Kultura

Alnag
8.12.2007 22:07
Robin Hood a jiné seriály
Vítejte v nové diskusní sekci Kultura. A pojďme rovnou k věci. Shlédnul jsem prvních pár dílů nového brtiského televizního seriálu Robin Hood a je to fákt hrozný. Představte si směsici Xeny a Ordinace v růžové zahradě, abyste se přiblížili představě. Ale zároveň je to svým způsobem fascinující, takže se dívám pořád dál...

Proč to ale vlastně píšu je, že mi to hodně, opravdu hodně připomíná takové to klasické D&D dobrodružství. Parta chasníků různých profesí provádějící hrdinské kousky. Z toho scénáře D&D skoro dýchá. A zároveň je to pořád statické (tzn. pořdá se to odehrává v lese a na hradě a ve vesnici). Myslím, že pro někoho to může být docela inspirující pro hru, minimálně v tom, jak vymýšlet nové zápletky ve stejných kulisách (uvídme jak brzy se to začne opakovat).

Nicméně od BBC jsem teda čekal víc...
Autorská citace #1
10.12.2007 13:35 - Dalcor
Abych řekl pravdu pro mě jediný inspirující Robin Hood byl ten z 80tých led Robin the Hooded Man s úžasnou hudbou Clannad.
Autorská citace #2
10.12.2007 18:35 - Rytíř
Určitě sem viděl nejmíň jeden film a jeden seriál o Robinovi ještě předtim, ale jediný, co si jsem v tuhle chvíli schopen vybavit, je film s Costnerem v hl. roli.. :) Dá se tohle s tím nějak srovnávat?
Autorská citace #3
10.12.2007 18:43 - Alnag
Tohle je lepší srovnávat spíš s Xenou. Ale stejně si říkám, že Robin Hood a spol. je takový prototyp bandy hrdinů. Jinde je hrdina povětšinou sám nebo maximálně ve dvojici, ale tady máš ryzí družinku.
Autorská citace #4
10.12.2007 18:56 - Rytíř
Jo, což to jo, prototypy jsou to úžasný. I maj nějakej obecnej cíl (šířit dobro? vau :) neboli okrádat bohatce a obdarovávat chudáky, aby je nevyštípali z lesa a nepráskli pánům..) a zažívaj kdejaký "vedlejší" příhody s tím spojený..
Hele a když to jsou prototypy - cos chtěl bejt? Já teda dycky Robin, šípem trefit cokoli, na co mířim, jo, to bylo vono! A taky ta jeho baba byla vždycky nejhezčí ze všech ;)
Autorská citace #5
10.12.2007 21:00 - Argonantus
Pán je socialista....
Autorská citace #6
10.12.2007 22:36 - Rytíř
Argo: Ano, ve smyslu, v jakém jsem popsal, že jsem obdivoval Robina, určitě ano.. :))
Autorská citace #7
10.12.2007 22:37 - Alek
Jo tak toho Robina s hudbou od Clannad si matně vybavuju...řikam si už delší dobu, že si ho musim někde sehnat, abych si to oživil, páč na to všude slyšim ohromnou chválu.
Tenhle serial asi vynecham...i když, jestli bude ta blbá stávka i po celej příští rok, tak ho možná zkusim. ;)
ad prototypy...je fakt nutný ten lup rozdávat chudákům? jakoby nestačilo, že okrad ty zbohatlíky - už to je záslužný čin...když teda pominem, že ve výsledku ty peníze jen kolovaly, páč zbohatlíci je zas vybrali. ;)
Autorská citace #8
10.12.2007 23:17 - Yoltan
No ja nejsem moc zastancem chrleni nových seriálu. Ten co si pamatuju s Robinem Hoodem z 80s byl take GB, starej a dobrej. Žádné nerealistické provazove scény atd. a dlouhej luk angličanovi sluší více nežli ten reflexní. Myslim, že tam jsem si oblibil Merlina a samozřejmě Nasira -saracen se šavlema na zádech- fakt hustoň.
Ale možná, že tomu moc křivdím ... obzvláště, když jsem to ještě neviděl :)
Autorská citace #9
10.12.2007 23:19 - Alnag
Ten reflexní luk je tam snad jedna z mála věcí, která dává smysl. Neb si ho Robin přitáhne ze Svaté země. Jinými slovy, to bych ještě pochopil (a ostatní mají normální dlouhé luky).
Autorská citace #10
12.12.2007 09:24 - wraiths
Yoltan : jasne Nasir z hradu Debelem byl uplne nejlepsi. a hledani Albionu a jak pak ho Robin sebral dyz uz meli vyvolat Belzezuba ci co to bylo..... :-)
Autorská citace #11
12.12.2007 13:48 - Jerson
Na toho starého Robina si vzpomínám, byl jsem docela naměko, když ho v posledním díle zabili - taky jsem byl ještě malý kluk. A z hudby ... matně si vybavuju jeden takt, ale už jsme jí strašně dlouho neslyšel, tak nevím, jestli je to on.
Autorská citace #12
12.12.2007 14:19 - Ärgonantus
Herne, chraň nás!
Autorská citace #13
12.12.2007 14:55 - wraiths
Jerson : pockej ja mel za to uplne na konci v posledni dile pak sel nejakej "zakuklenec" a kdyz kamera sla trosku pod kapuci tak ze tam byl Robin takze asi nebyl mrtvej :-)). ale uz je to hrozne davno.
Autorská citace #14
12.12.2007 21:32 - Gurney
Já si pamatuju jenom ten film s Kevinem Costnerem, docela v poho, občas sme váhal kdy si autoři dělali srandu a kdy to mysleli vážně :), btw kdybyste měli někdo link na ehmm... zálohování toho seriálu z osmdesátých let, bylo by to fajn.

