Lethrendis píše:
Nicméně stejně tak i u HP systémů je to v drtivé většině případů na hráči, jak popíše, co ty ztracené HP vlastně znamenají
Jen několikrát jsem zažil, že GM popsal efekt ztráty HP. Nikdy jsem neviděl ani neslyšel, že by si tohle hráč v DrD/DnD vůbec mohl popsat. Nevidím tedy důvod, proč by to nemohlo jít, ale že by to bylo nějak časté, o tom dost pochybuju.
Na rozdíl od onoho DrD2, kde diskuse o následcích a opakované popisy byly nutné.
Siriene, u tebe to zranění určitě nebylo, ale šlo mi o to, že ve Fate se následky diskusí a dohodou určitě neřeší, prostě to jedna strana popíše (a ne moc funkční).
A když jsme hráli fantasy, tak jsme se třeba po půl roce dostali k tomu zda jsou skřeti zlí z podstaty, nebo je to jen lidský pohled na jejich odlišnou kontrolu.
Ale fakt by mě zajímalo, zda si nějaká skupina dopředu domlouvá, jak bude fungovat zranění při pádu a bodnutí ve spánku, zda se to bude řešit běžnými mě mechanikami, nebo se použije řešení mimo ně, a když, tak jaké. Nebo jaké bude obecné nastavení heroičnosti světa.