Kultura

26.1.2021 12:14 - efram
Aegnor

ze dvou fake uctu udelas zaver ze pouziva armadu robotu ? hmm tohle je dukaz který by neuznal ani ck soud

Log 1=0 píše:
Stop, on to prodává.


ano, a měl by být profík, ale tak nějak chápu, že na opakované rejpavé dotazy prostě reaguje tak jak reaguje. Dělá to ve svém volnu, nemá na to PR oddělení.

Jerson píše:
O mě vůbec nejde a nejde ani o nějaké urážky a shazování, které obstarávají lidé okolo něj. Jde o to, jak odpovídá PJjům, kteří přijdou s otázkou, jak mají řešit to či ono nastavení pravidel, že by chtěli napsat nějaký přehled, nějaké tabulky. A Tirusova odpověď je, že pravidla DH mají být volná a že DH žádné tabulky nemají a nebudou mít.


Co přesně je na tomhle vyjádření špatně? Ty nebo někdo jineje chcete tabulky, on to nepovažuje za nutné. Teď nehodnotím zda tam mají nebo nemají být.

Jerson píše:
když hráčům v podstatě vyřadila dvě magická povolání, třetí ještě nemusela nastudovat, protože ho nikdo nehrál, a může využít své znalosti pravidel Dračáku.


tohle se tu už rozebíralo a tvůj závěr je přinejmenším dost nepodložený.

ShadoWWW

Naprosto souhlasím, že z toho co jsem viděl má DH chyby. Nejsem ani cílovka a pravidla bych si prostě nekoupil. Rencezi co udělal Gergon nepovažuji jako celek za špatnou. Jen mi některé části a vyjádření prostě připadají až přehnaně kritizovaná. Stejně jako mi přijde zde zbytečné a přehnané psát výkřiky " nic jiného si nezaslouží, "upalte je".


Arten CZ píše:
RPG je pro ně zdroj zábavy, chtějí se sejít, pokecat, vymlátit pár skřetů, zažít pár wow momentů a mít si o čem popovídat, když se sejdou v hospodě. Asi nejsou správní roleplayeři, asi nejsou správní deskovkáři, asi nejsou správní hráči, asi dělají úplně vše špatně, ale u hry se baví a Dračí Hlídka podporuje to, co od hry chtějí.


Arten CZ píše:
Že lidé, kteří potřebují pro hraní RPG systémy a pomůcky, které zajistí, aby byli maximálně spravedliví, bránili jim ve svinění a nutili rovnoměrné rozdělení času mezi jednotliv hráče, proti Dračí Hlídce vystupují, kdykoli sednou ke klávesnici, je pro Dračí Hlídku asi nejlepší reklama.


Podepisuji v plném rozsahu. Přijde mi jako by někteří potřebovali ochranu sami před sebou. A ano zapomíná se že nejpodstatnější je hrát ! :)

Mít doktora, kterej zná všechno super teoreticky ale v zásadě ti nepomůže, taky není nic moc
26.1.2021 12:17 - York
Log 1=0 píše:
Ah, objevil jsem Yorkovy neoznačené edity.


Čteš moc rychle, sorry. Nejsou to edity, ale originální reakce na jiný části příspěvků, který přidávám k tomu původnímu, abych nemultipostoval.


Log 1=0 píše:
Takže je velmi dobře, že na špatný produkt hodně lidí nadává, a říká, jaký to je šmejd, chápu správně?


To k tomu produktu pravděpodobně spíš přilákává pozornost. Spíš mám namysli možnost se podívat na streamy, jak se ta hra vlastně hraje, případně si stáhnout "lite" verzi a udělat si vlastní názor.


Log 1=0 píše:
WTF? Co chceš tím odstavcem říct? Že když se někdo nemůže bránit nekalé konkurenci, tak je v pořádku prodávat šmejdy? Já fakt nechápu myšlenku.


Risknu to a použiju přirovnání: Dejme tomu, že slepej, desetiletej paraplegik bude na ulici prodávat svoje obrázky. Měl by se za to stydět?


