Pravidla

Ghostrider
24.1.2006 15:58
Buckler
1)Lze použít pěstní štít u obouruční zbraně (s postihem -1 za něj)? (lze to u kuší..., ale jinak to není specifikováno)
2)Započítává se postih za boj dvěma zbraněmi (-2: OH zbraň lehká) i tehdy, když využívám jen standartní útok (tj. 1 útok hlavní zbraní)?
Autorská citace #1
24.1.2006 16:55 - zby
1.Ano lze , ale : pokud pouzijes druhou ruku k utoku (bud ob.zbran, nebo dve zbrane) tak si nezapocitavas po zbytek kola stitovy bonus k obrane.Pokud chces tento problem eliminovat, potrebujes odbornost( improved buckler defense, kniha complete warrior) 2.Podle me se nezapocitava,a to ani tehdy, kdyb pouzijes uplny utok ale jen jednou rukou (treba s bab +11 3 utoky hlavni rukou).Kdyz mas v druhe ruce stit , tak taky postih nemas (vyjma pavezy) tak proc by mela vadit jednorucni zbran.
Autorská citace #2
24.1.2006 20:12 - alef0
Ad 1: ano, v 3.5ke je to explicitne uvedene. Ad 2: vraj nie. Nenasiel som to podlozene (a je mi to divne), ale diskusie naznacuju, ze nie.
Autorská citace #3
24.1.2006 20:44 - Pizin
Ad 2. Taky bych řekl, že můžeš s hlavní zbraní útočit normálně. U dvojité zbraně je taky napsané, že ji můžeš používat buď obouručně nebo na boj dvěma zbraněmi.
Autorská citace #4
25.1.2006 09:15 - Rytíř
Ad 2 - asi moc nechápu, na co se ptáš... pokud zní otázka, jestli můžeš bez postihů útočit jednoruční zbraní, když máš ve druhé ruce ten pěstní štít, tak samořejmě ano, můžeš. Stejně jako to můžeš dělat, když se chráníš klasickým malým nebo velkým štítem. Dokonce tedy můžeš útočit bez postihů ne jen 1x, ale tolikrát, kolik máš dovoleno podle svého základního útočného bonusu, to vše do té doby, že útočíš jen tou jednou zbraní.
Autorská citace #5
25.1.2006 11:09 -
Ad 2: ja som pochopil otazku tak, ze ci dostavas postih za boj dvoma zbranami aj v pripade, ze v jednom kole utocis len primarnou zbranou. Teda: Drzim v rukach mec a dyku. Dostavam postih za utok dvoma zbranami, aj v pripade, ze v jednom kole urobim len jeden utok mecom?
Autorská citace #6
28.1.2006 12:12 - CCCP
Ja by som sa eset opytal ako to je z baklerom a lukom napr? Rata sa bunus k AC? Alebo nie?
Autorská citace #7
28.1.2006 18:53 -
You can use a bow or crossbow without penalty while carrying it. Teda mozes pouzivat luk alebo kusu bez postihu.
Autorská citace #8
30.1.2006 10:40 - CCCP
Pekne ale to neodpoveda na moju otazky ci si ratas bonus k AC?
To odpoveda ,ze ho mozem mat na ruke ked strielam.
Otazka stala ze ak strielam ci sa my v tom kole rata bonus k AC alebo nie?
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.29118394851685 secREMOTE_IP: 3.95.131.208