Ad můj hlas: Já na tom jsem, asi nepříliš překvapivě, v podsatatě stále stejně. Ukončili jsme jednu dlouhou kampaň (fantasy v něčem trochu připomínajícím renesanční Janov), pak jsme chvíli hráli pod jiným Vypravěčem (jedno jeho improvizované dobrodružství, docela pěkné, pak pokus hrát úvodní dobrodružství z příručky Fate: Freeport, to dopadlo úplně příšerně, protože to dobrodružství bylo napsáno tak, že postavy s děním neměly absoutně nic společného a ze všeho nejrozumnější naopak bylo se z města co nejrychlejš zdekovat). Na začátku roku jsme rozjeli novou kampaň, tentokrát v Praze roku 2100, v takové naší projekci realistické budoucnosti, ve které se ovšem začínají dít divné věci...
Všechno stejný systém, novou kampaň teď hrajeme už kompletně podle nové edice pravidel.
Ad druhé hlasování: Hlasoval jsem pro "hru hrajeme v podstatě "as written"", což teda není úplně přesné, protože vývoj stále probíhá, takže některé věci se nám trochu mění či zpřesňují pod rukama. Na druhou stranu to ale naši hru dost odlišuje od hraní v jiných "domácích" systémech, protože hrát "as written" je můj poměrně důležitý cíl (a dosahuju toho teda často tím, že měním pravidla tak, aby byla "as played" ;-)).