Pravidla

Harug
3.7.2013 09:34
Poradna pro Haruga DnD 4e
Takže;
Už jsem tu založil několik topiců s dotazy na pravidla DnD 4e, protože moje dvě družinky které másteruji na ně přecházejí. Chci tomu dát trochu nějaký řád a ne tvořit specifické diskuze pro každý dotaz. Všem kteří mi zde poradí budu (a jsem) velmi vděčen!

A rovnou zde dotaz 1;

Jde o kombinaci schopností Warlorda "create target" a Opening Shove. Pokud je protivník pod vlivem create target a je popostrčen Opening shove ke strikerovi, vychází že striker by měl na něj učinit dva základní útoky. Jeden spuštěný Create targetem a druhý opening shove.
Zároveň se k tomu pojí dotaz - kolik příležitostných útoků a kolik volných útoků smí učinit postava během jednoho tahu a jak vyřešit když v jeden okamžik získá dva spouštěče?
Autorská citace #42
15.7.2013 12:55 - Harug
Fajn, děkuji za informace, pomohlo mi to!
Autorská citace #43
15.7.2013 13:58 - Nachtrose
Hlavne jde o to, ze prilezitostny utok provokuje "pohyb" nikoli "pohybova akce" jako takova. Takze pokud je soucasti nejakeho utoku/utility ( je jedno ci za snadartni nebo drobnou nebo jakoukoli jinou akci ) "pohyb" a neni psano ze "tento pohyb neprovokuje prilezitostny utok", tak se pohybujici vystavuje nebezpeci prilezitostneho utoku. Jen pro poradek: vynuceny pohyb prilezitostny utok neprovokuje.
Autorská citace #44
15.7.2013 14:03 - Merlin
Nacht: přesně tak...navíc ty útoky mají většinou napsáno shift X.
a ano, vynucený pohyb, byť přes celé bitevní pole neprovokuje :) to by byl slušnej rachot :D
Autorská citace #45
15.7.2013 14:15 - hadrian
Merlin: Já to jen psal proto, že od Haruga napsáno to vypadalo, že zteč je pohybová akce. Se v ším od té doby napsaným souhlasím. :)
Autorská citace #46
15.7.2013 14:24 - Merlin
Hadrian: si :) on to tak psal, že je pohybová :) a není, jak jsi správně psal :). Ale tak, bylo dobré mu vysvětlit, že to vyvolává pohyb a opuštění políčka :)
Autorská citace #47
16.7.2013 08:40 - Harug
Jen malá odbočka - je to jen můj dojem, nebo je Paladin v porovnání s Bojovníkem defender na baterky? Jeho božská výzva defakto dělá velké kulové.
Autorská citace #48
16.7.2013 08:54 - noir
Harug: Paladin je nejlepší defender ve hře. Z jistého úhlu pohledu... Ale musíš používat verzi po všech updatech. Už od začátku má obří výhodu v tom, že trestá porušení marky ne immediate akcí, ale no action. To znamená výrazně lepší action economy, a to ani nemluvě o tom, že se ho nezbavíš blbým dazem.

A protože je zranění radiant, dá se krásně kombit s dalšími radiant vulnerabilitami apod. A co teprve, když na epicu získá Weakening challenge...
Autorská citace #49
16.7.2013 08:57 - Harug
No dobrá, ale Bojovník útok zastaví, kdežto u paladina creatura jen musí uvažovat nad tím jak moc se mu vyplatí utržit nějaké odvetné zranění. Nehledě na to že Bojovník defakto markuje pořád, ale paladin může v základu označit jen jednoho plus nějaké plošné z Divine hb.
Autorská citace #50
16.7.2013 09:01 - noir
Harug: Jenže bojovník nemá žádnou kontrolu nad nepřáteli, co jsou od něj dál. A těch je na paragonu a výš hromada.
Power, které dělají divine sanction, je milion.
Paladin má zase větší schopnost přežívat, neustále generuje tempáče, má skvělé obrany, dává bonusy lidem okolo apod.
Autorská citace #51
16.7.2013 09:17 - Harug
Chmm, ale pro potřeby hybridizace vypadá o něco schůdnější Bojovník. Až na to že markují jen jeho vlastní útoky a ne z druhé classy.
Autorská citace #52
16.7.2013 09:25 - noir
Paladin neztrácí hybridizací prakticky nic. Hlavně to, že může využívat silné off-turn akce, které jiná povolání mají. Třeba s warlockem je geniální kombo...
Autorská citace #53
16.7.2013 09:39 - Harug
A co přikládání rukou? To jsem v jeho hybridovi nenašel.
Autorská citace #54
16.7.2013 12:39 - noir
Hybrid talent nepomáhá?
Autorská citace #55
16.7.2013 14:12 - Harug
Nepomáhá bo pro přiložení rukou není :-)
Autorská citace #56
16.7.2013 14:23 - hadrian
Na paladinovi mi vadí ta "víra". Jinak bych si ho zahrál rád. Je skoro stejnej držák jako Warden a na nízkých levelech má možnost udílet zranění jako by byl útočník (a to ne ledasjakej) a ne obránce. A pokud se dobrodružství točí kolem nemrtvých...
Autorská citace #57
16.7.2013 14:28 - Harug
Myslím že hraní víry je zajímavou součástí DnD, nehledě na to jak chceš nevěřit když ve většině herních světů božstva fakticky existují? :-) I když, u vás třeba ne!
Autorská citace #58
16.7.2013 15:02 - hadrian
O to nejde, že máš důkazy o přítomnosti bohů, ale mezi tím, že postava ví o bozích, že existují a tím, že v nějakého věří a tím, že nějakému slouží - to už jsou slušný rozdíly. Avenger má takový zdravý přístup k víře - vykonavatel/mstitel. Ale to je dost o osobních preferencích.
Autorská citace #59
16.7.2013 15:17 - Blaine
hadrian: neni nic jednodussiho, nez si paladina trochu pozmenit, tva postava nemusi byt presne podle popisu v hracske prirucce. Ja bych paladina hral treba jinak nez ty a ty jinak nez napriklad noir. Ve vysledku je to na tobe. Muzes hrat paladina spis jako Avengera.
Autorská citace #60
16.7.2013 15:54 - Harug
Já mám další otázku k zamyšlení - povolání postavy, kontra původ.
Mám tu "před sebou" Drakorozeného, který je šlechtic, byl vždy vedený k tomu že jednoho dne povede svůj lid proti nepřátelům a tak dále. Logicky by to svádí k tvorbě nějakého leadera, ALE; hráčka chce za každou cenu čaroděje a to bez úpravy původu. Na druhou stranu se od postavy očekává detailní znalost taktik, schopnost velet větším vojenským celkům a mít přehled o armádních zvyklostech. Jak by jste to řešili Vy?
Autorská citace #61
16.7.2013 16:00 - Blaine
Vysoka inteligence = znalost taktik, vzit jednu z knowledgi (pokud nahodou ve 4ed uz neni nejaka military) a predelat ji na military tactics and history
Vysoka charisma = schopnost velet (Drakorozeny ma zvysenou cha, ne?) Diplomacie predelana na "Veleni".

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.077291965484619 secREMOTE_IP: 3.136.97.64