Quentin píše:
Souhlasím s tím, že se příliš nestalo, ale díky těm dvaceti minutám se to dalo vydržet (resp. udržel jsem pozornost až do konce).
To nezní jako pochvala, spíše že to bylo špatné, ale naštěstí nepříliš dlouhé.
Aegnor píše:
Bylo to řečeno na začátku, při představování postav.
Už jsem si to pustil podruhé. To že nějaká rasa humanoidních ptáků dokáže napodobovat hlasy a zvuky mi přijde v pohodě, to je reálný prvek. Že současně umí napodobovat i takové věci jako rukopis a vyrábět kopie listin včetně kaněk, to mi už přijde zvláštní, zejména pokud to dokáže i v improvizovaných podmínkách. Ale budiž.
LokiB píše:
To asi záleží na tom, jestli čekáš velký vítr nebo hodně vody. Když velký vítr, je dolíček celkem ok. Když se bojíš záplavové vlny, tak ne.
Zrovna v televizi řeší bouřky a varování před nimi. Nevím jak ty, ale já si pod slovem "bouřka" představím blesky a déšť.
Btw. to že sbírají dřevo v místě, kde nerostou žádné stromy, to nikomu nepřišlo podivné?
shari píše:
Jak sladit autenticitu a zábavnost. Protože aby to bylo sledovatelně-zábavné, to musí být dynamičtější, než je zábavné u stolu, jenže pak to může mít negativní efekt ve formě přehnaných nároků na nové DMy u stolu... No, nemáte to lehké. :)
Hru u stolu jsem sice nenatáčel, ale mám řadu záběrů z našeho dávného larpu, a nejzábavnější a zároveň nejautentičnější scény jsou ty, ve kterých se hráči ponořili do svých rolí, přesněji byli do nich ponořeni díky atmosféře a vyhrocené situaci. Přitom se i v tomto larpu vyskytovalo povídání mimo hru a o pravidlech a všechno tohle je natočené také. Takže si myslím, že pokud se herní sezení prostříhá od hluchých míst, tak lze celkem dobře sladit i tu autenticitu a zábavnost. Ostatně třeba by nikdo ani neprotestoval, kdyby šlo o hru se scénářem, myslím tím víc railroad než v obvyklé hře, ve které by byly autentické hlavně reakce hráčů.
ShadoWWW píše:
Myslel jsem to tak, že hráči, zvláště ti pokročilí, se snaží hrát a držet roli a nastavenou atmosféru hry. Ale i tak občas někdo něco prohodí, co do herního světa či role úplně nepatří. Je to normální. Např. když se hraje hororová hra, je normální, že někdo během dvouhodinového sezení sem tam prohodí nějaký vtip, i když jinak se snaží dodržovat ponurou atmosféru. Není na tom nic špatného.
To chápu - nicméně z tvého povídání vyplývá, že hráči udržují nějakou atmosféru, a jen občas vypadnou z role, nebo zahlásí něco mimo roli. Tady mám dojem, že kromě pár vět jsou mimo roli (postavy) prakticky pořád, i když je to dané i tím, že popisují jen relativně málo akcí.
ShadoWWW píše:
Taky je nutné si uvědomit, že někteří jsou RPG začátečníci.
Viděl jsem mladší začátečníky bez herecké průpravy s lepším roleplayingem, takže to pro mě není úplně směrodatný důvod. A pokud se rok sehrávali, tak mi nikdo z nich nepřijde jako začátečník.
článek píše:
Jde o první díl, vlastně prolog, kde jsem dal z celého dosud natočeného materiálu hráčům asi nejvíc prostoru, aby reagovali mezi sebou a divák si tak udělal obrázek o charakterech jejich postav a zároveň si udělal i nějaký vztah k samotným hercům
Obrázek o charakterech jsem si udělal, jako že jde o partu emotivních puberťáků, kteří se pod postapokalyptického světa hodí asi jako sněhová vločka do vulkánu, ale zase si myslím, že charakter postav se projeví ve vyhrocené situaci, takže to neberu jako směrodatné :-)