Ten nový Robin by mě asi tak moc nebral, ale vzpomínám si že sem kdysi dávno koukal na Sindibáda nebo co to bylo, občas se tam objevil nějakej dobrej nápad. Jinak když už se u nás nikomu nechce ani hrát (I HATE sleeping players :-/ pustí se Dungeons&Dragons 2, scéna kdy je tam třikrát za sebou ten samej záběr barbarky sekející do doslova "nějaký" gargyoly je nezapomenutelná, ten kdo neviděl aspoň třikrát nepochopí :-D
Autorská citace #15
12.12.2007 23:37 - sirien
DnD 2 jsem bohužel ještě neviděl.
Jinak RH s Costnerem byl vpohodě, toho staršího sem myslim neviděl
Sindibád... no, ehm. Buffy, Sindibád... taková stejná kategorie. JEnom mě tam lezla krkem ta čarodějka - taková frigidní panna. Ta psionička která jí v nějaký n-tý sérii vystřídala byla mnohem víc cool :)
Autorská citace #16
13.12.2007 07:45 - Jerson
Že bych se přemohl a na DnD2 se podíval?
Autorská citace #17
13.12.2007 09:07 - Alnag
D&D II - střídavě jsem umíral smíchy a zvracel v koutě. Bylo to možná krapet decentnější než jednička, ale jinak stejně zběsilé.
Autorská citace #18
13.12.2007 12:19 - Alek
ad Sindibád...je ten nebyl špatnej (a taky jsem si naněj ve vztahu k RH vzpomněl, mám pocit, že to možná dávali ve stejném období). Ta čarodějka byla dobrá, pravda byla kapinku odtažitá, což při jejím vzhledu bolelo jistě každého diváka. ;) Na psioničku si už vůbec nevzpomínam.
DnD II jsem neviděl, ale bohužel nemohu říct, že toho lituju. ;)
Autorská citace #19
13.12.2007 12:27 - Alek
btw víte, že se chystá novej film o Robinovi? Teda vlastně o Nottinghamovi, kterej bude mít tentokrát hlavní roli. A to v podání Crowea. Režii má Scott, takže milovníci Gladiátora a Dobrého ročníku už tuší, že by to mohlo dopadnout dobře. ;) Teď už jen, aby skončila ta blbá stávka...
Robin Hood je hajzl
Nottingham
Autorská citace #20
17.12.2007 13:07 - Dalcor
Soundtrack k tomustarem mam doma, tusim ze se serial jmenvoal Robin, the Hooded Man - minimalne titulni pisen urcite. Jasne ono an konci strileli an pocest svych mrtvych ohnive sipy a jeden z nich vystrelil z lesu i zahalena /hoded/ postava. Pry totiz existuje druha serie, protoze v te prvni ten herec nechtel porkacovat, tak nahradili herce Jasonem Connerym /synátor/ a prej ho herne ozivil, ale tu druhou serii u nas tusim nedavali, nebo sem ji nevidel.
Autorská citace #21
17.12.2007 13:09 - Dalcor
Jiank původnís eriál by se měl jmenvoat Robin of Sherwood: http://en.wikipedia.org/wiki/Robin_Of_Sherwood
Autorská citace #22
17.12.2007 13:46 - Argonantus
Alek: no, hned vedle se vede bitva o Scotta - myslím, že ten člověk objevil nové významy slova "kotroverzní". Pokud se povede, tak to bude geniální (Blade Runner, Thelma a Louisa), pokud ne, bude to ihned kandidát do nejblbějším blbin všech dob (G.I.Jane, Legenda).
Autorská citace #23
17.12.2007 21:13 - Rytíř
Mimochodem ten otočenej námět Robina Hooda se mi moc líbí - nápad ukázat legendu v pravém světle nemá chybu.
Mám prostě nového hrdinu a to jsem ho ještě ani neviděl => rytíř z Nottinghamu, spravedlivý, čestný, snaživý a dějinami neuznaný.. :D
Autorská citace #24
18.12.2007 08:32 - Dalcor
Jedinej správnej šerif z Nottinghamu je Alan Rickman!
Autorská citace #25
18.12.2007 20:29 - Alek
To ještě přece neznamená, že nikdo nemůže být lepší. Ač uznávam, že Rickman je skvělej a Crowe mi tam vůbec nesedí. Ale tu jeho proměnu v gladiátora nechápu dodnes - je tam úplně jinej než v ostatních filmech, kde se ty herecký prvky dost opakujou - takže bych ho předem nezatracoval.
Autorská citace #26
22.12.2007 19:33 - Alek
Hmm, tak od ledna se budem o kvalitách seriálu přesvědčit všici, ČT to nasadila do hlavního času (to je snad první zahr. seriál od 20.00 na ČT1 a zrovna asi takovej šit ;)).
Autorská citace #27
22.12.2007 20:14 - Alnag
Fakt? No vida, sem napřed... :-)
Autorská citace #28
24.12.2007 23:50 - sirien
Je vidět level našich Tv, který je důvodem proč je už dva roky až na vzácné vyjímky nesleduju
Autorská citace #29
3.1.2008 15:34 - wraiths
tak co rikate na vcerejsi premieru? ja myslim,ze docela dobry. Ne ze bych byl nejakej hroznej estet,ale mohli vybrat teda krapet hezci Marianu( subjektivni nazor muj). jinak si nenecham ujit i dalsi dil a jsem zvedavej co z toho vyleze.
