sirien píše:
No právě. Celá hra se tak octne v prepozici stavů. Představ si, že by si tu krabičku neotevřel a na kostku se nepodíval - co to udělá s příběhem (a battlegridem) potom, co tohle provedou 4 hráči v řadě?
Bude zřejmě nutné přejít na klasické řešení nezjistitelného stavu. Historie pro toto má mnoho celkem osvědčených případů. Pro začátek proběhne učený synod všech zůčastněných, kde se na minimálně jednom výsledku hráči neshodnou a zhádají se do krve. Pak bude ve skupině následovat schisma na pravověrné successáře s červenými čepicemi a ortodoxní failery s modrými. Proběhne pár task resolution válek a conflict resolution nebude dosaženo ani před tím, než se všichni odeberou na Fušán. +/- spory o pozici DM kdy bude dvoj, a možná i trojDMství, války s mezi edicemi víceméně toho samého systému, vlivy cizích systémů z dálného Fateodu, návraty recyklovaných ideí z podivných Končin, možná i podvratná prostelyzace Dakkarské církve, invaze Retrobarbarů, bludařství sekt Kovárny, nebo nepochopitelných démonů z Astrálních doupat.
A TO VŠE JEN PRO TO, ŽE JSI NECHTĚL OTEVŘÍT TU PODĚLANOU KRABIČKU!