Čas pro hrdiny

Jerson
3.3.2008 15:29
Zájmové cíle Omegy

Zlaté kolo
Organizace s širokou ohlastí působení. Její příslušníci se vyskytují v SSSR (Stalinovo) i USA (Colorado Springs a Bermudy), je podezření na jejich působení i v jiných oblastech. Zlaté kolo používá signály Teslových věží ke komunikaci i jako zbraň a psychotropní chemikálie k podmanění lidí.
Je velmi pravděpodobné, že stojí za vznikem "Probuzených" (viz dále), nebo jsou s nimi v úzkém spojení.
K této organizaci pravděpodobně patří společnost Sommersfeld. Jejich dodavatelem jsou také výrobní zádoby v Německu. Jejich záměry jsou neznámé, podezření na vytvoření kasty "Probuzených".

Probuzení
Pravděpodobně produkt činnosti Zlatého kola. Uzavřené komunity lidí vzhledově velmi podobných s nezvyklým chováním. Existuje podezření na jakýsi druh elektromagnetické telepatie mezi jejími členy na krátkou vzdálenost. Rozmístěni v USA a Kanadě, možný výskyt ve Francii, pravděpodbně i jinde. Fyzicky velmi odolní a silní, necitliví ke zranění, bez pudu sebezáchovy. Pokud nejsou napadeni, nebývají obvykle agresivní. Vyřazení blízkého vysílače (obvykle typu Teslova věž) vede k dezorientaci, případně mdlobám blízkých Probuzených.
K vytvoření Probuzených je třeba inhalovat speciální plyn a u některých též podstoupení operace mozku.
Jejich záměry jsou neznámé, pravděpodobně získávají další stoupence.

SS Ahnenerbe
Nacistická organizace spadající pod SS. Archeologické a antropologické výzkumy (i pseudovědecké) zaměřující se na germánskou rasu. Pravděpodobnný zájem o události a jevy související s oživováním mrtvých lidí. Členové organizace mají povědomí o existenci a cílech Omegy.

SS Wunderwaffen
Nacistická vojenská organizace specializující se na výzkum a vývoj tajných nekonvenčních zbraní. Využívá německé občany jako cílé při testech. Základna se nachází v Peenemüde. Záměrem je pravděpodobně vytvoření absolutní zbraně (zbraně, proti níž neexistuje obrana). Velmi nepřátelští.

Messner
Průmyslník s továrnami v Rockfieldu a Battingtonu. Ve "svých" městech ovládá veškerý život, továrny jsou pravděpodobně zástěrkou pro výrobu chemických látek neznámého určení. Provádí pokusy na lidech. Jeho (údajní) synové vykazují znaky Probuzených, možnost použití Teslova vysílače. Nepřátelští až otevřeně agresivní.
Záměry neznámé.

Parazitní řasy
Existuje možnost výskytu doposud neznámého parazitního organismu rostoucích jako řasy nebo houby. Velmi rychle se rozmnožuje, přenos dotykem. Možná spojení s duhovými světelnými jevy nebo halucinacemi. Možnost mimozemského původu. Pravděpodobně náchylné na oheň.
12.11.2010 23:27 - Jerson
Klidně o obojím, co jsem si všiml, tak hodně lidí v reálném životě funguje stejně jako hráči v RPG, a někdy jim to okolí (v reálném světě a reálném zaměstnání) věří ještě méně.
6.2.2011 15:35 -
Dokumenty Slozka a posudek agenta nejdou stahnou (404)
7.2.2011 17:26 - Jerson
Hm, mrzuté. Kdyžtak mi pošli ve zpávě svůj mail a já ti pošlu vzorové dokumenty.
7.2.2011 17:43 - A15
To je tak, když někdo přejmenovává soubory
Posudek agenta
Složka agenta
7.2.2011 18:08 - Jerson
Nevšiml jsem si, že se v odkazu místo podtržítka objevila pomlčka, nevím kdo to tam dal. Už by měly oba odkazy fungovat.
31.3.2011 12:20 - A15
To, že je Jersonův kalendář stále prázdný znamená, že nikdo nemá tento rok čas nebo že mu na něj dlabete?
Pokud je druhá možnost pravdou, písněte alespoň sem, kdy máte čas.

