vztah, ale tady jde o způsob.
 
1 - Spontální (místní reagují zkratkovitě a instinktivně, každý sám za sebe. Reagují také ale okamžitě a prudce)
2 - Klidná (místní to neberou s přehnanou vášní a v případě nepřátelství možná bude předcházet i varování)
3 - Promyšlená (reakci je pečlivě připravená a koordinovaná, jakoby ji dopředu nacvičovali, nebo dělali často. Dorazí vítací výbor, nebo vržedné komando?)
4 - Hysterická (sbíhající se dav extaticky oslavující, nebo dav s vidlemi a pochodňemi?)
5 - Trans (Místní jednají jako ve vytržení. Nejsou v tom emoce, ale mechanická nevyhnutelnost)
6 - Zdržená (Hoď ještě jednou. Místní se zpočátku chovají nromálně a pak jako na povel nastane to druhé)
 
 
Místo? Lokace se z nějakého důvodu vymyká běžnému standardu. Takové místo může a nemusí být samo sebou.
 
1 - Soustředění/díra (mystické síly jsou zde buď nadměrně soustředěné, nebo naopak zde chybí. Dost možná je to totálně nezajímavé pro typického Conanovce, ale Gandalfovi strejdové tu plesají radostí, nebo kvílí v agonii. Takováhle místa se často stávají cílem dostaveníček davů všelijakých rituáluchtivých magiků, či magického odposlouchávání se obávajících spiklenců a lovců čarodějnic)
2 - Neobvyklá stavba (stavba ne nutně v nejlepším stavu, obydlená i opuštěná s účelem známým či neznámým. Každopádně stavba dominuje svému okolí a možná leccos skrývá)
3 - Přírodní úkaz (V místě je vždy duha, stojí tu kamenný sloup, nebo vodopád, ze země tryská gejzír... prostě nějak přírodně zajímavé místo)
4 - Průšvih (místo je potenciální katastrofou, která čeká na spuštění. Zlověstná vrstva sněhu nad svahem, kokon obřího červa v městské stoce, jemné chvění na sopce, vír purpurových výparů kolem věže. Je jasné, že je třeba konat s maximální opatrností, nebo nastane strašlivé peklo)
5 - Brána (někde kolem je průchod do jiné dimenze, nebo čeho a s tím související podivné prolínání realit a tvorové do světa nepříslušející. Možná je to past, kdy jednosměrnou branou prochází tvorové jen aby nemohli zpět, možná je to místo  mezirealitního obchodu, třeba tu naopak bez varování mizí lidé ve faerii)
6 - Historie (v místě se kdysi odehrálo něco významného. Možná ani ne tak dávno. Bojiště s hromadami mrtvol, louka se stoly, kde hodoval král na svatbě Robina Hooda, Kráter ze kterého vzešel obří ohnivý netvor na volání velekněze. Síla okamžiku je tu cítit a může ovlivňovat související činnosti)
 
 
Čas / prostor? Je tu něco špatně s plynutím času a to může být velmi nebezpečné pro hru, protože se postavy mohou v ději posunout někam jinam, což bývá nesmírně oblíbené ve vílích kruzích a kultech prastarých.
 
Čas - protože se předběhl.
 
1 - Zpomalení / zrychlení (všechno vypadá, že tu plave v medu. Je to neskutečně pomalé, tedy jen při pohledu z venčí. Při silnějším zpomalení může vše jakoby stát. Následkem může být, že jen kratičká příhoda může postavy vyhodit z děje a vrátit je po dnech, týdnech či letech zpět, což mívá nepěkné následky. A co teprve zrychlení? Ano, rok se tu s něčím mažete a pak vylezete ven a v hospodě vám ani nestihli ohřát polévku. Ono tam také postavy mohou zestárnout a tím si docela ublížit. Na druhou stranu by se tu daly řešit problémy s rozdílným věkem čerstvě odstaveného princátka a pubertální princezny, ale kdo tam půjde s ním, aby mu zajistil patřičnou výchovu?)
2 - Ale jenom tady! (zákeřná záležitost, kdy se tu čas táhne jinak, ale pak najednou vylezete ven a on vás drapne ten čas , co venku vládne a rozdíl rázem srovná. Ono vylézt starý ze zrychlené bubliny a zapomenout, co se tam stalo a omládnout je ještě fajn, ale opak kdy dostanete najednou velký hlad a usíte se činit, aby vám tělo měsíční rozdíl v příjmu potravy neskolil a nebo stáří vás na kolena nesrazilo, to je teprve ošklivost)
3 - Smyčka (ale fuj! Všechno se tu opakuje a postavy do toho spadly. Zahnou za roh a zabijí padoucha a seberou mu amulet moci jen aby odešli a hle za rohem se jim bídák směje, protože má amulet moci a kdo by se mu opovážil postavit? Dostat se odsud zpravidla znamená pečlivou úvahu a obrat  včinnosti)
4 - Každé po svém (lidem plyne čas jinak než elfům, dřevo je na jiné lince než kov a mysl necítí nic, zatím co kolem ní tělo stárne. V lepším případě postavám ztrouchniví násady od zbraní, v horším omládnou do batolete)
5 - Výhybka (kdo sem vleze vypadne z běžného času do jiné roviny. Realita pro něj existuje, ale Těžko s ní manipuluje, protože mu utíká mezi prsty, nebo drží jako přibitá. Na druhou stranu se tu mohou také vyskytovat dozorci času, co nemají rádi narušitele pořádku...)
6 - Zpátečka (čas tu jede zpátky, takže se mládne. To je skvělé, ne? Ale ono se s mládnutím také může i zapomínat)
 
