Zkusím to vzít od začátku, za případný zmatek se omlouvám :-)
to Gurney: zrovna to nemám u sebe, ale ta rada je zhruba takto - Postavy uvíznout ve vězení a když nevíte kudy kam, pak přiřaďte všem možným událostem nějakou % hodnotu a pak si hoďte. Ty tři jsem si teď vymyslel, ale jsou v tomhle duchu a poslední tam opravdu je.
Strážce zapomene klíče 1-20%
Vezmou postavy na výslech 21-70%
Najdou pilník ve slamníku 71-99%
Zemětřesení poničí zdi vězení 100%
Necituji "Těchto případů si můžete vymyslet víc, čím více tím lépe."
Určitě v tom najdete nějaké nesrovnalosti, ale stále trvám na tom, že jako konkrétní dobrodružství, je to super. Tarii a Asterion jsem kdysi prohlížel, vůbec si to nepamatuji, ale mám pocit, že jsem tam právě na takto vytvořené dobrodružství nenarazil.
to sirien:viz. odstavec výše :-)
Ardanský rituál viz chrochta :-)
Druhá rada - to máš asi pravdu, ale už v té době (1998) jsem to vyzkoušel a zavrhl, pravda již pokřiven WFRP :-) Proto ta kritika.
Sociální mechaniky - další z toho proč DxD nemusím. Za tohle jsi ode mě čepicí nedostal :-)
S tím finále máš v podstatě taky pravdu, nicméně jak jsem psal jedné skupince to kupodivu vyhovovalo.