Autorská citace #30
3.1.2008 15:43 - Alnag
Wraiths: Bude to jen horší... :-)
Autorská citace #31
3.1.2008 17:20 - Rytíř
No tak zase rozhodně byla Mariana hezčí než Robin! ;) (aby nebylo mýlky, nezaujal ani mou drahou polovičku)
Jinak kdyby tam tak divně neopakovali některé ty smělé akrobatické kousky, vcelku bych odpustil pár trochu ujetějších detailů, které mi moc nevoněly.. ;) Ale tak neříkám, že se na další díl nepodívám, dám mu ještě šanci.
Nicméně mě teď trochu mrzí, že sem kuli němu propás ten Proud času, protože ho nemůžu tady vedle pořádně zdrbnout, přestože mě to láká :)
EDIT: Teď jsem si znovu přečetl tady nahoře, jak to hodnotil Alnag - jo, to je dost výstižný! Podepisuji se pod to, pane kolego (ačkoli vůbec neznám Ordinaci, takže tu beru jen jako obecnou představu rodinného nenáročného seriálu..) :)
Autorská citace #32
3.1.2008 17:45 - sirien
no, já to sice nechtě prošvih, ale snad chytnu nějakej další...
Autorská citace #33
3.1.2008 20:50 - Malfin
Koukal jsem se na to včera a zatím na to nemám nijak veliký názor. Určitě kouknu na další. Tv prakticky nesleduju. až na nějaký ten dokument.
Autorská citace #34
4.1.2008 10:54 - wraiths
Rytíř: jako ten proud casu docela nuda. ale jinak bojovy sceny super( pekne brutalni :-) ). ja videl,jen kdyz jsme pak prepnul z "Robina akrobata".
jinak to akrobaticky asi odkoukali z Rudy Sonji :-), kde to teda delala "Bergmanka"(byla to doufam ona) a libilo se mi to vice.
Autorská citace #35
6.1.2008 23:22 - Feler
kdy je dalsi dil?sem se dival do programu a nikde ho nemuzu najit a prvni dil sem propasl a jak vidim komentare asi sem o nic neprisel
Autorská citace #36
7.1.2008 10:10 - Malfin
K popukání bylo když "Robin" hodil meč a trefil ty dva zbrojnoše do helmic....moje drahá polovička se na mě koukala a já se řehtal jak kůň....jo a propos - taky ji Robin jako muž moc nezaujal :D
Autorská citace #37
7.1.2008 12:21 - Alek
Tak jsem to konečně zkouknul. Nevěřil jsem, že by to mohlo bejt tak špatný, jak zde bylo naznačováno. Ale tentokrát souhlasím a možná bych byl ještě kritičtější. Minimálně taková polovina mi přišla trapná až směšná. Byly tam i chvilky, který byly docela dobrý (a možná kvůli nim ještě nějakej díl zkusim). No a s herci taky souhlasim, Robin vůbec nezaujal, Mariana taky ne, ale vedle něj byla přeci jen lepší. Nejlíp mi z toho vyšel ten Robinův společník, ten byl místy skutečně trochu vtipnej (a ne tím trapným způsobem).
Autorská citace #38
7.1.2008 12:21 - Alek
Jo a další díl je předpokládám zas ve středu v 8 na ČT1.
Autorská citace #39
7.1.2008 13:02 - wraiths
no je ve stredu a ja zvazuji zdali bude Robin a nebo " Fuňas".
Autorská citace #40
10.1.2008 15:17 - unknown
nevíte někdo jak se jmenuje ten chlap co hraje Robina??
Autorská citace #41
10.1.2008 15:31 - Alnag
Jmenuje se Jonas Armstrong. Jinak teď jsem dokoukal poslední díl druhé řady a je to snad poprvé, co to nevypadá jako telenovela... (tak moc).
Autorská citace #42
10.1.2008 15:35 - Rytíř
Poslední díl druhé řady?!? A pak že se na to nedá koukat..! :)))
Já ten druhej díl, co byl včera, propás.. a mam pocit, že pokud to náhodou nepoběží až pudu příště kolem, asi propásnu i ty další - moje hlava si pamatuje jen ty hodně zajímavý a důležitý věci :)
Autorská citace #43
10.1.2008 17:56 - wraiths
Rytíř : a to je co...to hodne zajimavy a dulezity? :-))
Autorská citace #44
10.1.2008 18:03 - Alek
wraiths: Třeba hesla, na ty má, Rytíř pamatováka. ;)
Autorská citace #45
10.1.2008 18:42 - Rytíř
W: Co? No např. to, že dneska už opravdu MUSÍM jít nakoupit.. :))
A: Nojo, tys tu chyběl.. :D A náhodou, i na to pitomý heslo, co sem zadal a pak 3 měsíce nepoužil, sem si nakonec vzpomněl! Takovej sem kabrňák :)
Taky máte problém v dnešní době stahovatelných filmů a DVD rekordérů se dostavit v tu pravou chvíli k TV obrazovce, abyste viděli to jediné, co za celý týden zaujalo? Pamatuju se, jak sem zamlada vysílacímu času dokázal podřídit takřka cokoli.. dneska leckdy nejsem ani schopen odložit knihu, když sem zrovna došel k zajímavé pasáži. Nebo přestat s někým kecat po icq :)
Autorská citace #46
11.1.2008 16:41 - unknown
vy tu všichni píšete jak je to hrozný,že je to jak ta xena a oridnace v růžový zahradě,ale zajímavý je že vsiochni na to koukate nebo tomu chcete dát ,,druhou" šanci...:-D
Autorská citace #47
11.1.2008 17:25 - wraiths
unknown : ja koukal ve stredu na Funase. jsem vsadil na klasiku. :-)
a Alnag na to kouka neb je to starej masochysta :-))
Autorská citace #48
13.1.2008 09:28 - Malfin
Mě ted druhý díl utelkl taky...nějak jsem to propásl a to jsem se chtěl dívat. Souhlasím s rytířem, prostě se k té tv nedostavím, když mám něco rozečteno, klábosím po ICQ.....to znám :D :D a to na tv koukám skutečně jen jednou za čas.