Potřebuji alespoň jednu hru, abych se mohl zbavit starého dluhu!
31.3.2011 17:41 - Jerson
Dlabou na mě. Dominik má školu, Pavel holku v Berlíně (ale možná se tu objeví). Eva neplánuje déle než dva dny dopředu, s Martinem zatím nepočítám, když má tedy jiné starosti. Sathel netuším.
Rád bych něco provedl příští víkend, alespoň ve třech lidech, utřídil jsem si oblasti, o které se už můžete zajímat tématicky.
1.4.2011 14:41 - Hugo
Jersone jestli potrebujes lidi dej vedet, kdyz mi das vedet aspon dva dny dopredu je pravdepodoben ze se nejak utrhnu...

Ja tohle vlakno prestal sledovat, v naivnim domeni ze jste plni a fingujete (a vono zatim...)
6.4.2011 11:33 - Fishbone
ja se hrani taky nebranim;)
6.4.2011 16:51 - Jerson
Teď mi jde o záležitosti první sekce, přesněji celkový příběh, ke kterému potřebuju pravidelné tahouny. Rád bych sjednotil příběh, přesněji ho rozvětlil do několika naznačených směrů a každá sekce by se zabývala jednou větví, aby se zachovala lepší návaznost. Zkusím to sepsat.
6.4.2011 17:41 - Ebon Hand
Prosím nastínit hlavní kostru příběhu a potenciální hlavní antagony.
12.4.2011 23:10 - Jerson
Do záhlaví článku jsem napsal zájmové cíle Omegy - nejsou to přímo nepřátele (i když v některých případech ano), jsou to organizace, lidé nebo jiné organismy vhodné pro bližší zkoumání, zejména pokud jde o jejich záměry, dosažené výsledky, případně možnost jejich využití.
Mezi některými zájmovými cíli také mohou existovat souvislosti a propojení, které je třeba prokázat nebo vyvrátit.

Pro další mise by bylo vhodné, aby se každá sekce, případně jednotliví agenti soustředili na jeden nebo dva cíle a věnovali se jejich výzkumu. Také je třeba identifikovat konkrétní osoby patřící do jednotlivých organizací a zaměřit se na ně.
13.4.2011 10:48 - Ebon Hand
Když jsem si to začal číst, tak mě sestřelilo, že se tento krok realizoval po třech letech od začátku hraní.
Hlavně, že to je. Nyní se již mise dají konkrétně cílit a směrovat vývoj hry.

Budou si muset sekce/agenti cíle rozdělit, nebo budou moc hrát na čem se dohodnou? Ptám se z důvodu, že jsem nikdy nezažil hru se svou sekcí a přijde mi nepravděpodobné, že se někdy realizuje. A vlastně všechny mise byli většinou z náhodně seskumených agentů.
13.4.2011 12:08 - Hugo
Dtto Ebon Hand #614

[edit1] Jde zhruba o tohle - mame nyni definovany smery, nebo zamery cim se zabyvat a na co se soustredit. Otazkou je tedy vytvorit nejakou (rekneme) metodiku jak se zabyvat...

Jak popisuje Ebon az na svetle vyjimky se cleneni do sekci v ramci hrani jednotlivych sezeni prilis neuplatnuje (mozna v pripade sekce c.1)

Pokud by se tedy jednotlive okruhy (vyse zminene smery) meli prirknout jednotlivym sekcim, hrozi riziko, ze se nic nevypatra (protoze sekce nefunguje jako samostatna skupina, jako nejmensi a nedelitelny prvek kampane)

Pokud si jednotlive okruhy rozdeli jednotlivy hraci, jak zarucit aby hraci byli na hrani pritomni (tedy absence "klicoveho" hrace byla vyjmkou nikoli pravidlem)...

