Pravidla

SEBastian_Chum
19.11.2008 10:09
Jerson a Bouchi vysvětlují jak debilní jsem navrhl mechaniku:-)
jen pro zajímavost (níže uvedené už má s nejmladším obsahem diskuse jen velmi málo společného)

základem myšlenky byl
- Attribute nějak určující obtížnost na kostkách
- Skill určující počet kostek
- užití d6
- systém fungující na hozených úspěších, ne na dosažených hodnotách kostek nebo míře překonání základní obtížnosti

(Původní rozpadlý návrh: Roll (7 - Attribute) on (Skill + 3) d6)
Autorská citace #81
2.12.2008 01:39 - SEBastian_Chum
sirien: chlape německej šerm mám za sebou dva živé semináře a chodil jsem rok na kendo... a nějaké kungfu jsem dělal tři roky asi do čtrnácti.
že jsem je dal jako příklady na místa kde se ti to nelíbí neznamená že o nich nemám představu.
v té filmově-literární představě máš pravdu, ale to je tím že se bavíme o rpg.

sirien a alnag: rozdíl mezi atletikou a akrobacií v tom co posílám není jen mechanický. ovlivní i profilaci postavy při její tvorbě, bude se na to odkazovat při popisech atd. nepřijde mi jako takové kacířství to rozdělit hned na úrovni atributů.

jerson: parkour VS freerunning je v dané oblasti dokonalá ukázka rozdílu atletiky a akrobacie v tom co chci podchytit - dělají to samé, ale každý přístup je úplně jiný.

co jsi chtěl jersone naznačit tou setrvačností a fyzikou? já myslím že vymakaná technika při kontrolovaném seskoku ti pomůže i při pádu ze tří metrů, možná i víc. když tě ale někdo shodí ze střechy po hlavě dolů, je důležitější akrobacie a schopnost rychle se uvést do stavu pro dopad (v rámci možností)...



Autorská citace #82
2.12.2008 01:42 - SEBastian_Chum