sirien: dík, chápu.
komplikace u SW je v tom, že to, jestli jsi ho přizabil, hezky zasáhl, škrábnul, nebo mu nic nezpůsobil, je vlastně známo až po průchodu celým tím procesem: hod na útok + zjištění zda je to hit (proti obraně) + případný hod poranění + posouzení, jestli by to cíl ustál (brnění/tuhost) nebo je Shaken nebo by to ústilo v 1 či více Zranění + rozhodnutí o Soaku a jeho resolvnutí.
Tedy jsou to při soakování spíše kondicionály "hezky jsi ho trefil a poranění by to bylo velké ... kdyby to teda nesoaknul"
Můžu mít dopředu určenější, za jakých podmínek, jestli vůbec atd bude daný protivník vůbec zkoušet soakovat, tím, že je to rezervované spíše pro bosse, se to zdá takto v mnoha případech zjednodušit.
Jo, je to systém, který popisům útoků od hráčů není moc nakloněn. Ale tak hledám cestu, jak je víc zapojit :)
Ale vlastně ten tvůj bod 3 je odpovědí ... jsem to pochopil líp až při druhém čtení.
Ok, to zkusím.