Pravidla

Babaj
1.12.2008 06:33
4e power fighter Rain of steel
Rain of steel (str 79)
Efekt:Any enemy that starts its turn adjacent to you takes 1[w] damage, as long as you are able make opportunity attack.

chtel bych prodiskutovat trvani tohoto featu , nebo jak je mysleno hrani tohoto poweru..
chapu to spravne , ze po aktivovani tohoto poweru budu jako valecnik na startu kazdeho kola meho nepritele mu automaticky davat 1[w]zraneni a to do doby nez mne nekdo preru si koncentraci ,tedy uvede mne do stavu dazzed, stun a odobne . kdy nemohu vest attack of opportunity? nebo nez se rozhodnu dat rest? A co nepritel kuprikladu na ktereho mam cover? v tom pripade na tohoto nepritele nemohu vest attack of oportunity a tak to take konci?? pripada mi to ponekud nestastna formulace a nevim jak se s ni herne srovnat... dekuji za pripominky,, treba i spatne nahlizim na vyklad....
Autorská citace #41
4.12.2008 23:33 - Merlin
Wall: myslím, že u burnů jsem to nedělal....tam dostal jen jednou za auru a jednou za ongoin..
stalo se to u chillborn zombie..a ta to má přímo napsaný...ale což, zahrál jsem blbě i jiný potvory a přežili jste..aspon se zapotíte
Autorská citace #42
5.12.2008 06:24 - Babaj
ne stalo sam jsem to pocital nasemu warlordovi.. ale jak rikam pocital jsem to ja.. takze jsem mu ublizil ja :-))) blaine takze slaina taky znas. :_)) Ugurugurug žádná blbec.. Ugurugurug zdravit Blaina... :-))
Autorská citace #43
5.12.2008 10:11 - Blaine
nazdar sochore:)
to je konec tohle:) jsem rad ze jsme dospeli k nejakemu zaveru a ja ted testovat barbariana:)
Autorská citace #44
10.12.2008 10:01 - Babaj
preci jen jsem nasel jeste jednu zajimavou situaci,, dejme tomu ze by si fightr vzal multi clasovy paladinsky feat.. ktery mu dovoluje jednou za encounter provest divine chalenge... pak by i po upravach se sluvkem You marked... mohl aplikovat oba efekty... coz je ponekud zavadejici a klonil bych se k oddelenemu pusobeni(dva zdroje marku ikdyz od stejneho subjektu),,, to jen pro ukazku , ze ani uprava textu od autoru nemusi byt az tak vserikajici :-)
Autorská citace #45
10.12.2008 13:48 - Blaine
nemuzes aplikovat oba efekty, protoze oba vyzaduji Immediate action - tzn. muzes provest jen jeden za kolo...
Autorská citace #46
10.12.2008 14:53 - Lotrando
Blaine: rozveď to; jen pro úplnost, jak je to s interupty? Stackují se jeden na druhý? Nějak v tom pořád tápu. Dík
Autorská citace #47
10.12.2008 16:37 - andtom
Lotrando: Immediate action (tj. interupt nebo reaction) může být jen jedno za round (tj. za celé kolo, kdy všem proběhne jejich turn).
Autorská citace #48
10.12.2008 17:00 - Lotrando
dik, už jsem se na to podíval, to jsou věci :)
Autorská citace #49
10.12.2008 21:40 - Blaine
jak rekl andtom:) proste nemuzes v jednom kole vyuzit jak paladinskou tak fighterovskou schopnost (tj. seknou do nej basic melee attackem a pak ho jeste strelit holy damagem)
Autorská citace #50
10.12.2008 21:59 - Nachtrose
I kdyby to slo, nevztahovalo by se na to pravidlo, ze novy mark prepise ten stary?
Autorská citace #51
10.12.2008 23:06 - Blaine
nn, to je jedno, protoze marka je porad stejna - at uz to marknes basic melee attackem od fightera nebo to marknes paladinskou schopnosti na markovani. Porad je to tvoje marka a jakykoliv efekt, ktery na vyvolani potrbuje marku se da na ten sil pouzit.
Autorská citace #52
28.1.2009 11:31 - Babaj
Blaine. Jenze ted kdyz se na to divam. tak pravidlo o Immediate action na tohle nemuzes uplatnit. jelikoz v divine chalenge zadny nejsou.. tam proste pokud se zameris jinam tak te aura spaluje.. zadna akce k tomu neni treba...

Prave naopak.. mi z toho vyplyva. ze Fightr ,ktery se stane Soldier of faith, muze vyuzit divine i combat chalenge najednou.. Ńeverim, ze by se autori nad tim nezamysleli a vydali eraty kery by meli byt opet eratovane... podle popisu obou a podle erat je zdroj porad ten stejnej...

podiverj se taky na to takto.. zacatek combatu... pouziju divine chaleng, nacez na nej zautocim a a nahodim mu i combat chalenge... popdle erat vse v poradku prvni marku jsem prepsal druhou z comatu... ale podrad plati pravidlo pro divine chalenge.. porad je to marka od toho jednoho fightra. tudis muzes uplatnit oba efekty...

oponent se rozhodne uderit do fightera.. vse je v poradku... oponent se rozhodne uderit do jineho cile...coz diky mag aure ho stoji 3+cha lifu a navic vyprovokuje variora aby mu v immediate reaction ubalil ranu za to ze se mi nevenuje..

ono se i v spesial u divine chalenge pise.. ze jde o magicke propojeni mezi paladinem a tim cilem a jeho naruseni a vychyleni z vzajemen koncentrace pusobi to dmg a proto nemuze byt v jednom okamziku tercem dvou divine chalenge... ale o martial vyuziti combat chalenge se tam nepise...
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.22578501701355 secREMOTE_IP: 34.238.194.166