Čas pro hrdiny

Jerson
3.3.2008 15:29
Zájmové cíle Omegy

Zlaté kolo
Organizace s širokou ohlastí působení. Její příslušníci se vyskytují v SSSR (Stalinovo) i USA (Colorado Springs a Bermudy), je podezření na jejich působení i v jiných oblastech. Zlaté kolo používá signály Teslových věží ke komunikaci i jako zbraň a psychotropní chemikálie k podmanění lidí.
Je velmi pravděpodobné, že stojí za vznikem "Probuzených" (viz dále), nebo jsou s nimi v úzkém spojení.
K této organizaci pravděpodobně patří společnost Sommersfeld. Jejich dodavatelem jsou také výrobní zádoby v Německu. Jejich záměry jsou neznámé, podezření na vytvoření kasty "Probuzených".

Probuzení
Pravděpodobně produkt činnosti Zlatého kola. Uzavřené komunity lidí vzhledově velmi podobných s nezvyklým chováním. Existuje podezření na jakýsi druh elektromagnetické telepatie mezi jejími členy na krátkou vzdálenost. Rozmístěni v USA a Kanadě, možný výskyt ve Francii, pravděpodbně i jinde. Fyzicky velmi odolní a silní, necitliví ke zranění, bez pudu sebezáchovy. Pokud nejsou napadeni, nebývají obvykle agresivní. Vyřazení blízkého vysílače (obvykle typu Teslova věž) vede k dezorientaci, případně mdlobám blízkých Probuzených.
K vytvoření Probuzených je třeba inhalovat speciální plyn a u některých též podstoupení operace mozku.
Jejich záměry jsou neznámé, pravděpodobně získávají další stoupence.

SS Ahnenerbe
Nacistická organizace spadající pod SS. Archeologické a antropologické výzkumy (i pseudovědecké) zaměřující se na germánskou rasu. Pravděpodobnný zájem o události a jevy související s oživováním mrtvých lidí. Členové organizace mají povědomí o existenci a cílech Omegy.

SS Wunderwaffen
Nacistická vojenská organizace specializující se na výzkum a vývoj tajných nekonvenčních zbraní. Využívá německé občany jako cílé při testech. Základna se nachází v Peenemüde. Záměrem je pravděpodobně vytvoření absolutní zbraně (zbraně, proti níž neexistuje obrana). Velmi nepřátelští.

Messner
Průmyslník s továrnami v Rockfieldu a Battingtonu. Ve "svých" městech ovládá veškerý život, továrny jsou pravděpodobně zástěrkou pro výrobu chemických látek neznámého určení. Provádí pokusy na lidech. Jeho (údajní) synové vykazují znaky Probuzených, možnost použití Teslova vysílače. Nepřátelští až otevřeně agresivní.
Záměry neznámé.

Parazitní řasy
Existuje možnost výskytu doposud neznámého parazitního organismu rostoucích jako řasy nebo houby. Velmi rychle se rozmnožuje, přenos dotykem. Možná spojení s duhovými světelnými jevy nebo halucinacemi. Možnost mimozemského původu. Pravděpodobně náchylné na oheň.
25.10.2010 17:02 - Jerson
Jak byste viděli hraní ve čtvrtek odpoledne?
25.10.2010 17:35 - Fishbone
budes na FFS?
25.10.2010 19:42 - Jerson
Nebudu, stojí nějak moc peněz na můj vkus.
26.10.2010 11:48 - Fishbone
to asi nema ani cenu komentova...
26.10.2010 18:10 - Jerson
no, tak komentovat můžeš, nevím jak to myslíš.
27.10.2010 11:25 - Sathel
Čtvrtek musím zasvětit tvoření prezentace na makroekonomii, v pátek prezentuju.
29.10.2010 17:46 - Jerson
Tak nakonec jsdme dohráli tu poslední misi - vzhledem k tomu, že šlo převážně o ujíždění a boj, tak jsi o nic moc nepřišla.
A následně si zahrál Dominik s Evou malý flashback, který byl podlě nich mnohem lepší.

