PetrH píše:
nejspíše "děcka" co vidí tyto lidi ve svých pořadech, sledují je na instantních produktech, twich atd atd atd z toho bude "cool"...
No nevím - podporovatelů na Startovači je necelých 190, většina z nich děcka nebudou, spíše mi přijde (z diskuse), že jde o nostalgické hráče Dračáku, a shodou okolností je počet lajků pod Prologem prakticky stejný (184). I když odečtu těch několik sponzorů, tak mi připadá, že ten komu se Krotitelé líbili je taky podpořil, že to nebyla děcka, ale spíše starší hráči, a že se do konce kampaně nedostanou přes půl miliónu. Chtělo to menší cíl, no. Asi ten desetinový rozpočet, který nabízela jiná studia. Možná sto tisíc. (A možná budu za 7 hodin překvapený.)
efram píše:
Navic Jersone opomijis jeden fak. Kdyz to hrace chytne maj tendeci hledat duvody proc hrat. Zatimco ty spis ve sve polemice hledas proc nehrat.
Nevic ze zkusenosti vim, ze casteji tristi druzinu delehrajici hraci. Prijde mi, ze se na vec divas optikou delehrajici osoby.
To že hra hráče chytne a díky tomu mají tendenci hrát, a to že mají tendenci hrát spolu jako jedna (in-game) skupina jsou dvě naprosto různé věci.
Už jsem několikrát viděl a zažil situaci, kdy všichni hráči chtěli hrát dál, jen neviděli a nemohli přijít na důvod, proč by hráli všichni v jedné bandě. Charaktery a cíle jejich postavy byly na to příliš rozdílné a i když se chtěli držet pohromadě, tak všichni cítili, že je to hodně násilné, a že kdyby měli mimoherně možnost, tak se skupina rozdělí na dvě či více.
Proto si myslím, že když hráči mají možnost vytvořit si prakticky jakékoliv charaktery, tak je třeba vytvořit nějaká pouta nebo klidně i vnější důvod, který skupinu udrží pohromadě delší dobu.
O tříštění skupin délehrajícími hráči nic nevím. Snad jedině to, že když přijde nováček a hraje úplně jiným stylem, tak ho staří mazáci mezi sebou moc nechtějí.