Pravidla

Kostěj
31.8.2004 23:33
Zbraně při zákeřném útoku
Velice by mě zajímalo, jak jste vyřešili otázku, čím vším lze provést zákeřný útok. Ona totiž tahle věc v pravidlech ošetřena vůbec není (mluvím o 3e ve dvojce to myslím popsáno bylo) a představa, jak někdo máchá obouručákem a přitom má sneak atack mi nahání husinu (ale bohužel u nás tak tomu je).
Autorská citace #41
26.6.2009 16:52 - bigbythewise
Že to Tobě nefungovalo neznamená, že je to špatně. :D
Autorská citace #42
26.6.2009 17:00 - Blaine
bigby: to jsem nerekl, ja jsem jen sdelil, ze mne to nefungovalo dobre. Tak jsem se od toho vratil zpet k plochemu a trapnemu AC.
Autorská citace #43
26.6.2009 22:00 - Lotrando
Tady musím souhlasit s Merlinem, že většina úprav je k horšímu.
Autorská citace #44
27.6.2009 04:23 - ForgeMaster
blaine: funguje to paradne prave. jen to musis dobre vyresit nejak. chce to zkusenosti z mnoha pokusy o zmeny systemu a hlavne znalosti mnoha prirucek.
Autorská citace #45
27.6.2009 05:47 - Faire
Bylo by možné ta pravidla vidět?
Autorská citace #46
27.6.2009 12:22 - ForgeMaster
no tak neco je sepsany. ale nejvic toho mam v hlave zatim. vcera jsme to poprve ozkouseli a uspesne i kdyz se nevyuzilo moc jejich aspektu.
Autorská citace #47
27.6.2009 17:42 - Merlin
vamp: otázkou je, jestli nezjistíš..po 3,5 hraní, že je něco v nerovnováze...promin, ale nějak se mi nezdá, že bys rozlouskl problém, který trápí všechny hráče a DM. Vymyslels dokonalý systém. Realistický, jednoduchý, hratelný a hlavně vyvážený.
Autorská citace #48
27.6.2009 18:42 - Colombo
Merlin: o to nejde, jde o to, že se jim to tak líbí víc a víc je to tak baví a o to přeci jde. Ne o to nešahat na svatá DnD pravidla.
Autorská citace #49
27.6.2009 18:59 - ForgeMaster
jono presne.
a navic je to vyvazeny zpusobem ze nejsou zadne urovne ani povolani. a veskere schopnosti se nakupuji za XP podle toho jak hrac sam chce. a nerikam ze je to dokonaly ale urcite daleko realnejsi. a k tomu ze se ti nezda ze bych na neco prisel tak to zni tak jako ze tys na to neprisel tak ani nikdo jinej.
Autorská citace #50
27.6.2009 20:04 - Faire
Merlin: je to spíše o jiném stylu hry, který více odpovídá třeba Riddle of steel, prostě realističtější souboje. To co říkáš, nedává úplně smysl (otázka je, jestli takové úpravy DnD podporuje, ale to zase chce vidět konkrétní příklad).
Autorská citace #51
29.6.2009 10:46 - Merlin
Colombo: nejsem věřící...na mě slovo svatá neplatí
Vamp: pak zasloužíš herní Nobelovku :) promiň, ale v tomhle jsem kapku skeptický. Spíš mě zaráží, že říkáš, že je to vyvážený po jedné hře!!! většinou se testuje, testuje a testuje, než se udělá něco o čem se řekne, že je to vyvážený, aby se vzápětí zjistilo, že úplně není. Proto říkám, uvidíš po 3 nebo 5 nebo 30 hrách. Každopádně, pokud se ti to povedlo, klobouk dolů....

tak jak jsem psal už dřív...každýmu co ho baví...
Autorská citace #52
29.6.2009 15:30 - ForgeMaster
jde hlavne o to ze si kazdej vytvori postavu s libvolnyma schopnostma a ne jako klasiku kde je vsecko nalajnovany od zacatku do konce v tabulce. proste si kazdej nakoupi za XP cokoli, samozrejme DM to musi osetrit sam. napr postava si musi najit ve hre potrebnyho ucitele a nektere vec se daji naucit jen na nekterych mistech na hernim svete. takze z tohoto uz jen vyplyvaji dalsi zapletky pro hru. navic schopnosti sou kompenzovany tim ze se nezveda pocet zivotu. tudiz je postava v naprostem ohrozeni zivota v jakekoli fazi hry i proti slabsim protivnikum. a na silnejsi protivniky musi postavy hledat trochu v boji ruzne vyhody a ne jen hazet kostkama dokud nepritel nepojde.
Autorská citace #53
29.6.2009 15:37 - Merlin
hmm...trochu to připomíná styl obecných povolání z 3,5e. Přesto bych s hodnocením raději počkal, až za sebou budete mít více her. Ono teoreticky to může klapat...

ps: opravdu je mi svatej skot ukradenej :)
Autorská citace #54
29.6.2009 18:07 - ForgeMaster
to porad ale byly povolani. valecnik ze. expert a sesilatel. tyhle 3 nahradi vsechny z klasickych 3,5. ale porad to ma urovne a povolani. ja to mam uplne bez tohoto faktoru coz je realistictejsi :)
o to mi hlavne slo pi tvorbe toho systemu. ale jako je jisty ze s hodnocenim pockame ze zatim pobili jen par goblinu :D
Autorská citace #55
29.6.2009 19:28 - Aeris
Vamp: Prečo by niekto rozbíjal class and level systém na skill systém, keď môže začať už rovno s nejakým hotovým skill systémom a upravovať si ho?
Autorská citace #56
29.6.2009 22:48 - ForgeMaster
to neni jen skill system. featy sou taky. prakticky si predstav dnd bez levelu a povolani. sice par skillu je jinak reseno ale featy jsou temer bez upravy plus spoustu novych pridanych
Autorská citace #57
30.6.2009 00:00 - Merlin
vamp: promin, ale jsem nevěřící tomáš..čekám...xy testování (nezávislého), abych to uznal za vyvážený systém (jak jsi prohlásil).

závěr: ne..nemyslím si, že svatá kráva dnd je vyvážená
Autorská citace #58
30.6.2009 00:32 - ForgeMaster
klasicky DnD je vyvazeny. jen se na o musis divat ta ze kazdej umi neco dobre. v necem je looser a prave v tom vynika nekdo jinej. ale ten jinej nevynikne v tom ten prvni. to je ta vyvazenost
Autorská citace #59
30.6.2009 04:52 - Aeris
Vamp: Väčšina skill systémov je práve to čo chceš. Kopa menších opisných vlastností (skilly) a zopár väčších, presnejšie definujúcich (featy). Myslím, že by si sa mohol skúsiť pozrieť napríklad na The Shadows of Yesterday, alebo The Riddle of Steel.
Autorská citace #60
30.6.2009 07:18 - ForgeMaster
de o to ze to nechci. par sem jich videl a nejak me to nenadchlo.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.089552879333496 secREMOTE_IP: 3.85.211.2