Taky jsme ještě řešili střety mezi členy skupiny, aby se neopakovalo to co včera s obranou, a dali jsme dohromady pravidlo, které reflektuje jak schopnosti postavy, míru rizika, výsledek je nepředvídatelný a přitom nikoliv náhodný. Doufám, že s tím Martin bude příště spokojen.
1.11.2010 09:21 - Sathel
Co je to za pravidlo?
1.11.2010 23:19 - Jerson
V případě střetu mezi členy družiny, pokud jeden nebude chtít řešit situaci pomocí náhody, může hráč aktivní postavy (tedy té co se třeba snaží útočit) riziko nastavit jako obvykle a hráč pasivní postavy bude mít místo nastavení rizika několik šancí hádat, jaké riziko nastavil první hráč.

Takže když A má třeba boj na blízko 5 celkem, B bude mít celkem 10, a A chce zaútočit na B, tak hráč A tajně nastaví číslo od 1 do 5 (třeba 4) a hráč B může hádat 1 - 10x, dejme tomu, že se rozhodne hádat třikrát a třeba čísla 1,3,7 (které si předem napíše). V tomto případě neuhodl a hráč A bude mít 4 úspěchy. KDyby B hádal třeba čísla 2,3,4, tak by A měl 4 neúspěchy, jejichž výsledek bude popisovat hrát B.
A pokud by hráč B měl za to, že hráč A má slabší postavu, a chtěl si být naprosto jistý, že se jejímu útoku ubrání, může dát všech deset odhadů a hádat 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Sice mu to vyčerpá všechny zdroje, ale rozhodně ho žádný amatér nebude moci překvapit.

A samozřejmě to lze i kombinovat, oba můžou nastavit a oba můžou odhadovat, co nastavil ten druhý, pokud chtějí provést aktivní akci proti sobě.
2.11.2010 08:21 - Sathel
A co když moje postava nemá boj na blízko? Můžu použít i jinou dovednost, popřípadě vlastnost?
2.11.2010 16:02 - Jerson
Samozřejmě, to byl jen příklad. Vždycky můžeš použít vlastnost, a pak nějakou vhodnou dovednost, pokud její použití vhodně zdůvodníš.
3.11.2010 08:44 - Sathel
A cílem je mít mechaniku pomocí které se budou řešit spory mezi postavami?
3.11.2010 16:53 - Jerson
Cílem je mít mechaniku pro hráče, kteří chtějí řešit spory mezi postavami na základě vlastností postav a s menší mírou náhody, než si zvolili pro kontakt s okolím - tedy pro hráče jako je Martin. Ostatní můžou samozřejmě použít klasické nastavení a hod.
11.11.2010 15:39 - Borric
Zase bych nerad, aby se jen kvůli mě, zavádělo nějaké zbytečné pravidlo. Mě nevadí se přizpůsobit již daným pravidlům. A také se hodí podotkonut, že jsem nebyl jediný, komu onen souboj připadal trochu nereálný. Každopádně jsem se snažil popsat průběh toho souboje a tudíž najít i rozumné vysvětlení toho, jak dopadl. Nakonec, přeci není nic špatného, nechat se přeprat polojaponskou sexy knihovnicí, co má výcvik jiu-jitsu na úrovni ninjů z 80tých. Ba naopak to dává hře tajných agentů jiný rozměr. :o)

PS: Co ta hra teď o víkendu? Já bych nejspíše mohl v sobotu večer.
11.11.2010 16:08 - Jerson
Tak ono to není zbytečné pravidlo. Jednak jsem ho vymyslel už dřív pro jiné účely a pak mám rád volitelnost pravidel, takže když se náhoda ukazuje nevhodná, tak se může použít něco jiného. A je fakt, že tohle házení nebylo primárně určeno pro řešení konfliktů mezi postavami, protože dává hodně velký rozptyl výsledků.
Ta uvěřitelnost souboje je otázka - viděl jsem podobnou akci na videu a dovedu si představit, že by takto mohl dopadnout, i když bych to považoval za dost velkou náhodu. Ale i tak bych chtěl zohlednit více opatrnost nebo větší riskování, pokud budou jednat agenti proti sobě.

