Pravidla

SEBastian_Chum
19.11.2008 10:09
Jerson a Bouchi vysvětlují jak debilní jsem navrhl mechaniku:-)
jen pro zajímavost (níže uvedené už má s nejmladším obsahem diskuse jen velmi málo společného)

základem myšlenky byl
- Attribute nějak určující obtížnost na kostkách
- Skill určující počet kostek
- užití d6
- systém fungující na hozených úspěších, ne na dosažených hodnotách kostek nebo míře překonání základní obtížnosti

(Původní rozpadlý návrh: Roll (7 - Attribute) on (Skill + 3) d6)
9.12.2008 12:24 - Jerson
Já bych ji tam nechal, když budou hráči hledat různá využití, tak se bude hodit. Tři hody a pak opakování při osmi vlastnotech už zní mnohem lépe (než - jako ve Wushu - čtyři až šest hodů s využitím, jedné, maximálně však dvou vlastností)

Edit: Quentne, síla a odolnost rozdělené mi přojdou jako naprosto zbytečné :-)
9.12.2008 12:25 - Colombo
inteligence-moudrost?
9.12.2008 12:48 - Quentin
jerson: Pak by to byl uber stat. Navic jackie chan taky urcite neni rambo a vydrzi vic, nez kdejaky kulturista :)
9.12.2008 12:51 - Jerson
Quentine, to jedině v hrách, ve kterých bojové schopnosti závisí na síle a hlavní obranné na odolnosti. Zrušil jsem odolnost před třemi lety a vůbec nic se nestalo, jen mám jednodušší systém.

Kulturisté můžou být řešeni dovedností, navíc kdo z kulturistů je dobrá hlavní postava? Kromě toho jediného?

Měl jsem ve hře i odolné postavy, i postavy obratné co hodně vydrží a na nic z toho jsem odolnost nepotřeboval. (Protože jsem nepotřeboval ani HP :-) )
9.12.2008 12:56 - Colombo
síla+odolnost=tělo?
ono, odolnost není ani tak na boj, jako spíše, jestli postava přežije zranění, nebo mu podlehe, ne?
9.12.2008 12:58 - Quentin
klidek ... napsal sem ty dnd staty ze srandy :)

(i kdyz mi dost vyhovuji)
9.12.2008 13:18 - Colombo
pořád jste nevysvětlili rozdíl mezi moudrostí-inteligencí
9.12.2008 13:28 - Jerson