Argo: nevadi.
Lotrando: Aha.
Takze, ty vycitas autorum ze tvori hry s jednim motivem (kterych je mimochodem minimum, i mezi indie/netradicnimi/nekrupanskymi/stolnimi, nevim jak jim zrovna rikas), nebo vycitas lidem ze je hraji, nebo co?
Nejsem si jisty, jestli ti rozumim. On ti je snad nekdo nutil? Nekdo zakazuje hrat jine hry, nebo neco takoveho?
Jerson: hmm. No, z vymezeni vuci DrD muzes udelat i vymezeni vudi DnD a WoD (viz nize), hihi. (a mimochodem, WoD (vetsinou. no, pomerne casto, i kdyz vetsinou mozna ne) nespociva v tom ze hrajes upira, nalakujes si na cerno nehty a bude prohlasovat jak jsi cool, i kdyz to tak zvenku muze vypadat. ale o tom jak muze neco vypadat zvenku se radeji nebudeme bavit, ostatne, povida se, ze jsi prisel na nekterou ze svych her v uniforme SS, je to pravda? :D )
Zaroven si nejsem jisty, jestli porovnavani se (uz nevim jak moc se tomu da rikat vymezeni, u prikladu o kterych mluvis) vuci obecne beznemu principu, namisto konkretni hre (DnD) neni jen pokus predejit hadkam. Kdyz reknes "je to jako DnD, ale hazi se vic kostkama a nejsou tam hitpointy" tak se ti muze stat (a pravdepodobne stane) ze nekdo prijde, a zacne prohlasovat ze d20 ma lepsi statistiku, ze pokud mas dojem ze ti hod jinejma kostkama vychazi jinak tak se ti to zda (a popirat statisticke principy, juu), a obhajovat hitpointy, a jinak se s tebou hadat.
Kdyz reknes "je to jako vetsina her, ale" tak by ses tomuhle mel vyhnout. Ale zda se, ze je to jeste horsi, protoze rict o Amber Diceless ze "je to jako rpg, akorat tam nejsou kostky, a hrajes trochu nadcloveka" spousta lidi bere jako urazku na cti, nebo alespon cilenou provokaci.