Pravidla

ivanivanovic
23.3.2005 08:54
Rozbijanie stien
Nastala situacia ked nedockavy dobrodruh stupil na pascu a miestnost sa uzavrela, nasledne sa rychlo zacala plnit vodou :) Dobrodruhovia to boli zdatni ale ani jeden z nich nemal plavanie :) Tak sa rozhodli rozbit kamennu stenu?? da sa to viem ze kamen ma svoju tvrdost aj zivoty ale pochybujem ze sekere by sa po 10 uderoch nic nestalo :)
2.Tiez ake su postihy na utok ked mate vodu po clenky, po kolena, po pas, pohrud, po krk a ak s te pod vodou cely :) CCCP
Autorská citace #1
23.3.2005 09:31 - alef0
Pocuj, CCCP, vasa druzina nema Sprievodcu Dejmajstra / Dungeon Master's Guide? Lebo mnoho odpovedi na tvoje otazky je prave tam.
Ad 1) standardna ,,stena" (nie z tvrdeho kamena) ma Tvrdost/Hardness 8, a usek 10x10 stop ma 90 HP. Co sa tyka nastrbenia sekery, nastupuje uvazenie DMa.
Ad 2) v globale http://www.systemreferencedocuments.org/35/sovelior_sage/wildernessAndEnvironment.html, sekcia Underwater Combat. V lokale, ked ti hladina siaha po hrud alebo vysiie a mas ,,pevnu podu pod nohami", postih na utok s Slashing/Bludgeoning zbranami je -2, plus s tymito zbranami davas len polovicne zranenie. Vrhane zbrane nemaju efekt, ostatne zbrane na dialku maju postih -2 za kazdych 5 stop pod vodou. Ostatne okrajove pripady (po clenky, po kolena, po ehm, to preskocim; po brucho, po prve rebro, po druhe rebro...) podla uvazenia DMa, ale vacsinou, ked stojis po kolena vo vode, tak postih na utok nemas ziaden. Akurat pohyb je komplikovanejsi (posun na dalsi stvorcek ta stoji dva ,,pohybove body").
Autorská citace #2
23.3.2005 14:29 - Xeth
1) Já bych sekeru tupil. Řešil bych to postihem na zranění až dokud by si jí totálně neohlodal (pakliže by mu jedna rozbita stena nestačila a jal se jich rozbíjet víc). Nebyly by to nijak drastické postihy, pakliže by to udělal jednou, ale s opakovaným používáním na rozbíjení stěn by se postih zvyšoval. Zěď viz DMG.
2) Rozbíjení stěny není ani úplně regulerní souboj. Já bych asi postihy na útok nedával dokud by rozbíjejícímu voda nezačala překážet (tj. ruce, popř. zbraň zasahují při úderu do vody). Jak moc by byly postihy velké by záleželo na míře potopení těchto partií, viz. pravidla. :)
Autorská citace #3
14.7.2005 14:35 - Radost
nojo, ale když seknu takovýho draka do krunýře tak si asi taky ztupím sekyrku, ne? tohle se v dnd pravidlech tak nejak opomíjí) co když nastoupí takový monk, se svou unarmed damage a power attackem a šesti útoky v kole? rozseká takovou zeď za půl minuty (což je fakt hodně nereálný)
Autorská citace #4
16.7.2005 17:58 - Spize
To je správný dotaz. V PHB se píše něco zhruba v tom smyslu, jako že má pěsti tvrdé jako kámen. Řešil bych to asi tim, že každý úder zraní i jeho. Na druhou stranu-řešit to s životností zbraně jako v Diablu je docela na pytel. Já bych to řešil tak, že když postava (nebo i nestvůra) kriticky mine, tak si hází na to, co a jak moc podělala (Poškodí se jí zbraň, zraní sebe, náhodný cíl v okolí, ztratí další kolo,...)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19571304321289 secREMOTE_IP: 54.92.160.119