Autorská citace #49
7.2.2008 14:11 - unknown
Ahojky mě so to docela líbí, až na toho Robina Hooda připadá mi jako pubertak!!! Akorát jsem nevíděla první díl pls pls pls nechcete mi někdo napsat o čem to bylo. Já jsem se dívala na youtube na video a tam byl s Marianou a ta na něj míříla lukem. Toho nepoznala nebo co??? A pak jak přišli do tý vesnice to sem taky napochopila. Ono to video bylo v angličtině a trvalo asi jen deset minut
Autorská citace #50
7.2.2008 14:44 - wraiths
unknown: a ne jen Robin Hood, ja jsem vcera neodolal a udelal si casek. sice ted nevim poradne kdo je kdo( poznam Robina,little Johna, Marianu...:-)) ne jouk). ale abych rekl, dat jim ksiltovky a plandavy kalhoty tak si je spletu s nejakou bandou ze sidliste. ale vcera to nebylo spatny....asi ze tam nebojovali.ale "jezek" me opravdu rozesmal,byl nejakej vypelichanej. :-))
Autorská citace #51
7.2.2008 20:26 - AAsdasdas
Mě se to zdá celkem dobrý... fakt tak úchylný seriály jak např. Xena, Čarodějky atd... -ty se nedaly sledovat... člověk to viděl 5 minut a už u toho chrněl, nebo rychle přepnul na další kanál...
Já se třeba u Robina docela bavím... tak třeba ten včerejší díl nebyl zas ak špatnej, akorát tvůrci to mírně pojali jako nízkorozpočtovej seriál a maj tam taky dost velký nepoměry, např. v prvním díle, když Robin utekl, tak je překvapila celkemm veká tlupa zbojníků vedená Little Johnem, v dalších dílech je zkušenost taková, že se tlupa omezila na Robina a dalších 5-6 lidí, kteří docela slušně dávájí šerifovi na kokos... nicméně, ať už tam jsou nějaký chyby nebo se to někomu z vás nezdá, tak se na to docela rád podívám a rozhodně je to to nejlepší, co se dá ze středečního TV programu vytáhnout, toť můj názor.
Autorská citace #52
25.2.2008 14:57 - Dalcor
Já ve středu chodím do tanečních, takže jsem viděl dva díly a ty mi stačili k tomu abych řekl - škoda úžasného šerifa v tak pitomém seriálu.
Autorská citace #53
27.2.2008 07:54 - unknown
Dalcor: I podle britske kritiky a ohlasu divaku je nejoblibenejsi postavou serialu serif z Nothingamu :)
Autorská citace #54
27.2.2008 23:07 - unknown
Jsem slyšel, že v Robinu Hoodovi hraje černoch a žádnej Arab nebo tak, jak by to bylo rozhodně logičtější. Je to pravda?
Autorská citace #55
28.2.2008 00:35 - JackPhoenix
V jednom díle jsem tam viděl černošku hrát jeptišku a nikdo se nad tím nepozastavoval, naopak šerif ji ještě pozval k sobě na hrad a vadilomu jen její kázání :)
Autorská citace #56
28.2.2008 12:42 - unknown
Chtěla jsem se zeptat viděla jsem upoutávky na další díly Robina Hooda a viděla jsem jak Lady Marien umírá dvakrát,pořád na to myslím a chtěla bych se zeptat jestli by jst mi to nějak nevysvětlili přdem moc děkuju
Autorská citace #57
28.2.2008 14:05 - andtom
Z nynějšího seriálu Robin Hood jsem viděl nějaké fragmenty, ale nějak mě to nechytlo a nesleduji. Zato vykazuji stoprocentní sledování seriálu Řím v pátek na ČT - není to sice o partě dobrodruhů, ale inspirující to určitě je.
Autorská citace #58
28.2.2008 17:03 - Alnag
Řím je naprosto geniální, ale to jsem říkal už dávno... :-))
Autorská citace #59
28.2.2008 17:50 - Alek
Řím potvrzuji...ale na ČT to nesleduju; jednak jsem to zkouknul nedávno celý a jednak tu mam menší problém s dabingem, o tom ale kdyžtak ve vedlejší diskuzi. :-)
Podobně na mě zapůsobili v poslední době Tudorovci, taktéž povedené dílko.