V zásadě tu stavíme proti sobě dva přístupy:

• Tvůrce, producent a distributor mají absolutní odpovědnost za kvalitu produktu a všech doprovodnejch služeb. Kdo neodkáže produkovat ve špičkový kvalitě a poskytovat k tomu maximální support, nezaslouží si to dělat a měl by se stydět, když to byť jen zkusí.

vs

• Ať si kdo produkuje, co chce, za předpokladu, že o svém produktu nelže a nic podstatnýho nezatajuje. Je svobodná volba každýho zákazníka, jestli si to koupí nebo ne.
26.1.2021 12:24 - Log 1=0
York píše:
Spíš mi řekni, proč se na Kostce diskuse točí prakticky výhradně kolem DrH, zatímco o Forbidden Lands a Lone Wolf Adventure Game je tu prakticky ticho po pěšině, přestože vyšly prakticky současně

Už dost.
Jako, u Artena jsem to bral prostě jako nadsázku, ale tohle už začíná být na hlavu.
Zapovězené země se tu řeší úplně stejně, mají Systém v Kostce, recenzi, dlouhé diskuse, ty pravda kratší, ale v těch o DH se řešily nejdřív Akademie vypravěčů, pak Gergonova recenze, a podobný dodatečný kontent. Plus se o ní taky déle mluvilo před vydáním, protože déle trvalo. Až vyjde dodatečný kontent k ZZ (Markus na RPG Fóru říkal, že už má hotový překlad nějakého dobrodružství), tak zase naberou posty.

Na kostce se taky řeší hromada jiných věcí, rady do hry, DnD, a tak dále.

Lone wolf v diskusích minimálně totálně zapadl, pravda. Tady stejně jako na RPG Fóru, kde je zas jiný poměr DH a ZZ. Asi to tedy bude souvisest spíše s LW, než s Kostkou.
26.1.2021 12:27 - Jerson
efram píše:
Co přesně je na tomhle vyjádření špatně? Ty nebo někdo jineje chcete tabulky, on to nepovažuje za nutné. Teď nehodnotím zda tam mají nebo nemají být.

Pokud ve tvrzení, že DH tabulky potřebuje, ale nemá je a mít nebude, nevidíš nic špatného, tak ještě zkusím příměr:

- "Téhle rozhledně chybí zábradlí."
- "Zábradlí na ní nechci a žádné nebude."
- "Ale lidé ho potřebují, aby se mohli bezpečně rozhlédnout."
- "Stejně nebude. Rozhlížení z rozhledny není pro každého a nedá se udělat rozhledna, ze které by se mohl rozhlížet každý. Kdo u toho spadne, ten se příště poučí a postaví dál od okraje."


Pokud ani tohle nestačí, pak žádný další popis toho, co je špatně, nemám.
26.1.2021 12:27 - Tarfill
Jerson píše:
těžko si někdo koupí pravidla plná chyb.

Já s tím problém neměl a ty svoje prodal relativně brzy. Nebylo to samozřejmě za plnou cenu, ale zkus to taky a uvidíš... ;-)
26.1.2021 12:27 - LokiB
Log 1=0 píše:
Ale pokud je někdo schopný a ochotný hrát v nefunkčním, protože ho vlastně nezajímá, tak mu stačí systém nefunkční. A ten si fakt může vyrobit každý.


to je zas téma :D
I na vytvoření nefunkčního systému potřebuješ schopnosti, které prostě mnoho lidí nemá, i když má čas.
Prostě uznej, že jsi plácnul kravinu a dál to neřešme. (tak se tu obvykle uzavírá podobná diskuse, jestli si to správně pamatuju ;))

Jerson píše:
Nikdy v mé recenzi nenajdeš větu "DH by nikdo neměl hrát", jak by mohlo plynout z tvých příspěvků.


Ano, v recenzi to nepíšeš. Jinde, mimo recenzi, ovšem na vícero místech píšeš, že je to systém "nehratelný". Což není to samé jako "neměl nikdo hrát", je to spíš ve významu "nemůže nikdo hrát".

