Co se lvl/tieru týče, tak 13th ho doporučuje držet ve vztahu k prostředí.
Adventurer tier je tak nějak obvyklý svět, kam se může dostat náhodně družinka lvl 1 haluzáků, jako jsou ulice a stoky měst, ruiny atd.
Champion tier jsou těžce opevněné lokace, vnitřek chrámu temného boha atd., kam už je přístup nějak za odměnu.
Epic tier jsou pak fantastická místa, sídla ikon a tak. Tedy destinace pro finále tažení.
Str. 183 vpravo dole.
Jinak co se anděla týče, tak je to podobný problém, jako byl svého času Gandalf, nebo Conan v 3E, kdy byla verze do lvl 10, nebo snad i lvl 5 a pak lvl 20, při čemž se každá víceméně dokázala projevovat kousky jako v předloze knižní. Tady záleží jak moc badass ty hráčské postavy jsou, nebo eventuelně budou. Dokáží strčit doktora do kapsy, nebo je Doktor ikona daleko nad nimi? Podle toho jsou pak andělé. Důležité je určit si nějakou věc, podle které se herní svět bude poměřovat.