Vychazi mi z toho ustalit nejake tahouny v konkretnich okruzich zajmu a na ne nabalovat "parazitni" dalsi agenty, kteri budou pomahat... Ale uprimne receno nedokazu predikovat funkci takoveho systemu, cili je to jen hypoteza, kterou je ted potreba (se pokusit) rozbit [/edit1]
13.4.2011 15:35 - Jerson
Já své hry tvořím obráceně, napřed je nechám rozběhnout a pak vidím, co s čím vlastně souvisí - přesněji v čem hráči najdou souvislost. Třeba až z Hugova hlášení o misi Dvojí smrt mi došlo, že se opravdu u každého případu s oživováním mrtvých vyskytovali němečtí archeologové, i když v tomto případě to byla jen krátká poznámka typu "Archeologové a antropologové podléhající SS v širším okolí města, s případem přímo nesouvisí. Prošetřit důvod přítomnosti. Dle místního šetření oblast není archeologicky zajímavá", přičemž mám dojem, že já jsem je při hře tak podrobně nespecifikoval. Ale v hlášení to je a koordinátor by si toho všiml :-)

Pořád platí, že hráči můžou hrát to, na čem se dohodnou, jen jsem chtěl dát možnost vybrat si předem, abych se mohl lépe připravit. A možná to dopadne tak, že sekce přerozdělím - čísla agentům zůstanou, ale jednu sekci budou tvořit lidé, kteří budou na mise chodit většinou spolu.

Takže bych to viděl jednoduše - jednotliví hráči mi napíšou, co by chtěli řešit jako primární věc a co jako sekundární, a podle toho budu agenty posílat na mise.
13.4.2011 16:08 - Hugo
Jersone, reagovat jako DM na prubeh hry je v poradku. To co zde bylo pripominano je aby meli hraci pocit, ze se pribeh nekam vyviji (videli kam muzou jit), to ze to v ramci volne definovane cesty budou vyrabet zakruty a klicky (pripadne slepe ulicky) je v poradku.

Moznosti jak zachazet s nove vzniklou souvislosti (z.b. archeologove u ozivovani mrtvych) je vicero a jak a co se z toho vyvine zavisi opet na vzajemne spolupraci DM-hraci

(Pripadne) prerozdelovani sekci necham na tobe (preci jen predpokladam ze vizi systemu fungovani hrani mas ty), nicmene by v pripade prerozdelovani bylo dobre nejak logicky setridit podle moznosti hracu (aby v tom nevznikl totalni bordel a nemichala se jablka s hruskama...
16.5.2011 12:47 - A15
Copak kdo činíte 4. a 5. června?
Co opět způsobit pár politováníhodných nehod, selhání technologií a mezinárodních incidentů?
16.5.2011 16:15 - Jerson
Já mám volno a zahrál bych si. Zkusím to zorganizovat.
7.10.2011 13:31 - A15
Po minulé misi a excelentní práci Maty Hary jsem pochopil, co K1 myslel tím, že příští válka se bude vést zcela jinými zbraněmi. Navrhuji koordinátorům omezit verbování bojových agentů a přibrat další takovéto odborníky na PR.
I když, kdo ví, co vyjde levněji - kupovat hromadu munice nebo platit stále nové hadříky a botky? Nu, to již nechme na šrajtofli K1.

Prosím ostatní agenty o nenápadné dohlížení na A22, zdá se, že s ním není vše v pořádku. Celá mise proběhla bez konfliktu, žádní mrtví, ani zmrzačení ...
7.10.2011 15:53 - Ebon Hand
Též musím říci, že mé tušení zmíněné o Claudii v misi Teslovy věže se naprosto naplnilo a jen díky ní náš odvážný převlek nebyl odhal, ba co víc, byl brán naprosto vážně.

Musím se přiznat, že jsem v misi několikrát zcela reálně uvažoval o tom, že Sommersfeldova agenta zltuču k nepoznání, ale obával jsem se, že bych ztratil důvěru ambasády, která nám půjčila auto. Jelikož takové vystupování vyslanec by určitě neschválili..

EDIT: Ještě doplním, doufám že se K20 necítí nactiutrhaný, ale naše kroky byly nutné pro budoucnost Omegy.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23148107528687 secREMOTE_IP: 3.238.70.175