Jerson píše:
Máš pravdu. Nechci pochopit, že oficiální a autorem prezentovaný způsob hraní Dračí hlídky je
Neřeknu vám, jak hru nastavit. Udělejte na začátku chyby a postupně se to nastavení pro svou skupinu naučíte.


No jo, to je prostě tvůj přístup. Ale to, že to nechceš pochopit, je na začátku celého řetězu konsekvencí, v jehož článcích se pak objeví i body jako, kde tě pošlou dohajzlu, nebo body, kde se autoři DH označí za arogantní ... a celá to navazující záplava emocí.

Znovu - ten problém je opravdu v tom, že to "nechceš pochopit". A i to tvoje vysvětlení to dokládá - "nefunguje to pro mě, nemůže to fungovat pro nikoho" (ty píšeš "já bych druhou šanci od svých hráčů nedostal" ... a co má být? ty ne, někdo jiný ano a další by byl nadšený).

Jakmile někdo přistupuje k takovémuto tématu s tím, že to "nechce pochopit", je pozásluze poslán kamsi.

ti nerozporuju, že se ti to nelíbí nebo že proti tomu brojíš, ale čistě to, že to nechceš pochopit, jako vůbec možný způsob.
26.1.2021 12:28 - York
Log: Hele v klidu, neútočím na Kostku a neříkám, že to má bejt jinak. Jen poukazuju na celkem zjevnej rozdíl v zájmu o diskusi o těhle produktech. Pro potenciální nový hry je to celkem důležitý a nějaký důvody to zřejmě má.
26.1.2021 12:32 - LokiB
Jerson: přirovnávat pravidla RPG k rozhledně je na škále mimóznosti tak daleko, že už to skoro nejde dohlédnout :D

Zkus to jinak:
paní, kolem toho záhonku nemáte plůtek.
Plůtek nechci a nebude
Ale budou vám tam chodit čůrat psi!
Nevadí, stejně ho tam nechci. Jestli někdo plůtek chce, tak ať si ho postaví sám.

a pak se najdou lidi, kterým počůraný rododendron nevadí ... zvlášní, že?
26.1.2021 12:32 - efram
Corny píše:
Lethrendise a jeho 'cenný' input ve stylu "Já DH neřeším ale mám potřebu řešit, že vy ho řešíte"


Myslel jsi při psaní té věty jistě i další zdejší přispěvatele, kteří DH neměli v ruce, nehráli, spíše v lepším případě jen četli a přesto se k tomu vyjadřují? (včetně mě pochopitelně)

Jerson píše:
Pokud ve tvrzení, že DH tabulky potřebuje, ale nemá je a mít nebude, nevidíš nic špatného, tak ještě zkusím příměr:

- "Téhle rozhledně chybí zábradlí."
- "Zábradlí na ní nechci a žádné nebude."
- "Ale lidé ho potřebují, aby se mohli bezpečně rozhlédnout."
- "Stejně nebude. Rozhlížení z rozhledny není pro každého a nedá se udělat rozhledna, ze které by se mohl rozhlížet každý. Kdo u toho spadne, ten se příště poučí a postaví dál od okraje."

Pokud ani tohle nestačí, pak žádný další popis toho, co je špatně, nemám.


Nemá cenu se opakovat, navazuješ jen na to co psal LokiB o tom, že nechceš pochopit
26.1.2021 12:41 - Jerson
York píše:
Spíš mám namysli možnost se podívat na streamy, jak se ta hra vlastně hraje, případně si stáhnout "lite" verzi a udělat si vlastní názor.

Podle Lite verze se nedá hrát, neobsahuje žádná pravidla pro vedení hry. A na streamy jsem se díval, ale z nich není poznat, jak se pravidla používají. Jen občas PJ řekne hráčům, že si mají hodit.

