Pravidla

Autorská citace #21
1.2.2019 20:42 - krytah
No, teoreticky by asi šlo udělat to, že by měl nějakou redukci ke zranění, které dává. Něco jako, že je částečně z mlhy a tak jeho útoky nemají takovou sílu nebo tak.
Autorská citace #22
2.2.2019 12:55 - Šaman
shari píše:
V podstatě fan made, ano. Náhodný týpek, co s Wizardama nemá nic společnýho, to vytvořil a prodává pod Open Game License.

Pak to beru spíš jako zajímavost a (ne)vyváženost a nekocepčnost mě nějak ze židle nezvedají. Takových bylo… a bude.

(Ok, tohle je možná trochu dotaženější, ale když si vzpomenu na všechny ty zaklínače a paladiny do oDrD, tak to bylo totéž v bleděmodrém. Cool efekt 10/10, síla 11/10, použití již zavedených mechanik a konceptů 3/10)
Autorská citace #23
2.2.2019 13:40 - Jerson
Neznám jiné schopnosti z DnD, tak nevím jak je tohle povolání vyvážené s ostatními, ale vyvolat si dvojníka jako klamný cíl, který umí zraňovat, to mi přijde hodně silná schopnost.
Autorská citace #24
2.2.2019 14:41 - krytah
Jerson: Pro tvou představu sem vypíšu hraničárské schopnosti na 15. úrovni.

Na 15. úrovni získáš jednu z následujících schopností
dle své volby.

Neuvěřitelné uhýbání.
Když tě zasáhne svým útokem útočník, kterého vidíš, můžeš použít svou reakci ke snížení zranění, které utrpíš tímto útokem, na polovinu.

Proti proudu.
Když tě nepřátelský tvor mine útokem na blízko, můžeš ho pomocí své reakce přinutit,
aby zopakoval stejný útok proti jinému tvorovi (a jinému, než je on sám) dle tvé volby.

Vyváznutí.
Můžeš hbitě uskočit z určitých oblastí účinků, například před ohnivým dechem rudého draka nebo před kouzlem blesk. Když jsi vystaven účinku, který ti umožňuje, abys pomocí záchranného hodu na Obratnost utrpěl pouze poloviční zranění, tak místo toho neutrpíš žádné zranění, když v záchraně uspěješ, nebo utrpíš jen poloviční zranění,
když neuspěješ.
Autorská citace #25
2.2.2019 15:56 - krytah
Nebo kouzelník může už na 17. úrovni jednou denně seslat kouzlo, které dává plošný dmg 40k6, při úspěšném savu polovinu. To je 40 až 240 dmg, za jedno kolo a plošne.
Autorská citace #26
2.2.2019 19:28 - Jerson
Jako nic proti, ale uhýbání nebo zvýšené zranění mi proti samostatně jednající kopii sebe sama přijde takové nenápadité a málo variabilní.
Autorská citace #27
2.2.2019 19:53 - malkav
Jerson: Tady si myslím, že to bylo pro ilustraci, kdy se která classa naučí určitou dovednost. Samozřejmě máš pravdu, že autonomní stínový klon je brutální. On popravdě i ten neomezený průchod mlhou je účastný boost, i když výrazně povrchnější.
Autorská citace #28
2.2.2019 20:31 - krytah
Jerson: Jak napsal malkav, nebyl to protiargument. Psal jsi, že nemáš srovnání, tak teď už máš. :)
Autorská citace #29
3.2.2019 02:27 - Jerson
No nevím, to zvýraznění na 17. úrovni a podtržené informace "za jedno kolo" působí jako srovnávací protiargument tak silně, že mám spíše problémy ho v tom nevidět. :-)
Autorská citace #30
3.2.2019 07:43 - krytah
Mooožná trošku, ale hlavně proto, abys to nepřehlédl.
Autorská citace #31
3.2.2019 08:19 - shari
Mně teda jako větší problém než ten klon přijde ten Průchod mlhou. Hlavně proto, že klon je na 20. levelu, kam se většina družin ani nedostane.
Na druhou stranu ten Průchod mlhou je od začátku, je to neomezená teleportace a ještě to během souboje můžete kombinovat s normálním pohybem. To je opravdu moc.

