Pravidla

SEBastian_Chum
19.11.2008 10:09
Jerson a Bouchi vysvětlují jak debilní jsem navrhl mechaniku:-)
jen pro zajímavost (níže uvedené už má s nejmladším obsahem diskuse jen velmi málo společného)

základem myšlenky byl
- Attribute nějak určující obtížnost na kostkách
- Skill určující počet kostek
- užití d6
- systém fungující na hozených úspěších, ne na dosažených hodnotách kostek nebo míře překonání základní obtížnosti

(Původní rozpadlý návrh: Roll (7 - Attribute) on (Skill + 3) d6)
Autorská citace #61
1.12.2008 13:10 - Bajo
K tomu co rika Jerson, ja nad tim premyslel koncepcne. Pokud vezmu ty koncepty jak jsou popsany:

efektivita vědomých projevů síly a schopnost cíleného využití tělesného potenciálu

tak mezi tím opravdu nevidim moc rozdil. Resp. pokud by doslo na situace jako skok na rimsu, prelezeni plotu, utek pred pronasledovateli, apod..., tak bych si z toho kocepcniho hlediska nebyl jsity co je co, nebo spise by mi prislo ze oboji.

edit: ted me napadlo, ze efektivita vědomých projevů síly je vlastne podmnozina schopnosti cíleného využití tělesného potenciálu
Autorská citace #62
1.12.2008 13:15 - SEBastian_Chum
hustý hustý, jsem zvědav k čemu dojdem:-)

hmm... tak neberte desetiboj a gymnastiku, ale ty ostatní sporty co jsem vypsal.

skok na římsu bude popsán u obou jinak... koukněte se na pohyby lary v tomb raider sérii a hlavního hrdiny v poslední sérii her prince of persia... to je podle mně rozdíl mezi atletem a akrobatem

fakt myslíte že je ten rozdíl tak málo podstatnej?

nemluvě o popisu toho jak se budou hýbat v boji a jaké druhy úderů budou používat
Autorská citace #63
1.12.2008 13:17 - Lotrando

SEB píše:
co když chci hrát postavu, která je prostě schopná lidi strhnout, ale není schopná je strhnout když tomu sama nevěří nebo je v tom něco jiného než její vlastní nadšení a energie


představa, že tohle zakomponuješ do jednoho atributu, nebo dovednosti mě dost děsí.