Tarfill píše:
Já s tím problém neměl a ty svoje prodal relativně brzy. Nebylo to samozřejmě za plnou cenu, ale zkus to taky a uvidíš... ;-)

To ale ještě nebyla ve vývoji verze 1.1, ne?
Já mám pravidla DH jen půjčené, dneska je spolu s pravidly ZZ nesu do Domu dětí, kam jsem je objednal.

LokiB píše:
Jinde, mimo recenzi, ovšem na vícero místech píšeš, že je to systém "nehratelný". Což není to samé jako "neměl nikdo hrát", je to spíš ve významu "nemůže nikdo hrát".

To je ve významu "Tak jak je napsaný se podle něj hrát prakticky nedá."
Což platí. Tak třeba zatím nevím o žádném PJjovi, který by oznamoval náročnosti dopředu, jak je v pravidlech psáno.

LokiB píše:
No jo, to je prostě tvůj přístup. Ale to, že to nechceš pochopit, je na začátku celého řetězu konsekvencí,

Loki, na začátku je Tirusovo nepochopení, že když PJ v první hře z neznalosti udělá některé zásadní chyby v nastavení DH, tak nejspíše nedostane šanci se z nich poučit a napravit je. Já nechápu až to, že to on ignoruje, a případná selhání v takovém případě háže na PJje.

Já bych to rád pochopil, ale nemůžu. Prostě když dělám něco pro neznalé, tak se snažím, aby nemohli dělat chyby z neznalosti, pomůžu jim s tím. A měl jsem to za přirozené.
Vůbec jsem neřekl, že to nemůže fungovat pro nikoho.
26.1.2021 12:45 - Corny
efram píše:

ze dvou fake uctu udelas zaver ze pouziva armadu robotu ? hmm tohle je dukaz který by neuznal ani ck soud


On jako popravdě stačí jen jeden. Jakože pokud bych zjistil, že autor nějakého díla si udělal třebas jen jedinou falešnou recenzi, tak už u mě po téhle stránce docela jeho kredibilita skončila, nemusí mít vedle toho další armádu falešných účtů.

Jinak upřímně považuji za cennější názor někoho, kdo třeba hru nečetl, ale orientuje se v té obecné problematice a má snahu se zapojit do debaty (například Jerson v dřívějších diskuzích docela dobře popsal problém s nastavováním obtížností a už jen z toho lze zformulovat nějaký relevantní input) než někoho, kdo se jen ozve, aby osočil ostatní, byť on to údajně neřeší a je nad věcí...Mimochodem ony by ty diskuze třeba právě na DH byly určitě o dost kratší, kdyby se tu pořád neozývali lidi, kteří vlastně nemají co říct k předmětu diskuze ale jen mají potřebu se vyjádřit k diskutujícím. (A ano, já jsem z toho v určitém směru asi taky vinen, byť já se alespoň hlavně snažím korigovat argumenty jako "dyť jde hlavně o zábavu" a poukazovat na to, proč sem nepatří, což snad není Úplně neproduktivní, ale tady je to asi popravdě trochu marné, a tak si sám z toho vezmu příklad).
26.1.2021 12:51 - LokiB
Jerson píše:
na začátku je Tirusovo nepochopení, že když PJ v první hře z neznalosti udělá některé zásadní chyby v nastavení DH, tak nejspíše nedostane šanci se z nich poučit a napravit je.


Tak já a moje bublina máme jiné zkušenosti. PJové dělaji všichni na začátku zcela zásadní chyby, v pochopení pravidel, ve vedení hry, v podstatě ve všem, a všichni dostali další šance, většinou je pochopili a poučili se.

Možná proto se nebojím toho, že by někdo jiný nedostal. ty máš asi zkušenost jinou, spálenou, a proto se obáváš, resp. jsi skoro přesvědčen, že je to strašný průser.

To, jak to děláš ty, je k tomuto irelevantní. Ne proto, že bys to dělal špatně, ale protože o tvůj přístup k dělání nejde.