Já bych to omezila následovně:
- počet použití by byl oprava Inteligence (min 1), dobíjí se při krátkém nebo dlouhém odpočinku
- v rámci jedné pohybové akce se můžeš buď teleportovat nebo pohybovat, ne kombinovat - možná bych tu kombinaci povolila od vyššího levelu, tak 10 (nebo 14, tam nic nemá)
- možná trochu zpomalit růst vzdálenosti
Autorská citace #32
3.2.2019 09:12 - krytah
Oprava inteligence mi přijde dost málo, dal bych třeba (oprava inteligence + level) nebo třeba (inteligence x level :2), či něco podobného.
Autorská citace #33
3.2.2019 11:26 - Aegnor
Tak zase ten průchod mlhou mi přijde jako takový signature move tohohle povolání. Nevím, jestli bych limitoval počet použití.
Co takhle omezit kolikrát ho můžu kombinovat s klasickým pohybem a teleportaci dodat nějakou minimální vzdálenost? Něco jako "smíš se teleportovat o 4-6 sáhů v přímé linii" (s tím, že nižší hodnota rozsahu se neměnní a vyšší se mění s úrovní, tak jako to je napsaný teď). Člověk by pak mohl mít motivaci používat i klasický pohyb, ale zůstaly by zachovány jeho styl založený na skákání z místa na místo.
Autorská citace #34
3.2.2019 11:44 - shari
Aegnor píše:
Tak zase ten průchod mlhou mi přijde jako takový signature move tohohle povolání. Nevím, jestli bych limitoval počet použití.

Zkus si představit, jak by se ta schopnost dala použít i mimo boj. Opravdu bys to nechal kohokoli používat neomezeně?
Autorská citace #35
3.2.2019 12:18 - efram
co to prostě omezit na přítomnost mlhy......vím hodně limitující, ale ve městě typu Londýn ...
Autorská citace #36
3.2.2019 12:23 - LokiB
efram: jo, ve městě typu Londýn ... to už ale pak bude hodně situační povolání. Obecně se zdá koncept povolání, která jsou závislá na nějaké podmínce (jako třeba býval druid-les) sice fajn, ale v praxi to má hodně opruz nedostatků. takže třeba pro nějaký specifický setting se to tematicky použít dá, obecně moc ne.
Autorská citace #37
3.2.2019 12:31 - efram
LokiB - vím, souhlasím, nemysle jsem to úplně vážně. Jen mi ta schopnost přijde dost op. Kor od 1. levelu.

jedinou možnost bych viděl, kdy by tahle podmínky mohla být splněna, že by se jednalo o specifický setting, případně by si tu mlhu musel vytvářet (kouř, smog, atd.)
Autorská citace #38
3.2.2019 14:13 - sirien
Tak sem se dostal k tomu si to fakt i přečíst a jako... ten Průchod mlhou je overpowered jak sviň. Jakože v rukou někoho kdo to bude umět trochu kreativně použít to je overkill - v podstatě:
- každé kolo budu některému z nepřátel útočit do zad se všemi výhodami z toho vyplývajícími
- nikdy mě nikdo neflankne, nezatlačí na zeď, do kouta, neohrozí mě shozením přes okraj propasti
- pokud někdo nemá speciálně upravenou celu, tak sem neuvěznitelnej. Což efektivně znamená nezajmutelnej.

...o tom jak brutálně to přebíjí např. eladriní vílí krok a že to je 1th level power která je efektivně řádově hustší než 3rd level spell Blink ani nemluvě.


Jako osobně bych čekal že na 1th levelu budu mít něco jako schopnost povolat v nějaké oblasti mlhu o nějakém rozsahu (např. kdekoliv v dohledu do 60 metrů můžu vyvolat 2* úroveň metrů krychlových mlhy)

Následně bych čekal že dostanu nějaké další benefity za pohyb v mlze (např. automatickou nenápadnost atp.)

Nějaký pohyb z jednoho chuchvalce mlhy do dalšího bych čekal až někde za pátou úrovní a čekal bych že to bude schopnost omezená počtem užití mezi odpočinky.
Autorská citace #39
3.2.2019 15:31 - malkav
A co to rozdělit do dvou situací:
1) je-li přítomna přirozená mlha, pak Průchod mlhou bez omezení (resp. podle výše psaný pravidel);
2) není-li přítomna mlha, je "sesílání" delší a jeho součástí je vytvoření "nepřirozené" mlhy, což vyžaduje "spálit" Bod příkrovu.

LokiB: Prakticky by to vysvětlovalo Jacka Rozparovače v Londýně :) Jinde už to takový vrahoun nebude mít tak jednoduché a bude si muset počkat na 2. lvl a vystačit si se dvěma průchody denně (podle úrovně).
Autorská citace #40
3.2.2019 15:42 - sirien
Popravdě, čim víc nad tím přemýšlím, tím víc mi přijde že spojovat ty schopnosti s výsktem mlhy je... divný. Asi vám to může fungovat v něčem jako je ta Taurilská pseudo-anglie, která je celá zahalená mlhou a přítomnost mlhy je defaultní stav (tam bude podobná classa docela awesome), ale kdekoliv jinde pak bude ta classa hrozně odkázaná na DM fiat toho zda mlha je nebo neni, což vcelku sucks jak pro hráče, tak pro DMa.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.071753025054932 secREMOTE_IP: 3.91.17.78