Robinovi jsem šanci dal, ale pravidelně na něj ve středu zapomínám, což je důkazem, že to za moc nestojí, páč dobrý věci neprošvihávam. :-)
Autorská citace #60
28.2.2008 21:26 - Mixana
Mno mě se Robin Hood vcelku líbí, ale řekla že BBC to natočila jako do moderní doby a je to bráno s nadhledem.... (celkem se u toho dobře bavím jak jsou některé scény natočené) jinak bylo to původněnatočeno jenom pro to aby to zaplnilo místo mezi 2 seriály... 1 díl byl prý nejsledovanější ze všech tehdejších pořadů (to mám z jedné stránky) a řím se mi celkem taky líbí, ale berte v úvahu je mi 13! A jen tak prý bude i 3. řada, ale z youtube vím že Marion zemře takže nevím co chtějí dál točit :-D
Autorská citace #61
28.2.2008 21:29 - Mixana
--pro Elgoram-- zas tak nízkorozpočtové to nebylo stálo to prý 8 milionů liber
Autorská citace #62
28.2.2008 21:58 - Alnag
Mixana Vítej Mixano a z toho, že je ti 13 si nic nedělej. Věk není handicap, pokud se ti to líbí, je to fajn. (A ano, na konci 2. sezóny Marion zemře... když už teda spoiler, tak pořádně...) :)
Autorská citace #63
28.2.2008 23:07 - Alek
Fakt umře? A už jí našli nějakou hezkou náhradnici? Třeba zjistili, že tahle Marion prostě nemůže přitáhnout větší množství diváků. :-)
Autorská citace #64
6.3.2008 09:13 - wraiths
tak panove co rikate vcerejsimu dilu... ja teda rikam des a bes. jecici furie co zmasti kde koho a robinovci se jich nezaleknou a jsou jim rovnocenymi souperi ( no jo uz jsou to jsou asi vyzviceni bijci...muheheee). a pak ten typek co je zmastil( a zas ukradena vec od Ingrit Bergman=> ten skok ze zabradli.) ale Marion byla minimalne tak to zas tak nejhorsi dil nebyl. ja uz se na to divam snad jen kvuli tomu,cim zas prekvapi.... uz cekam jen Indiho, nebo Jodu. jinak ma serial spad, ne ze ne. ale opravdu me dostavaji ty napady a provedeni.
Autorská citace #65
6.3.2008 18:30 - ilgir
Viděl jsem jen zlomek, když jsem procházel okolo, ale hned mě zaujala ta ženská, co nosí vestu jako od Levi´s-e :-)
Autorská citace #66
6.3.2008 19:37 - Malfin
Ten týpek s tetováním mi připdal jak v maskáčích a vojenských botách jak skákal ze zábradlí...nebyl to Rambo Junior?
Autorská citace #67
6.3.2008 20:22 - unknown
vzdyt je to skvely hodi se to ke hre divoke kmeny na internetu fakt skvely kdybych mel hlasovat od 1 az do 10 dal bych 10
Autorská citace #68
6.3.2008 20:29 - Pavel Hašek
ale je mi 13 tak nevim no uz mam vyrobeny kvuli tomu serialu i sipy a loupim v lese fakt nekecam zacal jsem bohatym brat chudym davat. no v lese primo ne spise ve vesnici kde bydlim pane Alnag napište co si o tom co sem napsal myslite dekuji
Autorská citace #69
6.3.2008 20:33 - Alnag
Pokud je ti skutečně 13 a nejsi ještě odpovědný, tak je to dobré... :)
Ale přesto laskavě prosím o šípy s tupým koncem a natahování luku jen tak napůl, aby to po zásahu moc nebolelo. :-p
Autorská citace #70
7.3.2008 06:04 - wraiths
Alnag :tak na to neni co rici.... :-)) :-))
Autorská citace #71
9.3.2008 20:35 - Pavel Hašek
Ne s tim ze loupim jsem si delal srandu ale kuš mam sipy taky a strlim to jen tak do vzduchu
Autorská citace #72
10.3.2008 08:29 - wraiths
Pavel Hašek: jestli si spise nestrilis z nas :-). jinak pokud mas rad strelbu s kuse tak zkus kontaktovat tady Rytire,jiste se od nej dovis spoustu super veci. ;-)
Autorská citace #73
13.3.2008 21:19 - Mája
No počkej, Xena byl dobrej seriál, to se nedá s touhle koninou srovnávat. Ale máš zase pravdu s tou fascinací, já na to koukám taky každej tejden, i když to pokládám za šílenou pitomost. Aspoň se mám u čeho odreagovat a trochu něco zkritizovat.:@))
Autorská citace #74
14.3.2008 11:16 - AAsdasdas
Mixana: aha... ale ty počty herců mi tam stejně přijdou takový omezený.. ale budiž... No nic.... Btw: Mně je taky 13 takže to bych zas tak bejt tebou nebral.
Dál k seriálu: Když to vezmu podle knížky (Alexander Dumas: Robin Hood), kterou jsem úspěšně asi po desátý minulej měsíc zhltal, tak to vůbec nepoznávám... hold knížka je knížka (natož Dumasova)a seriál je seriál (a ještě komerční- neberte to jako urážku, ale upřímně proč by se na tom seriálu nemělo vydělávat)... Některý scény jsou tam ale až trošku přehnaný jako např. oblíbený ??? (jak se tomu do háje říká) no prostě oblíbená otočka na tyči a následný výskok ke krásné Marianě (myslím 4. díl - 1. řada) v Knighton hallu, pochybuju, že by někoho ve středověku napadlo vyskočit někam otočit se kolem tyče a ještě se přitom usmívat...
Na nejoblíbenější postavu: Je pravda, že šerifa hraje výborně výbornej herec.... to jeho herecký vystoupení na šibenici(myslím 5. díl)kde nechal popravit myslím bratra Alana A Dalea a jeho bandu o hodinu dřív a pak všem přítomným lidem začal vyprávět ty pocity... u toho jsem byl fakt hodně zaujatej a říkal jsem šerifovi: Super!! Měl by ses dát na herectví... a ta jeho poslední hláška: ,,Takhle se mi líbíte." Mě dostala úplně totálně... ale na rovinu, kdo by mohl být v tom seriálu víc oblíbenej jak Robin Hood ( i když pořád dostává od L. Johna alias Honzíka po držce a na nějakou chvíli se odporočí do bezvědomí... :-D)
Pavel Hašek: Heh... kuše... fuj... My příznivci luků, co skoro dennodenně střílíme na zahradě do terče nemáme kuše moc rádi... Ale když už se někdo dal na zbojničinu tak budiž... vem si jak z kuše střílel Alan (nevím, protože by to mělo bejt v některejch pozdějších sériích...)