Dám ti příměr - když nastupovali impresionisté, tak jim klasičtí malíři té doby spílali, odmítali jejich obrazy přijímat na výstavy, brojili proti celému směru a chtěli ho vymýtit. vůbec "nechápali", jak může někdo takto malovat a jak se to může někomu líbit. Krása je přeci ve věrném zachycení obrazu.
A stejné to bylo v mnoha jiných oblastech, literatuře, i vědě.

Chci tím říc, že DH jsou impresionismem RPG? Zcela jistě ne.
Chci tím říč, že to, že něco odmítáš chápat a dopředu to deklaruješ, tě diskvalifikuje s diskuse o daném tématu ... protože opravdu nemá cena diskutovat s někým, kdo "pochopit nechce".
Dá se diskutovat s někým, komu to přijde blbé ... to se dá.

Ty totiž s přístupem, že to pochopit nechceš, budeš jen tlačit názor "takhle se to dělat nedá", což je zcela nepřínosné a zbytečné. A pro někoho, kdo to současně "zrovna tak dělá a je s tím happy", naprosto absurdní. Promiň.

Corny píše:
On jako popravdě stačí jen jeden. Jakože pokud bych zjistil, že autor nějakého díla si udělal třebas jen jedinou falešnou recenzi, tak už u mě po téhle stránce docela jeho kredibilita skončila, nemusí mít vedle toho další armádu falešných účtů.


tak jestli se prokázalo, že to udělal autor díla ... hmm, prokázalo se to?
26.1.2021 12:56 - Log 1=0
LokiB píše:
I na vytvoření nefunkčního systému potřebuješ schopnosti, které prostě mnoho lidí nemá, i když má čas.

Já byl velmi pozitivně překvapen systémem, který vymyslela moje spoluhráčka. Nechci ji shazovat, možná mám fakt štěstí na lidi nadané v tomto směru (nebo tu možná čerpám nějakou energii a pak ji vyzařuju jako auru), ale preferuji koperníkovský princip.
Třeba mi trvalo, než jsem sám sobě přiznal, že skutečnost, že umím za jedno odpoledne vyrobit funkční obor pro DnD 5E není vlastnost DnD, ale moje.

York píše:
V zásadě tu stavíme proti sobě dva přístupy:

Posouváš to do extrémů, oboje. Rozhodně netvrdím, že pokud produkt není špička na trhu, tak si jeho výrobce nezaslouží působit a vyrábět. Já říkám, že pokud se rozhodne na trhu působit, tak je naprosto fér a legitimní ho s jeho konkurencí srovnávat. A to jak po stránce produktu, tak supportu. Dále tvrdím, že existuje určitá minimální hranice, kterou by opravdu měl každý producent dodržet. V některých odvětvích je stanovena zákonem. V RPG designu ne, ale to neznamená, že je nelze stanovit individuálně či komunitně.
26.1.2021 12:57 - efram
Corny píše:
On jako popravdě stačí jen jeden.


Jak jsem psal já osobně tohle taky odsuzuji, ale opravdu bych se i tak zdráhal použít nepodložený argument. Sráželo by mě to na podobnou úroveň.

Corny píše:
například Jerson v dřívějších diskuzích


Právě že v dřívějších diskusích(nemyslím jen DH, ale i doškové střechy, hradby, stavby, mosty atd.) Prokázal, že jeho příspěvky, aspoň tedy pro mě, jsou spíš kontraproduktivní.
26.1.2021 13:23 - Jerson
LokiB píše:
Tak já a moje bublina máme jiné zkušenosti. PJové dělaji všichni na začátku zcela zásadní chyby, v pochopení pravidel, ve vedení hry, v podstatě ve všem, a všichni dostali další šance, většinou je pochopili a poučili se.

Tak to máte dobré. Já byl předloni přítomen dvěma ukázkovým hrám, na kterých bylo celkem 14 lidí a dva různí Vypravěči. Jedna hra byla slabá, druhá byla vyloženě mizerná, i když ty dvě hodiny hraní si dotyčný PJ připravoval 30 hodin. V obou byli lidé ze stejného okruhu známých, i když to nebyli přímo nejlepší kamarádi dotyčných.