 
Prostor - o něco méně nebezpečný dějově, ale i tak opatrně.
 
1 - Podivné úhly (prostor se tu vizuálně a reálně nepotkává a to, co vypadá jako zeď je ve skutečnosti smrtící ostří a rovná podlaha jsou propastné jámy. Každopádně tu lze postupovat jen s krajní opatrností, protože hrozí úrazy v tom lepším případě, v tom horším zmizení bezestopy. Neeuklidovská geometrie se vším všudy)
2 - Ohyb (je tu kapsa skrytá před zraky všech, a nebo zkratka někam jinam. Díky tomu se z místa dá dostat někam jinam, pokud vstupujete správným směrem třeba. Nějaké vstupní rituály většinou ve skutečnosti slouží jen k tomu, aby vás nasměrovali správným směrem, aby jste úzkou skulinu bezpečně trefili. Taky tu může být tajná skrýš, nebo nechtěné vězení, ze kterého se těžko dostává, třeba cela, ze které záhadně uteklo pár vězňů může své původní obyvatele stále obsahovat, jen v ještě horší cele.)
3 - Gravitace (náhle je vám lehko, nebo naopak těžko. Třeba ten kámen je mnohem lehčí odvalit, než se zdá, nebo poletíte na výlet do nebe bez zpáteční jízdenky. Možná že se naopak podíváte na zem a nebudete se mít ke vstávání. Možná je to také o směru a jde chodit po zdi, takže se na to vzdálené ústí průrvy nechá dojít. Taky se tu můžou vyskytovat všelijaké "létající" ostrovy, nebo stav beztíže)
4 - Křivé zrcadlo (možná je to jen optický klam, ale náhle je tvá ruka zkroucená jako větev starého stromu, či noha dlouhá jako had. Možná máš štíhlejší pas, než jsi kdy doufal, že mít budeš. Dá se tu hezky schovat, nebo naopak dosáhnout na zdánlivě nedosažitelné)
 
5 - Velká síň, malá síň (prostor budí zdání menší, nebo větší prostory. Možná i celé údolí! Není tu nic skryté, ale vzdálenosti jsou odlišné od jakéhokoli odhadu, což znamená, že se sem vejde i něco, co by tu nebylo očekáváno, nebo je těžké se trefit do cíle opodál. třeba to, co se jeví jako zkratka je pěkná zacházka, nebo se vytrvalostní závod s místním šampionem může kvůli rozložení sil vyvinout v nečekané drama).
6 - černá díra (dobrá, tohle je nebezpečné. Je to absolutní past na cokoli, která už nepustí. Oblíbené obětiště temných kultů a místo likvidace nežádoucích předmětů všeho druhu. Možná to přežijí, ale zkuste to vytánout, že?)
 
 
Tvar světa? OK, tohle na začátku nebylo, ale co taky... jinak se to nezdá z pohledu běžného člověka, ale skutečnost je divoká!
 
1 - Koule (Dobrá, možná je to nuda, ale taky je to základ. Taky to může být nějaký šišoid, který má díky normální gravitaci část mimo normální atmosféru.
2 - Placka (Ano, oblíbená středověká představa světa. Zkrátka je svět a za krajem se snadno spadne dolů, nebo něco podobného)
3 - Mnohostěn (Podobně jako předchozí, ale přechody i přes veškerou dramatičnost jsou přece jen někam a ne do prázdna. Různé stěny také mohou být navzájem značně odlišné)
4 - Dutý (Ano, nejenom, že je to možná nějaká podivnost, ale ještě jste na špatné straně. Co jsou pak hvězdy? světla na protější straně, nebo daleko nad vámi je ještě něco? A co je probohy z druhé strany?)
5 - Veletvor (Ano, na břiše velkého krokodýla, na listu vesmírného tuřínu, nebo tak nějak se to říká. Možná ten celestiální zvířetník bude i vzájemně družný, ale co se stane až vašeho králíka půjde navštívit souhvězdí Lišky se mě neptejte. Také je to možná jen na zbytcích těla...)
6 - Divoká kombinace (Hoď vícekrát. Vznik něčeho jako Zeměplochy zaručen...)
< Strana 2 >
Strana 1
Napsal Vojtěch 15.02.2014
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 33 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.062847852706909 secREMOTE_IP: 3.14.142.115