Pravidla

SEBastian_Chum
19.11.2008 10:09
Jerson a Bouchi vysvětlují jak debilní jsem navrhl mechaniku:-)
jen pro zajímavost (níže uvedené už má s nejmladším obsahem diskuse jen velmi málo společného)

základem myšlenky byl
- Attribute nějak určující obtížnost na kostkách
- Skill určující počet kostek
- užití d6
- systém fungující na hozených úspěších, ne na dosažených hodnotách kostek nebo míře překonání základní obtížnosti

(Původní rozpadlý návrh: Roll (7 - Attribute) on (Skill + 3) d6)
Autorská citace #21
20.11.2008 11:03 - SEBastian_Chum
hmmm... a jak můžu podhodit jedničku? nějak jsem se zase ztratil!

aaahááá!... ... ... chápu (doufám teda že si to namlouvám oprávněně) co myslíš... takže ty tři kostky jsou blbost.

vzniká mi teď ale problém toho, že nemám čím házet pokud postava nemá relevantní skill...

což mě vede k tomu, abych udělal co jsi už navrhnul, a totiž obrátil hodnoty určující počet kostek/cílové číslo - počet kostek bude určen atributem a cílové číslo skillem... tak bude mít vždycky postava aspoň jednu kostku a šanci 1:6 že hodí úspěch.

co teď?:-)
Autorská citace #22
20.11.2008 11:19 - Bouchi
Jersone, s temi rozsahy a pravdepodobnostmi je to o neco slozitejsi, bohuzel ale v teto chvili nemam cas to rozepsat podrobneji. Nicmene ta konstanta zvysujici pocet kostek fakt neni tak nesmyslna. Vecer to rozepisu.

Seb: V jakem rozmezi chces aby byly hodnoty atributu a skillu? Skilly zrejme od 0 (nema skill), nebo ne?
Autorská citace #23
20.11.2008 11:24 - SEBastian_Chum
jo skilly od 0, atributy od 1 (atribut 0 by asi znamenal že je postava invalida, imbecil nebo neschopná komunikace a vnímání) ... obojí nejspíš do 5