Spize - myslím že ne - spíše mnohem větším rozptylem parametrů (i když v DnD se i tyto nahazují). Prostě někdo je schopen vcelku pravidelně podívat výkon, který je pro jiné nejen nedosažitelný, ale i neuvěřitelný. To se nedá svést na náhodu.
U pádů možná ano, ale i tak ti lidé co pežili neuvěřitelné pády nebyli žádní hrdinové a víc než 6. úroveň stejně neměli.
Nicméně mě napadla ještě jedna věc - snad všechny hry včetně počítačových jsou postavené tak, že jakékoliv zranění se začne projevovat prakticky hned a v plné míře. Stav, kdy člověk půl hodiny bojuje, pak mu odplaví adrenalin a on konečně zemře bývá vyhražen Barserkům (či ak se to píše), přestože je vcelku rozšířený. Opět můj oblíbený průstřel srdce - nabeton smrtelné zrnění, ale nepřipravneé zvíře dokáže uběhnout třeba půl kilometru a člověk dokáže třeba dvacet sekund bojovat - podle pravidel je mrtvý, ale jemu to ještě nedošlo. Takže třeba Boromirův poslední boj mě přijde na rozdíl od mnoha lidí nejen uvěřitelný, ale i docela dost reálný - šípy zabíjejí, ale nikdo neříká že hned. A záznamy historických bitev z pchopitelných důvodů sčítají mrtvé až po bitvě, takže pro tyto případy se špatně hledají podklady ve vzdálenějších dobách.