Kultura

ShadoWWW
19.9.2019 13:26
Descent Into Avernus
Rozhodl jsem se vytvořit vlákno, ve kterém by skupiny sdílely své postřehy, rady a zkušenosti s tímto dobrodružstvím, případně i nějaké podomácku vytvořené pomůcky.
Autorská citace #61
18.10.2019 11:47 - exi
Teď je to perfektní, díky moc.
Dokonce jsi opravil ten mys, který mi u vnitrozemskýho města moc neseděl. Thumbs up.
Autorská citace #62
18.10.2019 12:09 - Pan Bača
Jezus: je to paráda.
jen snad nešlo by ještě udělat něco s tím rýmem "padne x zvedne"? třeba "když soumrak na něj sedne,….. než den se zase zvedne"?...a smrt by mohla "sklátit" místo "schvátit"?
Autorská citace #63
18.10.2019 12:10 - LokiB
Den nový přeci vzejde ;)
Autorská citace #64
18.10.2019 12:43 - Jezus
exi píše:
Dokonce jsi opravil ten mys, který mi u vnitrozemskýho města moc neseděl.

A jo! Měl bych víc číst ten překlad, když jsem si o něj řekl (zmátly mě "cliffs") :-)
Tak to ještě změníme z "v útesů nach" na "v skalisek nach" (případně "ve srázů nach"), ať je to úplně čistý.

Pan Bača píše:
třeba "když soumrak na něj sedne,….. než den se zase zvedne"?

To je dobrý.
Nebo po Lokiho návrhu "když soumrak na něj přijde... než nový den zas vzejde" :-)

Za smrtí schvácením si ale stojím :-) "Sklátit" je sice ok, ale pro mě je to už moc ustálené spojení a hlavně takové tvrdé, přízemní. Ono by to teda asi i odpovídalo žánru "písně", která je určena asi spíš do bavení širokého publika oslavujícího hrdiny i odvahu při blízkosti smrti... ale mě se to nějak nelíbí :-)
Autorská citace #65
18.10.2019 12:46 - Šaman
Útes není jen mořský: Wiki
Autorská citace #66
18.10.2019 12:51 - Jezus
Fakt? Safra, kdybych do toho víc nešťoural, byl bych za chytrýho na první dobrou :-D
Autorská citace #67
23.10.2019 20:31 - ByTrit
Ahojte,
Ak ste už hrali/hráte DIA ako ste riešili mapy? Prekreslili ste ich alebo niekde existuje niečo v pdf formáte?
Autorská citace #68
23.10.2019 20:46 - exi
ByTrit: Najdeš je tady.
Autorská citace #69
23.10.2019 20:55 - ByTrit
Exi: Super! Ďakujem.
Autorská citace #70
2.11.2019 20:57 - exi
Překlad se DiA přehoupl za čtvrtinu

Autorská citace #71
2.11.2019 22:09 - sirien
se vám zdá, že je ta ToA na Home už nějak moc dlouho, co? :D
Autorská citace #72
2.11.2019 22:10 - Pan Bača
Naopak, řekl bych, že tempo je docela poklidné.
Autorská citace #73
3.11.2019 11:18 - Tarfill
Skoro k neuvěření, jak tyto poctivé překlady rychle postupují... Díky za každou přeloženou stranu, jen tak dál, pánové! ;-)
Autorská citace #74
3.11.2019 20:50 - Jezus
A kdybyste zase potřebovali něco přebásnit, jsem vám k dispozici :-)
Autorská citace #75
14.11.2019 09:24 - Log 1=0
Nemůžu se nepodělit o dojmy z prvních dvou úrovní (ano, je to teprve nejzačátkovatější začátek, výsledný dojem může být ještě tisíckrát jiný, ale myslím, že to stojí za to zmínit).
Nechci si nic vyspoilovat, a budu se maximálně snažit nespoilovat ostatním.
Ale k věci:
Ti Wizardi si z nás snad dělají srandu.
Všechny encountery měly náběh na TPK. Fakt všechny (asi pět). Kdyby MirTur, co nám to vede, neupravoval jako blázen, tak máme minimálně jeden. A patrně i víc.
V dobrodružství co se tváří příběhově, máme si vytvořit kus společné minulosti, čekáme nějaké charakterové volby... A tenhle masomlejnek zruší původní promyšlené postavy, a hráči si poučeně vytvoří něco jako Alice II, Bob III. Protože stejně vydrží jednu scénu, tak co.
Pravda, spoluhráč si pochvaluje, jak je to drsné. Ale mě situace, kdy postava leží po prvním kole, a přidá se min 1. další v úplně každém střetnutí, nepřipadá jako drsná. Připadá mi debilní. A to mluvím o té upravené variantě, kdy jel PJ tak na 50% možností nepřátel a předělal prostředí tak, že dává smysl mít na nutných místech (tj po každém encounteru) odpočinek (že je to i příběhově řádově zajímavější, je druhá věc). Nechápu, jak to vypadá, když to vezme PJ začátečník, který naivně věří, že tvůrci modulu ví, co dělají.
Autorská citace #76
14.11.2019 10:29 - Jerson
Vykydlit skupinu a pak jim říct, kde všude udělali chybu je přeci taková zábava, ne? :-)
Autorská citace #77
14.11.2019 10:40 - Aegnor
Log: napíšeš, které encountery to byly (do PM, nebo třeba sem s velkým tagem "SPOILER")? Jsem se tak nějak letmo podíval a přišlo mi, že ty encountery jsou asi docela OK, tak bych rád tušil, na které se podívat pořádně. :-)

Jerson: pokud něco, tak by to mělo být spíš opravdu o příliš drsných encounterech, než o tom, že by hráči dělali chyby.
Autorská citace #78
14.11.2019 11:00 - ShadoWWW
Jo, DIA je masomlejnek pro postavy, co všechno hrotí bojem. A ani ty, co boje zas tolik nehrotí, je to občas na pokraji zabití nějaké postavy. A co jsem slyšel, tak takhle to má být celé dobrodružství.

Mně to dobrodružství baví svým prostředím. Taky doporučuji spíš vyjednávat, než jít do otevřených střetů. A tam, kde to už jinak nejde, tak souboje spíš vyhrávat na nepovedené záchranné hody protivníků (přes kouzla typu rozkaz, Tašin děsivý smích apod.) než přes snižování životů. Souboje vedené na snižování životů jsou v tomto dobrodružství IMHO dlouhodobě nehratelné.

Téměř všichni protivníci jsou ale ochotni vyjednávat nebo jejich cíle jsou jiné než zabití postav, takže tímto způsobem (dohodnout se) je to IMHO hratelnější.

Ne, není to dobrodružství pro začínající skupiny. Tak to ale Wizardi prezentovali, že toto je dobrodružství už pro zkušené hráče DnD 5E.
Autorská citace #79
14.11.2019 11:14 - Kosťa
Log 1=0 : Jak píše Aegnor mohl bys mi taky prosím popsat třeba do PM s čím ste se kde setkali a za jakých okolností? Jo a taky jaký je složení družiny to na to taky může mít dosti vliv
Autorská citace #80
14.11.2019 11:17 - exi
pište to sem, mě to taky zajímá, a nějak to označte.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.096156120300293 secREMOTE_IP: 54.92.155.93