Čas pro hrdiny

5.5.2010 14:05 - Nerhinn
Hele, jak mám v hlášení říkal Paolovi? Protože jména agentů nemáme zmiňovat. Na začátku mise to ale agent nebyl. Ale zas na druhou stranu zpětně už mu, coby 24, byla připsána na vrub. Tak mu mám říkat "Spoteli", "budoucí A24", "C3", nebo "C03", což vypadá spíš jako "cé-ó-tři"?
5.5.2010 14:52 - Merlin
http://steampunkoverlord.deviantart.com/art/1920-s-private-detective-158223220



lepší?
5.5.2010 16:49 - Jerson
Předpokládám, že se ptáš Nerhinn.
5.5.2010 17:18 - Nerhinn
Ještě to nějak pořešíme :)
5.5.2010 17:53 - Jerson
Tak pane Spoteli, podívejte se do zrcadla, spokojen se svým vzhledem? Slečně se také líbí? Víte, nerad bych to předělával ještě jednou, jednou mi takhle při operaci ujela ruka a dotyčný Herman teď straší v Dornu, jestli rozumíte, co tím chci říct.

(: )
6.5.2010 16:54 - Ebon Hand
Noir, je pravda, že Omega stojí a padá s Jersonem. A pokud chceš hrát Omegu, automaticky hraješ CPH. Mě osobně přijde, že CPH by v žádných jiných rukách tak dobře nefungovalo, protože Jerson je jeho autor, tak chápe nejlíp, proč kam které mechaniky dal.
A těžko posuzovat, jak rychle se dostává hráčům pod kůži. Ti, co jej hrají poprvé, tápají a podle mě tápají hráči ve všem novém. Třeba já v CPH trochu plavu i teď a to jsem něco odehrál, ale na druhou stranu to hraji jednou za čtvrt roku, takže není čas to úplně zažít.

Slzný plyn se za WWII běžně užíval i v prvoliniové službě.

Já jsem za celou Omegu zabil zatím pouze vlka a několik věcí prorostlých houbou, které jsem za lidi nepovažoval. Takže všechny neobviňuj ze zabíjení. :-)
6.5.2010 17:19 - sirien
Pokud se dobře pamatuju, tak vývoj CPH byl ukončen a Jerson takto označuje pouze původní varianty (tj. ty, které stále fungují na podhazovacím 2d6 systému)

Omega je nejen hra, ale i označení pro systém na kterém hra funguje (tj. 1d6 a systém rizik)

CPH bych byl jako ST schopný odehrát docela vpohodě (přiznávám že některé specifičtější věci bych si musel trochu připomenout, už to je dýl co sem to hrál nebo čet)

S Omegou mám takový malý problém a to ten, že neexistuje žádná sepsaná a ustálená verse. Pokaždé když Omegu hraju, tak zjistím že tam je půlka věcí nějak pozměněná, během hry se je naučím a zvyknu si na ně, ale na příští hře je to už zase kapku jinak. Takže ano, byl bych schopný tellovat Omegu, ale pouze poslední její variantu, kterou jsem hrál.

Celkově mi CPH přijde jako docela standardní RPG s pár specifickými mechanikami, takže tam problém v převzetí systému fakt nevidím. Omega je už trochu větší oříšek, zato je ale hodně soběstačná, ve chvíli kdy ST ovládne distribuci hodů ve scénách mezi hráči, tak už to běží dost samovolně.
6.5.2010 17:52 - Gurney
Možná už s tím budu otravnej, ale znova bych se přimluvil za nějakou sepsanou poslední verzi, z diskuze už jsem pochopil základy na kterých Omega funguje, ale třeba najisto vím že tu někde (nebo na RPGF?) byl vysvětlen nákup speciálního vybavení, které se nějak mechanicky projevuje ve hře (tedy více než "mám pistoli" -> můžu střílet). Předpokládám že podobných detailů bude mít systém víc a bylo by fajn je mít někde pohromadě sepsané, takže když si ho chce někdo vyzkoušet, nemusí už objevovat objevené.
6.5.2010 21:16 - Jerson
Takže - první část pravidel Omegy. Jen popis základních mechanik. Dotazy prosím do související diskuse.
25.5.2010 23:29 - Jerson
Hlášení jsem převedl na nové formuláře s fotkami pro rychlejší orientaci, kdo je kdo. Zároveň jsem dodal nová hlášení z mise 2 od A23 a také z misí 24 a 25.
Všechny dokumenty jsou Wordovské, takže si je můžete přímo stáhnout a v případě potřeby jednoduše upravovat.
26.5.2010 03:09 - Fishbone
nechci ti do toho nijak kecat, ale přejít z pdf na word mi příde jako krok zpět...
26.5.2010 10:09 - Jerson
Jenže je to o dost jednodušší, když si nový hráč může stáhnout už předvyplněné hlášení a změnit jen tělo. A taky mám méně souborů ve složce, nemusím sledovat, co jsem už upravil a převedl a co ne - vidím chybu, opravím, uložím na disk a znovu nahraju, místo abych hledal, kde je chyba v originálu, ukládal, převáděl, ukládal, nahrával.
26.5.2010 11:38 - Fishbone
Je to tvuj projekt:)
26.5.2010 11:49 - Jerson
Myslíš? Já mám pořád dojem, že tenhle projekt by byl ničím bez dalších deseti aktivních, dvaceti občasných a třiceti náhodných hráčů :-) Omegu rozhodně neberu jen jako "svůj" projekt :-)
26.5.2010 11:54 - Nerhinn
No, musím se přiznat, že
Jerson píše:
v případě potřeby jednoduše upravovat.

tohle mě tak trochu trápí. Mám tendence to jednoduše upravovat.
26.5.2010 11:58 - Jerson
Myslíš své, nebo cizí? Podotýkám, že se snažím opravovat jen chyby u lidí, kteří mi to povolili / nezakázali, tedy kromě matoucích chyb jako špatný rok nebo špatné číslo mise.
Btw. co říkáte na fotky, je to s nimi přehlednější, nebo ne?
26.5.2010 12:18 - Nerhinn
Cizí, samozřejmě.
Fotky... jsou taková blbůstka. Proč ne.
26.5.2010 12:38 - Fishbone
myslel sem že fotky sou tam hlavně kvuli tištěné verzi
26.5.2010 13:50 - Ebon Hand
Mise od A23 mi nejde stáhnout.
Merline moc pěkný hlášení (obě), ten policejní styl si tam dával úmyslně?
Hezký posun Rusa na Mongola a hodnocení Ira a Němce, včetně jejich přehmatů, mě taky moc pobavilo. :-)
26.5.2010 13:59 - Merlin
Ebon: děkuji..paolo je polda, tak jak by jinak psal hlášení, než jak je zvyklej (i když samozřejmě není až tak úření)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.091127872467041 secREMOTE_IP: 18.233.223.189