Bohové au.
Píše:
V Dračí Hlídce tak můžeš hrát doslova COKOLIV. Pravidla tu nejsou od toho, aby tě omezovala, ale aby ti pomáhala.
(poté, co sem se dočet, jak tam je 7 ras a 6 povolání)
Píše:
Pravidla se netiskly a nešly nikde sehnat. Zajímalo mně, zda se to ještě změní.
-a, -a, mě
Píše:
zároveň jsme chtěli dobře navázat na klasiku. Vrátili jsme se proto ke zdroji, podle kterého Dračák vznikl. K prastarému originálu Dungeons and Dragons.
...nestačí si vzít překlad 5e?
Píše:
Chceme, aby vynikala hratelností a navázala tam, kde původní DrD skončilo.
...nečet sem zrovan něco o vracení se ke kořenům původního DnD?
...
Píše:
Jde o originální, ryze český projekt.
vážně?
Píše:
Následně si pomocí kostky naházíš atributy postavy, které určí, jak jsi silný, obratný a podobně.
odkaz "herní rasy" mě právě poslal na hlavičku webu, rasy nikde... (možná by to url mohlo místo na #top vést na #rasy - to fakt není tak těžké přepsat, vážně ne)
(já bych to normálně asi přehlíd, ale na webu kde mě v úvodu autoři požádají o finanční podporu a mluví až o částkách jako 5000+ bych čekal nějaké standardy prezentace, jako třeba nezprzněné vnitřní odkazy)
Ta stereotypizace popisů ras mě až bolí.
Download sekce prázdná (zato příslibů hromady dobrodružství a pomocných mobilních aplikací atd. hafo, jako u všech podobných projektů předtím, než umřou...)
Nastřelenej design příručky je zjevnej rip-off DnD 3e...
TLDR: je to DrD 1.8 s gnómama místo hobitů a obrama místo krollů, s přidanym knězem a s trochu větší pestrostí class díky zvláštním schopnostem podle DrDII.
ok... FAQ #1 "jaký je rozdíl mezi DrD a DH:
Píše:
Obě hry mají stejné základní atributy pro postavy – Sílu, Odolnost, Obratnost, Inteligenci a Charismu. Rovněž mají velmi podobné rasy a povolání. V Hlídce si však můžeš zkusit povolání kněze a rasu hobita a krolla nahrazuje gnom a obr.
...mám takové tušení, že tu skončíme s třemi verzemi DrD, překladem DnD, Jeskyněma a drakama, duchama Stínu meče a Pána prstenů a Hrdinů fantasy...
Nějak mám pochybnost o smysluplnosti takové koncentrace generických hero-fantasy pravidel na jednu republiku (s tím, že ostatní žánry a styly sou pokryté dost pochybně).
Na jednu stranu je hezké, že má tolik lidí zájem něco udělat, na druhou stranu je trochu smutné, že všechna ta tvorba padá na jednu hromadu kde se pak plete jedno přes druhý a žere si to navzájem prostor.