Pravidla

ivanivanovic
2.6.2005 14:31
2x stit
Mam otazku ak ma boj s dvoma zbranami a vylepsene ovalenie stitom(3.5) Mozem pouzit 2 stity? Dostanem 2x stitovy bonus. Aj ked viem ,ze sa nezratavaju take bonusi ale clovek ,ktory drzi 2 stity tak je lepsie chraneny podla mna. A predstava ohanania sa s dvoma stitmi je celkom pekna kde sa hrabe Dwarf Defender :) CCCP
Autorská citace #1
3.6.2005 12:10 - Alnag
Ne, jde o stejný bonus, tudíž ho nezískáš za oba štíty (počítá se ten lepší)... je to i důsledek faktu, že když se štíty oháníš, tak se jimi zároveň nemůžeš zcela účinně bránit. Pokud by však šlo o štíty magické z nichž každý by poskytoval jiný druh magického bonusu k TZ tak bys tento bonus dostal... A souhlasím, představa je to pěkná... zvlášť když si necháš hranu štítu pěkně nabrousit a lup ho... :-)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.14558291435242 secREMOTE_IP: 34.239.158.107