A ještě něco... úplně mě dostává ta úvodní znělka, je úplně super... dala by se dokonce použít vnějakým vítězným momentu i pro norm. hru... Jak se líbí vám?
Autorská citace #75
20.3.2008 08:36 - Rytíř
Ha, tak sem to včera viděl! Jako že na to už nekoukám, tak když se tu probírala, říkal jsem si, že by mě docela zajímala ta smrt Marion.. a včera se mi to krásně neplánovaně zdařilo.
Docela povedená scéna s tím, jak zbytečně zahodit život.. a nebejt Alnagova spoileru v Návštěvnosti, :) tak bych nad ní málem uznale kýval hlavou.
Akorát mi není jasný, Alnagu, jak to může být jinak, když přivolaný lékař konstatoval smrt?
:))
Autorská citace #76
20.3.2008 10:55 - wraiths
Rytíř: bude jina herecka ;-)...reinkarnace neee. urcite Lovec Hern. a nebo ze by Robin sel do Podsveti... a nebo to mohl byt jen sen. Jeno ty nemas vubec fantasii. ale jsem zvedav na dalsi dil. :-)
Autorská citace #77
20.3.2008 14:13 - ....
hele kdo hraje robina hooda?
Autorská citace #78
20.3.2008 19:52 - unknown
lidičky nebojte se,Marian neumře..když má Robin Hood 3..navíc,konec druhé serie končí tím že Gisborne probodne marian ale mečem,a teprv tam ji pujde opravdu o kejhák..mějte see
Autorská citace #79
20.3.2008 20:39 - unknown
totalne nesouhlasim!!!!!!!!!!!!!
Autorská citace #80
21.3.2008 09:54 - AAsdasdas
...: Hraje ho herec jménem Jonas Armstrong
BTW: jujda... skoro jsem se u tý 12 epizody(řada 1) rozbrečel... :-D ale taková malá rána a ona z toho skoro chcípla... to snad na tý dýce musel mít Guisborne nějakej jed... nebo něco takovýho.. ale jednu výhodu to má... hrozně se těším na další epizodu...
Autorská citace #81
22.3.2008 01:39 - malá megí xD
Na robinu Hoodovi se mi nejvíce líbí ten herec ale fakt nevím čí modroocí bondáci mě obvikle tolik nefascinujou xD
Jo a ještě něco nevíte kde stáhnu díl 1x14 ??? prosím skoušela jsem to přes torrent ale nikde nic :(
Autorská citace #82
27.3.2008 15:23 - unknown
No docela to de,ale stejnak ty herci to hrajou jako...no neupřímně...a chvílema je to fakt nereálný,ale jinak to jde
Autorská citace #83
27.3.2008 15:58 - wraiths
a nejlepsi byl vcerejsi zaver. JOOOOOOO!!!! :-))
Autorská citace #84
29.3.2008 07:46 - cml
zabije marien ten guy? robin ho už měl dávno probodnout...
Autorská citace #85
29.3.2008 19:40 - AAsdasdas
13 epizoda... narozdíl od čísla totálně super... ale připomínalo mi to ty hollywoodský kasovní trháky... ale jinak totální nádhera...
Autorská citace #86
30.3.2008 14:22 - Robin
Souhlasím, zatím nejlepší epizoda byla 13. - "Nápověda? Ne!". Fakt super!!! Jo a nevím, kde by se daly všechny díly stáhnout?
Autorská citace #87
30.3.2008 17:49 - unknown
Guy Mariane zabije, ale až v 26 díle..:-)
Autorská citace #88
30.3.2008 17:57 - Alnag
Ach... tyhle spoilery...
Autorská citace #89
6.4.2008 14:55 - Mariana
Tenhle seriál je uplne ten nej nej nej nej nejlepsí na svete!!! Pokud se to nekomu nelíbí, neberu mu jeho názor, ale rozhodne je super, ze je dost lidí,co na nej kouká!!!Mocinky to doporucuju! A nová rada, tak hned první díl byl bestovní!!! Proste jaký serif, taková sestra...Co myslíte vy?
Autorská citace #90
7.4.2008 08:04 - wraiths
Mariana: pokud se ti zda tohle super, tak si zkus nekde sehnati ten puvodni anglickej. s Nasirem a Herrnem. :-)) me tenle pripada k smichu( litaj chlapi s baretama a v maskacich)
Autorská citace #91
21.4.2008 17:39 - unknown
robin hood je fakt super asi se zhodneme že 13 díl byl nej
Autorská citace #92
1.5.2008 21:24 - unknown
No ona taková nereálnost má taky své kouzlo. Alespoň se člověk zasměje. Chcete-li však legendu o Robinu Hoodovi tak vřele doporučuji knihu od Alexandra Dumase.Protože film může být úžasný a skvělý, ale kniha jej téměř vždy překoná. A všimněte si prosím, že říkám téměř. Jsou i výjimky.
Autorská citace #93
16.5.2008 18:24 - unknown
je to fakt super seriál žádná ordinace blbe...