Vzhledem k tomu, že se mnou v sobotu asi nikdo nepůjde na orientální tance, tak jsem volný úplně, takže bychom mohli hrát tak od pěti. Budete tři - ty, Mongol a Eva, a viděl bych to na nějakou misi na Hawaji, abyste si trochu odpočinuli a mohli se zapojit všchni. Co vy na to?
12.11.2010 06:56 - Borric
Hru beru, ale v 17:00 je pro mě brzo. Dítě ukládám později a je to náš rituál, který když nemám, tak mi strašně chybí. :o) Takže já se připojím později. Čas ti upřesním smskou, záleží na tom, jak se nám podaří dcerku utahat. Budu se snažit a snad neutahá ona mě. :o)

EDIT: Každopádně nemám nic proti tomu, že žena může skolit chlapa a to i bez větších problémů. Moje narážky se spíše týkají tvého WTF testu, který mi u Robin nepřišel moc úspěšný. Tak a je to venku, ale někdo to říci musel.
12.11.2010 12:08 - A15
Problém vidím spíše v systému - hodí se kostkou, zjistí výsledek a hráč si má výsledek popsat. Co s tím, pokud je postava specialista v něčem, čemu hráč nemusí příliš rozumět?
Většinou je to vcelku jedno, je-li to specializace, tak tomu zřejmě nebudou rozumět ani ostatní hráči nebo to přejdou. Já když popíšu, jak jsem naladil VKV signál na 320 MHz, tak se mi sice většina lidí v duchu vysměje, ale mávne nad tím rukou a ve hře to vadit nebude. Ale u toho boje to bylo vcelku markantní.
12.11.2010 15:49 - Sathel
Znalosti, které má postava, ale hráč nikoliv se těžko hrají. Proto herci věnují někdy i roky tomu, aby se naučili, co jejich postavy umí (např. v Matrixu kung-fu). My se tomu nemusíme věnovat prakticky, ale stačí přečíst si pár textů.
12.11.2010 16:23 - Jerson
Borric píše:
Moje narážky se spíše týkají tvého WTF testu, který mi u Robin nepřišel moc úspěšný. Tak a je to venku, ale někdo to říci musel.

Moc nerozumím - co myslíš tím WTF testem a neúspěšností Robin?

Mongol píše:
Problém vidím spíše v systému - hodí se kostkou, zjistí výsledek a hráč si má výsledek popsat. Co s tím, pokud je postava specialista v něčem, čemu hráč nemusí příliš rozumět?

Mno, a jak jinak to chceš řešit? Pokud se na akci hází, tak by ji někdo popsat, měl, ne? A jestli uvěřitelně nebo ne je spíše otázka, co přijmou a nepřijmou hráči, než zda to je nebo není možné.
Nicméně v tomto případě je to stejné jako v divadle, ve filmu nebo při debatě s kamarády - hráči nemusí specializaci své postavy rozumět. Musí jen umět předstírat, že jí rozumí a ví, o čem je řeč.

Problém s popisem bojů je v tom, že tomu řada lidí rozumí, další řada lidí si myslí, že tomu rozumí a obvykle to není moc jak vyzkoušet. Nicméně poté, co jsem viděl dlouhé debaty o možnosti či nemožnosti i mezi specialisty na různé typy bojů (nebo spíše hlavně mezi nimi) si myslím, že největší spory jsou právě v té uvěřitelnosti, nikoliv v tom, co doopravdy je nebo není možné.
Každopádně mně ta akce přišla proveditelná (na judu jsem pár překvapivých věcí viděl) a úspěšnost si netroufám odhadnout, což už mě znamaná 50% - buď to vyjde, nebo ne.
Každopádně příště do takové sitauce zahrneme plný vliv schopností postavy a žádný vliv náhody, takže pokud schopnější postava bude maximálně opatrná, rozhodně neuspěje, pokud druhá postava nepoužije nějaký brutálně riskantní podraz.

Takže zítra, Eva musí jet v jedenáct, takže ve třech to snad bude odsýpat. Pokud máte nějaké informace o Havaji před válkou, tak si je oprašte :-)
12.11.2010 20:53 - A15
Píše:
nemusí specializaci své postavy rozumět. Musí jen umět předstírat, že jí rozumí a ví, o čem je řeč.


Mluvíme teď o hře nebo o mé RL práci?
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20274901390076 secREMOTE_IP: 3.238.70.175