tipuju že
tenhle od Piety? Odpovídal by Jersonovu popisu:
Pietův bod 1 - úvodní Jarikovo dobrodružství s kostěným drakem bylo tuším že ještě před oficiálním vydání terčem nejen mého velmi rozsáhlého posměchu a výsměchu (tuším, že dalším kdo se smál byl třeba noir, ale krk na to teď nedám - je to kdesi ve staré DrDII diskusi) mimo jiné právě z Pietou uváděných důvodů (ale nejen - pamatuju si, že jsem dokonce i psal nástřel "opravné" verse toho, jak bych to napsal já - viz někde v té původní diskusi)
Pietův bod 2 - skutečnost, že mechaniky DrDII způsobují, že lidé popisují, ale jejich popisy jsou naprosto nanic a DrDII vulgárně plýtvá kreativitou a snahou hráčů, což zpomaluje hru a velmi efektivně devastuje herní atmosféru - tedy Pietou diplomaticky řečeno "...a na konci kola je vše, jak bylo na jeho začátku..." - je jedním z nosných pilířů zejména mé kritiky vůči celému systému.
Stejně tak skutečnost, že se mnohdy vyplatí být pasivně - reaktivní namísto aktivně - akční byla nosným pilířem kritiky mnoha dalších lidí a objevila se i v mnoha hráčských reakcích (na což jim bylo na ofic. DrDII fóru, tj. na RPG F, oznámeno samotnými autory, že mají blbě napólované mozky nebo nějaká obdoba zmíněného - to se zde do původní diskuse s chutí přecitovávalo v rámci vtipového maratonu na téma "autoři DrDII opět perlí")
Pietův bod 3 - skutečnost, že DrDII je naprosto zkriplené, neschopné a duševně i fyzicky retardované co do schopnosti převádět systémovou rovinu do imaginace a nazpět imaginaci do systémové roviny, je druhým stěžejním pilířem mé kritiky systému jako celku - stejně tak Jersonovy a stejně tak mnohých dalších, kteří tento problém předpověděli a v rámci uniklých testovacích materiálů i předeslali ještě před samotným vydáním (opět viz původní DrDII diskuse) - a které autoři opět nadutě odmítli reflektovat a hru vydali tak jak je, protože stěžující se hráči byli braindamage kvůli špatnému napólování svých mozků, že.
Pietův bod 4 - bohužel, ač Pieta píše, že netřeba vysvětlovat, obávám se, že tuhle referenci nechytám...
Prostě a jednoduše - všechno co teď Pieta (oficálně?) označuje mírným jazykem jako problémy DrDII které bude potřeba v další edici (? -
jen jsem našel ten post, diskusi se mi zkoumat nechce) přepracovat, jako chyby, kde systém nefunguje atp. jsou
JEDNA ZA DRUHOU OD PRVNÍ DO POSLEDNÍ věci, na které jsme tady na Kostce upozorňovali před vydáním před testováním, před vydáním při testování a po vydání
Všechno, jedna vedle druhé.
Samozřejmě, byli jsme ignorováni, znevažováni, vysmíváni a sem tam i vulgárně napadáni a to napříč diskusními fóry... má autory důrazně vyžádaná recenze, která vše aktuálně potvrzené (a dost dalšího) předpověděla byla na ofic. fóru zamlčena, komentována pouze slovy
"to se od Siriena dalo čekat" (c) Aljen, popř. byly reakce na ní
alibisticky zahrány do autu.
(Takže,
drahý Aljene - upřímně doufám, že to "co jsi ode mě čekal" bylo to, že jsem samozřejmě měl 100% pravdu, protože pokud jsi myslel něco jiného, očividně by ses naprosto mýlil)
A ano, mám teď skutečně pocit velmi uspokojivého zadostiučinění a myslím že potom, s jakým vděkem jsem se setkal za svou recenzi, kterou si na mě autoři razantně vydupali a dalo by se říct že si ji ze mě vynutili, mám ten pocit myslím velmi oprávněně.
S trochou štěstí to pro jejich nástupce bude poučením o tom, co se stane, když budou ignorovat varování velkého počtu zkušených hráčů z jednoho webu, jen protože je jejich kamarádi z jiného webu shovívavě a podporujícně plácají po zádech.