Autorská citace #94
17.5.2008 10:59 - Amuldur
Je fakt že od skutečnosti to má daleko, ale mě se ten seriál docela líbí ikdyž mi šerif připadá jako komediant :-D ale ty jeho šaškárny mě bavěj
Autorská citace #95
23.5.2008 20:25 - unknown
nejlepši dik byl napověda ne
Autorská citace #96
30.5.2008 20:46 - na tom nezáleží
S kamarádkou jsem takový..mno..trochu jinný.Uprostřed rušnýho města sme si našly útočiště kde teď po skončení školy trénujeme boj s meči dýkami a lukostřelbu... Četla jsem Robina Hooda amnoho věcí se v něm od seriálu liší. Například mají bejt v Sherwoodském lese duby a neviděla jsem tam ani jeden. Ale to nevadí. Ráda by řekla že nás Robin Hood strašlivě inspiroval a na každý díl se celý týden těšímě... Každopádně jak říkám s názory se často liším..:) Můj email je RHTigerlily@seznam.cz
Autorská citace #97
1.6.2008 20:19 - Katerinka
Ahoj lidicky ja Robinem Hoodem (z Locksley),Lady Marien,Muchem,Jackem,Malym Johnem ... ziju ja je uplne zboznuju dalo by se rict ze ja je dokonce ucivam beru je ja za svuj vzor a verim ze je stejne nekdy potkam ja wim ze vam vsem pripadam jako blazen ale ja to takhle citim proste se jednou stekame verte mi jestli mate stejny nazor a chcete si o tom popovidat tak mi pisnete na 384-735-540.Jsem z usti.
Autorská citace #98
1.6.2008 20:47 - Alnag
Tady je to úplná robinovská seznamka... :)
Autorská citace #99
2.6.2008 08:09 - wraiths
Katerinka :fnuk ,fnuk a na Willa Scarleta se zapomelo. :-)
Lidicky nevite co se stalo s tim starym serialem? jak je v nem lovec Hern a "Nasir z hradu deBelem"? da se to nekde sehnat...
2.6.2008 09:25 - Petr ´Jezevec´ Pouchlý
To Wraiths: Dá se to stáhnout. Má to tuším dvě série a pokud nebazíruješ na českých titulcích (ačkoliv možná už jsou i ty za tu dobu, nevím), tak slušné ripy najdeš na torrentech.
2.6.2008 09:42 - wraiths
Petr ´Jezevec´ Pouchlý : diky uz nejaky bratr zo Slovenska mi zaslal odkaz :-). prece jen mam radej hodnotnejsi podivanou nez to co je od BBC. a jako pametnik si rad tento serial ozivim.
3.6.2008 01:28 - Malabar
novy robin hood vs. stary robin hood serial, aale nejlepsi je stejnak film s costneerem a freemanem
3.6.2008 12:00 - Malfin
Já už seriál ve středy večer nesleduju...zvládl jsem to někdy do 8. (slovy: osmého) dílu. Souhlasím s Malabarem - nejlepší je film s costneerem... Ten druhý seriál jsem neviděl, neposoudím.
12.7.2008 21:10 - Jakub40
já mam rád Robina Hooda a ocenenim kazdou hru i serial o Robinovi a nemusi to bejt vždycky uplně přesny protože kdyby si neco nevymysleli tak by nas nic nebavilo
22.8.2008 20:34 - Dukolm
Ten starý seriál jsem neviděl nemáte ho někdo doma? že by jsme se nějak domluvili protože předpokládám že u nás ho jen tak nepustí a rád bych ho viděl
4.10.2008 11:11 - Robin hood
chtěl bych se zeptat bude 3 řada?
4.10.2008 11:20 - Alnag
Robin Hood: Podle všeho (i když se to zdá divné) by měla být. Ale až v roce 2009.
5.10.2008 00:27 - sirien
To co o tom řikáte je tak děsný že se na to fakt možná i mrknu.
6.11.2008 20:53 - Nerhinn
Mno, "děsný" je slabé slovo, a tak Robin Hood putuje do společnosti Helicops a Lenssen a spol, seriálů, ze kterých jsem viděla alespoň dva díly, s hodnocením "odpad!". Dalo by se říct, že většina dílů tohohle seriálu mi vadila jen trochu, protože jsem si u nich buď něco luštila, nebo se jim smála s bráchou. Nicméně poslední díl... ne, nemám slov. Akorát je mi trochu líto, že nezabili i Guye. Ten herec umí hrát a vzali ho teď do Spooks, britského seriálu z opačného spektra hodnocení. Nicméně samozřejmě pokud se mé obavy vyplní, buďto Mariana ožije, nebo se zjistí, že má sestru :-P
17.12.2009 10:41 - Alek
Seriál Robin Hood je myslím po zásluze zapomenut, je čas stočit zrak na trochu ambicióznější projekt.

Robin Hood v podání Scotta a Crowea - trailer

Vydržte do konce, dva závěrečný záběry stojej za to.
17.12.2009 10:52 - Jerson
VYdržel jsem to - co že mělo stát za to? A navíc jak to, že Robin nekřičel "Diamond"? Aha, to je vlastně jiný film, tak nic :-D
17.12.2009 10:55 - Sethi
Mno. Ve Scotta mám důvěru, v obsazené herce taky. Jsem zvědavá na hudbu, Streitenfeldův Good Year se mi líbil, zajímá mě, jak se vypořádá s "historickou akcí". Ale tak německá škola to snad nemůže zkazit =)
17.12.2009 11:04 - Alek
:-) No mě to právě moc nevzalo, jen ty konečný dva záběry byly něčím zajímavý. Myslím tím ten výstřel šípu a pak zkrvavenou tvář Crowea, což byl snad jedinej záběr na něj, kde mě zaujal. Jinak to teda ve mně moc důvěry nevzbudilo. Ale tak Crowe a Scott pospolu zatim nic nezkazili, tak snad to dopadne líp, než ten trailer.
