Pravidla

Lotrando
9.9.2009 08:48
Sčítání power bonusů
Přemýšlím nad následující situací.

Healing Infusion: Resistive Formula (Artificer Feature), Effect, target gains +1 power bonus to AC
Shielding Cube (Artificer Attack), Effect ally gains +1 power bonus to AC while adjacent to the target.

Dlouho jsem si myslel, že se bonusy k AC nesčítají, protože pochází oba z power. Ale jedno je ve skutečnosti class feature a to druhé power, takže mám určitou pochybnost.

Problém nastává v dalším textu Resistive formula: Target can end the bonus as a free action to gain temporary hit points ...

Obvykle to hraju tak, že dám defenderovi resistivní formuli na začátku boje a on ji pak použije jako damage shield. Často se ale nastává situace, kdy trvá i několik kol, než je zasažen. Potom by bylo množství jiných power jen omezeně použitelných. Předmětné power jako Shielding Cube jsou vhodnější pro wisdomovou větev classu, ale stejně.
Autorská citace #1
9.9.2009 08:58 - Nachtrose
No, pokud si to pamatuju dobre, tak typed bunusy stejneho typu se nescitaji ( power, feat, whatever ). Scitaji se jenom untyped.

Nekdo s knizkou poruce?
Autorská citace #2
9.9.2009 09:01 - andtom
Dle mého se nesčítají. Power bonus není power bonusem proto, že nutně musí pocházet z nějaké power, může, ale nemusí (btw. autoři by zasloužili na zadek, ani v této edici se díky zvolené terminologii nevyhnuli zmatkům u hráčů, jak je vidět).
Autorská citace #3
9.9.2009 09:03 - Blaine
imho mela byt resistive formula uplne jiny druh bonusu. Taky jsem se s tim potkal, bohuzel...:(
Autorská citace #4
9.9.2009 09:04 - Nachtrose
Ona ta Healing Infusion: Resistive Formula je technicky taky power.
Autorská citace #5
9.9.2009 09:06 - Blaine
Nachtrose: je, ale bohuzel, at uz je jakkoliv super (hlavne na paragonu!) kvuli tomuhle se neda naplno vyuzit. Proste nenastackujes k tomu cokoliv dalsiho, coz je skoda.
Autorská citace #6
9.9.2009 09:57 - Lotrando
technicky je to class feature

bonusy různých typů se sčítají, stejných ne - PHB 275

problém, je, že pravidla znají power bonus, ale class feature bonus ne

edit:

kecám, class feature bonus je zařazen pod power bonus.

podle mě se to tedy nesčítá
Autorská citace #7
9.9.2009 10:10 - Alnag
Nesčítá se. Platí to, co je napsáno u číslíčka nikoliv jaký je zdroj. Power bonus vám může dát lecos.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.17400121688843 secREMOTE_IP: 18.208.159.25