Pravidla

Beltar
14.4.2009 13:00
Magické předměty a jejich sloty.
Zdravím,
měl bych dotaz na zdejší vykladače pravidel:
Pokud mám třeba plášť a amulet, tak je jasné, že bonusy do obran se počítají jen z jednoho z nich, ale co ostatní properties?
Když mám například amulet co způsobuje, že se při pádu nezraním, a plášť co odpuzuje střelecké útoky. Smím je mít oba na sobě a používat zrovna to co se mi hodí?
Autorská citace #1
14.4.2009 13:03 - Lotrando
musíš je střídat, slot smí obsahovat jen jeden předmět, plášť, nebo brož, nebo jiný předmět do slotu neck.
Autorská citace #2
14.4.2009 13:06 - Beltar
Takže opravdu je nemůžu mít oba na sobě zároveň? Co se asi stane? Bouchne to a urve mi to hlavu? :D
Autorská citace #3
14.4.2009 13:10 - Magus
Ne prehrejes se a bude s tebe homouš...:D
Autorská citace #4
14.4.2009 13:40 - Lotrando
Na logiku tohoto pravidla i mnohých jiných bych se neptal. Prostě to tak je.

To máte tolik magických předmětů? Že by to nikdo jinej nevyužil :)
Autorská citace #5
14.4.2009 13:40 - andtom
Beltar: V PHB je to popsáno tak, že magický efekt dává pouze pouze to, co si postava do některého slotu nasadí jako první. A to do doby, než tu první věc sundá. Tím způsobem se dá střídavě řešit víc předmětů.
Autorská citace #6
14.4.2009 13:46 - Conlai
It's the rules.

Jinak to lze taky chápat tak, že předmět na tebe musí být určitým způsobem nalaďený, aby se jeho magie projevila a máš omezené množství "kanálů" kterými jsi tu magii schopen štelovat. Když si nasadíš další amulet, zůstane inertní, protože ti už okolo krku jeden visí a z "zabírá" relaci pro sebe.

Varianta s vybuchující hlavou se mi ale také líbí :-P

Nějaká realističnost je tu samozřejmě mimo (primo: jsou to magické předměty, secundo: jsou to pravidla hry). Autoři zřejmě k tomuto pravidlu sáhli kvůli vyrovnanosti a z obav před postavami ověšenými tuctem předmětů od každého druhu.
Autorská citace #7
14.4.2009 13:55 - andtom
Koneckonců pravidla jsou jen pravidla a hráči jsou hráči, dá se ve skupině domluvit na jiném fungování.
Co třeba mít třeba dva předměty a v dramatickém momentu házet kostkou padesát na padesát, kterýžeto předmět z těch dvou v daný moment magicky funguje. Je to sice hod kostkou navíc, ale zas s tím může být kopec srandy :)
Autorská citace #8
14.4.2009 14:09 - Lotrando
osobně bych nechtěl házet, ale hráči skrblíkovi to klidně udělám :)

je to přesně jak řekl Conlai, pravidlo proti stromečku magických předmětů.
Autorská citace #9
14.4.2009 14:10 - Almi
No jsem zahlédl, tak v dalších edicích budou featy, které umožní za jistých okolností čerpat výhody obou v jednom slotu..ale zatím bych to nehrotil (vivat vybuchující hlava! :o)))

- resp. já bych Ti to na DnD Day, Beltare, povolil, ale v dalším encounteru by ses stal Ty speciálně cílem Vargoiles, které by si přišli pro tvou ctěnou hlavu a uši... :o)))))))))))
Autorská citace #10
14.4.2009 14:10 - Beltar
Ok, tak já se s tím smířím, aspoň bude mít náš klerik nějaké to reziduum :-)
Autorská citace #11
14.4.2009 14:16 - Sethi
ta přehřívací varianta mi přijde zábavnější.

výbušná je taky sice poměrně vtipná, ale tak jako... krátkodobě...
Autorská citace #12
14.4.2009 16:06 - bigbythewise
Tohle už je trochu moc ne? Chápu 2 prsteny a dost, ale tohle mi nějak nejde do hlavy. Balanc itemů jako důvod neberu.
Autorská citace #13
14.4.2009 17:03 - LZJ
Zrovna 2 prsteny moc logické není. Chápal bych 20 prstenů - no dobrá 8 normálních, na palce a prsty na nohou musíš mít upravené verze ;-)
Autorská citace #14
14.4.2009 17:34 - Fibriso
20 prstenů? ještě by šlo si udělat z těch prstenů náhrdelník... to by pak bylo 40-50 prstenů...
u většiny výbavy je to prostě, že si dva opasky (nebo dvoje fullplaty) špatně navlékají,
U prstenů je to holt jedna ruka, druhá ruka ( a amulet jeden krk)... opravdu asi z důvodu nemuchkinění)
Autorská citace #15
14.4.2009 18:31 - bigbythewise
Logiku bych sem vůbec netahal. Dva prsteny jsou samozřejmě kvůli balancu předmětů, ale u amuletu a pláště nevidím důvod, proč bych nemohl mít obojí. Nebavíme se přece o dvou pláštích nebo amuletech. To bych pak mohl spojit helmu a brnění do jednoho slotu.
Autorská citace #16
14.4.2009 19:03 - Fibriso
proti amuletu a Cloaku taky nic nenamítám.
nejen helmu a brnění - začneme li to brát logicky, zjistíme že při fullplatu už nemůžeme mít opasek, rukavice, boty či Bracelety, a hele jak se nám to zaříná zkracovat. A když má rukavice, nemůže mít prsteny a tak dále a už se do toho zabředáváme a kamenujem ostatní (a mě) že tohle nejde když máš tohleto a támhleto.... zapomeňte na logiku - it's magic.

Rapidshare Character equip item list
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21795988082886 secREMOTE_IP: 18.207.134.98