17.12.2009 11:08 - Jerson
Ale tak nemuselo by to být špatné, i v rukách Amíků. Ten minulý Robin s Costnerem taky nebyl špatný.
17.12.2009 12:15 - sirien
Nemohl jsem se rozhodnout, jestli koukám na trailer Gladiátora nebo Tróji...
17.12.2009 12:17 - Sethi
Já tedy s trailerem problém neměla.

I když uznávám, že nebyl poskládaný podle obvyklé šablony "nalákáme popcornové diváky na výbuchy a padající věže"...
17.12.2009 13:00 - Malfin
Mě ten trailer docela zaujal. I když jeden záběr, když tam přikládají dýku na hruď spanilé slečny působil...divně.
17.12.2009 14:06 - wraiths
Me to zas nadchlo moc a uz vim na co pujdu po x mesicich do kina.
17.12.2009 15:09 - Pety
Usatko:ten trailer tak nebyl postaven proto ze ani film nema byt (alespon podle zprav ktere o nem prosakuji)postaven pro popcornoveho divaka (i kdyz ten si zase uzije scottovu obrazovou opulentnost)a spis nez o znovuzpracovani robinhoodovskeho mytu se pry pokousi o rekonstrukci udalosti ktere za nim stoji .Cili pokud to dopadne dobre tak to bude neco cim se kral artus snazil byt (a ja osobne ridleymu verim uz kvuli tomu ze treba oproti kralostvi nebeskemu ma mnohem silnejsi pozici vuci studiu a nemusi si do toho nechat moc kecat)
17.12.2009 15:17 - Alek
Pety píše:
oproti kralostvi nebeskemu ma mnohem silnejsi pozici vuci studiu a nemusi si do toho nechat moc kecat

Nechceš to rozvíst? Dělá u jinýho studia? Má lepší smlouvu? Docela mě to zajímá, ale nenapadlo mě to nikdy zrovna u Království zkoumat, páč se mi výsledek moc zamlouval.
17.12.2009 15:26 - Sethi
Pety píše:
ten trailer tak nebyl postaven proto ze ani film nema byt

Však já si v žádném případě nestěžuju, jen jsem konstatovala očividné =)
17.12.2009 15:26 - sirien
Pety: Z principu to dopadne strašně. Američani jsou prostě burani a nedokáží si uvědomit, že legendy by měly zůstat legendami...
17.12.2009 15:32 - Sethi
Hlavně že v tom máš jasno.
17.12.2009 15:38 - Alek
sirien píše:
Z principu to dopadne strašně. Američani jsou prostě burani a nedokáží si uvědomit, že legendy by měly zůstat legendami...

A dá se z písemné/ústní legendy natočit film, který by tu legendu alespoň trochu neupravil (nezprznil, jak asi naznauješ)? A nejsou ty legendy už dávno zprzněný jinými "burany", kteří o nich netočili sice filmy, ale psali o nich a vyprávěly je (vytvářely je)? Neprospívá legendám takové "prznění"? Vždyť jim vlastně dává život, uvádí je ve známost, překládá je do srozumitelného jazyka...
17.12.2009 15:38 - Pety
Sirien píše:
Američani jsou prostě burani
To je mozna fakt ale Ridley Scott je anglican :D
17.12.2009 15:50 - ShadoWWW
Ridley Scott je Skot. :)
17.12.2009 15:54 - Sethi
ShadoWWW píše:
Ridley Scott je Skot. :)

Nooooo... Ne tak docela =)
17.12.2009 16:24 - sirien
Alek: Ne tak docela. Nemám nic proti filmovým adaptacím, které si berou legendu víceméně jako předlohu a tak. Nicméně filmy "jak to bylo doopravdy" mi lezou krkem. Král Artuš by byl docela slušnej film, kdyby se nesnažili narvat to na legendu o Artušovi. A jako ukázka toho jak to bylo "doopravdy" to je dost mizerný.
Legenda je prostě legenda, snažit se ji pospat realisticky jí prostě vezme kouzlo.
17.12.2009 18:44 - Dracain
To myslíte toho Robina Hooda, kterýho dávali asi před rokem na jedničce?
( :D asi ne)
Toho jsem taky zrovna moc nemusel... ale lepší než nic (zvlášť v případě jedničky).


Von uměl takovej drsnej kousek, že založil šíp do luku a zamířil před sebe - a ve chvíli, kdy měl vystřelit, se neuvěřitelně rychle otočil a vystřelil za záda. To byla strašně vtipná scéna.
17.12.2009 19:34 - Pety
sirien píše:
Nicméně filmy "jak to bylo doopravdy" mi lezou krkem
tak me napadlo jestli to neni spis tim ze zatim se zadny takovyhle realisticky film nepovedl,coz mozna bude tim ze zadny z nich netocil zadny skutecne prvoligovy reziser,mezi ktere prave ridleyho scotta pocitam a dalsi veci ktera posiluje me ocekavani je to ze scott je reziser u ktereho je urcity alternativni pristup k jakemukoliv zanru rozpoznavacim rysem a stylem prace a to prace podle me velmi kvalitni
17.12.2009 23:46 - Jarik
Dracain>
taky jsem si vsiml diskuse rok po jejim zapoceti :)
takze jsem si chvilku nebyl sto dat dohromady co kdy kde davaji :)
Ale soudim, ze na tve zvolani by mela byt odpoved ANO.
18.12.2009 16:19 - Dracain
Jarik: Aha.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19275498390198 secREMOTE_IP: 3.133.12.172