Kultura

6.4.2017 22:01 - Šaman
sirien píše:
Latex

OMGs, to je hodně sadomaso :D
6.4.2017 22:04 - Colombo
ten free and open source, LaTeX. Můžeš si jej vyzkoušet bez instalace na overleaf. Pokud se jej rozhodneš používat, nainstaluj si TeX Live, má to pár giga, ale nainstaluje se ti celý LaTeX ekosystém. Pokud tě to dále zajímá, pořádám takový miniworkshop, můžeš se podívat na naše materiály.
6.4.2017 22:05 - Colombo
Marky: Světle zeleno modro šedivá barva.
6.4.2017 22:12 - MarkyParky
Colombo: Zaměř svou pozornost na slovíčko světle.

EDIT: Abychom si rozuměli - já tu sazbu nijak horečně nebráním. "Sázel" jsem to ve Wordu a podle toho to vypadá a jsem si jist, že jsem tam jako amatér napáchal stovky skutečných typografických chyb.

Ale shodou okolností nemám rád, když ze mě někdo dělá blbce a tvrdí, že krychle jsou kulaté a tmavé barvy jsou světlé. Nějak mi to naznačuje, že kritik není tak fundovaný, jak se tváří, že je.
6.4.2017 22:27 - Shako
MarkyParky píše:
V první řadě bych si rýpnul, že to nejsou "bugy" v tom slova smyslu, v jakém se tohle slovíčko běžně používá, to jen tak na okraj.


Promiň, ale jsou to věci, které rozbijí hru, dělají WTF momenty nebo při nejlepším nutí GM odhalit podstatu nepřátel dřív než měl v plánu.
Dělalo mi to problémy, když jsem hru vedl, i když jsem ji hrál (naposledn pod Charlesem na GC, který to tedy dobře zaimprovizoval, ale stálo ho to právě ten moment překvapení, že hlavní nepřítel není člověk).
A když o tom byla řeč v rámci testování, tak odpověď byla, že je to záměr.

Klidně říkej, že to není bug. Ale má to všechny znaky a chování toho, že to bug je.


Šaman píše:
Já bych dnes jednoduchou příručku řešil asi jako html stránku,


Doufám, žes myslel xml.
6.4.2017 22:34 - MarkyParky
Shako píše:
Promiň, ale jsou to věci, které rozbijí hru, dělají WTF momenty nebo při nejlepším nutí GM odhalit podstatu nepřátel dřív než měl v plánu.


Mohl bys být konkrétnější?