Ani jeden z hráčů neměl zájem o druhou hru, když tedy nepočítám jednoho člověka, který v té době už měl za sebou dvě hry se mnou. Ani jeden z oslovených lidí ale už neměl chuť zkoušet žádné jiné RPG, ani ta, které jsem nabízel já.

Loni jsem byl u jiného sezení, které vedla částečně zkušená Vypravěčka pro dva dlouholeté hráče. Už na začátku udělala pár chyb (nic jsem na ně neřekl). Když jsem se později ptal, jak to vidí, tak říkala, že v pohodě. Ptal jsem se i jednoho z hráčů, který byl naopak velmi zklamán a ani on, ani jeho spoluhráč už hrát nechtěli. Dotyčná slečna se následně odhlásila i z mé plánované hry s tím, že momentálně nemá náladu na RPG.

Nechci teď hodnotit použité systémy, protože mi šlo spíše o ilustraci, s jakými situacemi se setkávám já. Když se sejdou dobří kamarádi, kteří jsou parta i bez hraní RPG a hledají nějakou formu zábavy, tak na nějakých chybách nezáleží. Buď je překonají příště, nebo si najdou jinou formu zábavy a nic moc se neděje.
U skupin, ve kterých se sejdou různí hráči, ale tyhle počáteční chyby hrajou mnohem větší roli, a podle mého pozorování můžou velmi snadno způsobit, že žádné herní skupiny ani nevzniknou.

Ne že by dobré hry měly 100% nebo třeba jen 90% úspěšnost, ale třeba na 50% se dostanou. Tedy polovina hráčů odpadne, polovina hráčů chce hrát i podruhé. Pro někoho to není zásadní problém, protože má hráčů dost. Pro někoho je hledání spoluhráčů dost náročné.

O tomhle jsme se bavili už mnohokrát předtím, a dal jsi jasně najevo, že ti jsou hráči mimo tvůj okruh kamarádů celkem ukradení. Já to vidím jinak. Není třeba se dohadovat o tom, kdo to vidí lépe, nebo komu na čem záleží. Jde spíše o to, že ty i já svou optikou pohlížíme na různé RPG produkty.

Mně různé chyby, blbé vedení hry, nevhodné systémy a další věci aktivně snižují okruh potenciálních spoluhráčů. I díky Covidu jsem se teď dostal na minimální počty, ve kterých má ještě smysl hrát.

LokiB píše:
protože opravdu nemá cena diskutovat s někým, kdo "pochopit nechce".

Hm, super. Takže když ty nebo Tirus nechápete, že mi špatně vedené hry zmenšují okruh hráčů, tak je to v pohodě. Ale když mě se nelíbí (nebo nechci chápat - ono to vyjde nastejno), že někomu nevadí nechávat nováčky dělat zbytečné chybvy, tak je to moje vina.

Protože to je věc, u které tyhle debaty obvykle končí.

Nicméně - nechci to řešit. Můžu věnovat čas práci na RPG, kterou cíloví hráči ocení, tak to tak udělám, a DH už budu řešit pouze v případě, když mi bude v tomto cíli překážet.
26.1.2021 14:35 - LokiB
Jerson píše:
Hm, super. Takže když ty nebo Tirus nechápete, že mi špatně vedené hry zmenšují okruh hráčů, tak je to v pohodě.


Hmm ... ve skutečnosti je mi to opravdu tak nějak jedno. Máš pravdu.

Ale do zdejší diskuse je to stejně irelevantní ... není podstatné, jestli jsou tvoje důvody bohulibé, bláhové, nebo nesmyslné. To mě a předpokládám i Tiria fakt nezajímá a ani nevím, proč by mělo.
Důležité je, jak svoje názory prezentuješ.
Nemám nic proti tomu, abys Tiriovi říkal "tvoje hraj má podle mě takovéto chyby, kvůli nim se to bude mnoha hráčům špatně hrát. zkus mi naslouchat a zamyslet se nad tím". To je přeci zcela validní do diskuse.

