Kultura

Alnag
11.7.2012 21:47
13th Age
13th Age - Jonathan Tweet a Rob Heinsoo (designéři s docela slušnou minulostí - i před 4e), a Pelgrane Press (což je dnes docela RPG hi-end, takové britské Paizo).

15.8.2015 06:41 - Nachtrose
Ano, chapes to spravne. Na druhou stranu talenty nebo powers ktere se Ti spristupni az na vyssim tieru, zpravidla postradaji featy pro nizsi tier.
15.8.2015 06:42 - Vojtěch
Ano. Je to feat chain, takže rozvíjíš postupně to, co ta schopnost dělá, přes Adventure/Champion/Epic verzi. Pořád je to deset, resp. 11 featů u člověka. To je jako u 3E, když bylo třeba Trip, Improved Trip a Greater Trip.
15.8.2015 11:07 - Maugir
Díky moc za odpovědi, chtěl jsem se ujistit, že nespletu jedno ze základních pravidel:)
Jinak po dočtení musím říct, že se mi velice líbí způsob, jakým je knížka psaná. Čtení pravidel je skoro jak pohodové posezení s kámošem - je to vtipné, přátelské, necpe to čtenáři názory, spíš popisuje vlastní zkušenost (včetně "Tady si každý myslíme něco jiného, co si myslíš ty?"). Teď ještě vyzkoušet, jestli bude stejně dobře působit i hra.
15.8.2015 11:11 - ShadoWWW
Maugir: Koluje tu i částečný překlad. Možná na něm i někdo stále pracuje...?
15.8.2015 11:29 - Vojtěch
Maugir: Mě to přišlo funkční celkem v pohodě. Kdybyste chtěli, tak můžu udělat open game na vyzkoušení.
15.8.2015 15:56 - Nachtrose
Vojtech: treba tu vez? I kdyz bez sluzebnika velkeho Svetersöna to uz nebude tak uplne ono :-)
15.8.2015 19:41 - Vojtěch
To podle toho, jestli uz ji hrali, nebo ne.
16.8.2015 05:14 - Maugir
Vojtěch: Díky moc za nabídku, cením si jí, ale asi bych si to chtěl vyzkoušet nejdřív sám. Nicméně budu-li mít někdy v budoucnu cestu do Prahy a budeš-li pak ještě ochotný, rád toho využiju:)
16.8.2015 06:17 - Vojtěch
Jasně. Hlavně dobrou zábavu!
16.8.2015 15:55 - Shako
Maugir píše:
Tzn. je možné, že postava na desáté úrovni bude mít jen čtyři featy - jeden, co zabírá adventurer slot a ostatní, co zabírají po slotu z každého druhu?


Ale tak každý ten feat dává nějaké vylepšení. Navíc tak jako celá příručka je to jen doporučené pravidlo, když se dohodneš s GM (nebo s hráči) tak to může vynechat. :)

Maugir píše:
po dočtení musím říct, že se mi velice líbí způsob, jakým je knížka psaná


Jj. :)

ShadoWWW píše:
Koluje tu i částečný překlad. Možná na něm i někdo stále pracuje...?


Mám to v archivu, zatím jsem se k tomu nedostal a nejspíš jen tak nedostanu. Po Alnagovi nezbylo nic - tedy pokud to Alnag někomu neposlal. Takže je jen ten tvůj kus. Ale kdyby v tom chtěl někdo pokračovat, dejte vědět.
21.8.2015 13:21 - ShadoWWW
22.8.2015 18:38 - Arkay
Zdravým panové. Vedu kampan a nedavno sem prešel z oDnD na 13th age. Chcel sem sa optat či by sa tu nenašiel nekdo kdo by byl občas ochotný se mnu skunzultovat mechaniku predelaných potvor, predmetú atd. Mojeho experta na pravidla mam Nachtroseho, ale kedže on je zaroven hrač, nemožu s nim konzultovat bossú a bestie co v pravidlach nejsu a teprv je stretne :) Takže ak by mal niekto zaujem a ma čas, rad bych si s nim cez PM, FB, Skyp, vymenil kontakt.
22.8.2015 22:09 - Vojtěch
K službám, vašnosti!
25.8.2015 10:24 - Naoki
čtu si pravdila a beru to postupně, takže jsem se ještě nedostal k pravidlům pro boj, ale mám dotaz na manévry fightera: může v rámci jednoho útoku kombinovat více manévrů? nebo jak to přesně funguje?
25.8.2015 10:35 - Shako
Naoki píše:
mám dotaz na manévry fightera: může v rámci jednoho útoku kombinovat více manévrů?


Funguje to jako at-will power v DnD 4e. Místo basic attacku zahlásíš manévr, který většinou znamená proveď BA s nějakým dalším efektem. Jsou tam kondice, které ti neumžnují dělat nic jiného než BA, tedy ani manévry. A stejně tak nemůže hlásit více manévru v rámci jednoho útoku.

Jasnější?

EDIT: Pokud má power recharge, tak to funguje spíš jako Encounter power.
25.8.2015 10:39 - Naoki
a ten manévr zahlásim před hodem nebo až po něm když uvidím že jsem splnil ty požadavky?
25.8.2015 10:46 - Shako
Naoki: Jo, sorry, to přirovnání s DnD není přesné. Manévry vyhlašuješ až po provedení toho BA tj. až víš, zda si splnil podmínky (mám štít/správnou zbraň) + trigger (spouštěč ala hod 11+, lichý hod..). Stejně tak funguje rougue nebo bard. Commander (v True Ways) už má pak akce v něčím jiném kole (interpupt).

Přirovnání ohledně conditions platí - některé kondice ti zabraňují dělat manévry, můžeš utočit jen BA.
25.8.2015 10:51 - Shako
Ještě jednou a znova:

Fighter může vyhlásit Flexible melee/ranged attack. Následně provede basic attack a pokud splní podmínky, tak můžeš ten svůj BA vylepšit o nějaký manévr.

Pokud máš na sobě kondici, která tě nutí vyhlašovat jen BA, tak nemůžeš hlásit flexible attack a tedy používat manévry (nemusíš, pokud se žádný manévr nedá použít a nebo prostě nechceš.. je to právo, ne povinnost).

Stejně tak u multiclass, pokud máš více povolání, které má flexible attack, tak musíš předem říct, zda vyhlašuješ flexible attack třeba od fightera (pak můžeš následně použit manévry) nebo třeba od rangera (pak nemůžeš použít manévry, ale můžeš dostat jiný bonus, který má ranger - třeba 2x miss dmg).
25.8.2015 12:01 - Nachtrose
Shako: zbytecne to komplikujes, ale v podstate mas pravdu.
25.8.2015 12:11 - Shako
Nachtrose: Njn, dneska nějak nemám den, abych to dokázal pojmout jednoduše, tak snad je to aspoň srozumitelné. :-D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.071631908416748 secREMOTE_IP: 3.149.251.155