Ale do diskuse není validní přístup "Ne, Tyrie, já nechci chápat, proč ti tebou zvolený přístup přijde pro tvou hru dobrý, prostě nechci a nebudu. Mám pro to své důvody. Uznej, že se mýlíš."

V takovém případě jsi prostě jen vysypal na Tyria svoje potřeby a chceš, aby se on jimi zabýval. To ale není diskuse, to dětinský nátlak bez použití sociální inteligence. A výsledek tomu zcela odpovídá.

Stejně jako by nebyla do diskuse validní odpověď od Tiria na tu první možnost "Ne, Jersone, nechci chápat, proč jsou to podle tebe chyby a je mi jedno, co si o tom myslíš".

Ale ty to stejně nepochopíš, proč to ve světě takhle funguje, i když to budeš potkávat znova a znova.

BTW, když už jsme ve vláknu k tvé recenzi ... ta recenze byla za mě zcela ok. Dokonce i diskuse tady třeba s Xethem byla ze začátku Ok.
Problém pak nastával v přímé komunikaci na diskordu, protože tam ten tvůj přístup narazí. A narazil by i v jakékoli jiné podobné situaci.

Nepíšu ti to proto, abych ti říkal, že jsi vůl. Nejsi. Píšu ti to stejně, jako jsem malému synovi vysvětlovat, když se divil, proč svět nefunguje podle toho, jak by chtěl on a lidé se chovají jinak, než by si přál. Protože mi u vás obou bylo líto toho zklamání, které ve střetu s realitou zažíváte.
26.1.2021 14:44 - Gergon
LokiB píše:
"tvoje hraj má podle mě takovéto chyby, kvůli nim se to bude mnoha hráčům špatně hrát. zkus mi naslouchat a zamyslet se nad tím"

to jsem zkusil ve videu a moc to nefunguje =)
26.1.2021 14:53 - ShadoWWW
LokiB píše:
ShadoWWW: DH lite mas volne ke stazeni, si to procti. Jerson se divil, ze je to moc obsahle

V době, kdy jsem do toho šel (poslední VIP kusy na skladě) žádná DH lite verze neexistovala.
26.1.2021 15:08 - York
LokiB píše:
Ne, Tyrie


Sorry za offtopic, trhá mi to oči - jak je ten nick v prvním pádu, Tirus nebo Tirius?

Tirus - Tire
Tirius - Tirie
26.1.2021 15:13 - LokiB
Gergon píše:
to jsem zkusil ve videu a moc to nefunguje =)


Nesledoval jsem debatu u nich k tvé recenzi.
Kdo na tebe negativně reagoval? Autor? Příznivci DH?

Celou dobu ale přeci netvrdím, že Tirius má ve všem pravdu a Jerson nebo ty se mýlíte v objektivních bodech vašich námitek.
To, že ani případný dobrý postup nezaručí, že se věci budou řešit a budou poklidně probírané, je fakt.
Nic to ale nemění na tom, že Jersonův přístup "důvody autora, proč věci ve hře nastavil tak jak nastavil, chápat nechci" je odsouzen k neúspěchu automaticky, a že se tomu nemá divit.

ShadoWWW píše:
V době, kdy jsem do toho šel (poslední VIP kusy na skladě) žádná DH lite verze neexistovala.


Pak jsi šel do situace riskantní a spálil ses. Jednou jsem si koupil knížku Dicka Francise a byl z ní hodně zklamaný, taky nebyla dostatečná ukázka volně dostupná. Co k tomu říc? Že ti přijde, žes koupil shit? Jasně, to je pochopitelné.

Nevím, mohl si stáhnout Zapovězené Země zdarma v PDF před koupí? Nebo tedy aspoň jejich lite verzi? Možné to je, hledal jsem je jen letmo a nenašel

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.082808971405029 secREMOTE_IP: 18.204.35.30