Pravidla

Necromancer
23.3.2021 15:09
Autorská citace #1
23.3.2021 15:09 - Necromancer
Btw, kdyby někoho napadlo ještě něco dalšího, tak dejte vědět a já to zkusím vytvořit taky. Přemýšlím jestli mám zkusit Kameny Nekonečna...
Autorská citace #2
23.3.2021 17:50 - Log 1=0
Je tam i něco jiného než MCU?
Autorská citace #3
23.3.2021 17:54 - sirien
Ne.
Autorská citace #4
26.3.2021 13:21 - shari
Nápad převést předměty z filmů do D&D je super.
Zrovna tyhle MCU předměty nejsou můj šálek čaje, ale třeba takový Tasukiho vějíř z Fushigi Yuugi bych brala všema deseti, takže třeba i tyhle předměty si najdou někoho, komu se budou hodit.
Schopnosti typu "máš X dávek a můžeš za ně seslat tenhle seznam kouzel" jsou takové meh, ale pro D&D jsou docela i výhodné, obzvlášť, když nejsou vázané na specifický setting.

Než se vrhnu na rozbor jednotlivých předmětů, musím poznamenat, že komixy jsem nečetla a MCU filmy jsem viděla jednou, některé výjimečně dvakrát, takže mi můžou unikat některé souvislosti s původními materiály, které by tam mohly být. Například u předmětů "Urna pradávných Zim" a "Sluneční kopí" si nevybavuju, co to je v originále.

Bouřné kladivo
Na to, že je legendární mi přijde trochu slabé, nebo možná přesnější označení by bylo nevýrazné.
Moc mi tam nesedí ten Naváděcí blesk (Guiding bolt), který způsobuje Zářivé zranění a s bouřkou nemá nic společného.
Jinak je popsané srozumitelně a dá se použít.

Žezlo ovládání mysli
Tohle má pěkný koncept, to vynucení Zmámení se mi opravdu líbí.
Jen ty záchrany na Inteligenci mi tam vůbec nesedí. Jak pro Omámení mysli, tak tu část "Pokud neuspěješ v ověřování Charismatu", se hodí Moudrost, v určitých případech by se dalo argumentovat i Charismatem, ale Inteligence mi tam připadá vyloženě mimo. Máš pro ni nějaký specifický důvod, který mi z textu třeba není jasný?

Urna pradávných Zim
"každý, kdo nemá rukavice či odolnost vůči chladnému zranění, může být zraněn" - znamená to, že pokud má tvor rukavice nebo Odolnost proti chladnému zranění, tak si nemusí házet tu záchranu na odolnost?

Sluneční kopí
Docela pěkná zbraň, efekty vypadají použitelně a nejsou přeplácané. Tahle zbraň se mi líbí.
Sluneční výbuch - "Každý v okruhu 2 sáhů od tohoto bodu" - předpokládám, že máš na mysli "kouli o poloměru 2 sáhů" a ten výbuch má trojrozměrný efekt?
Sluneční aura - za 1 dávku to je dost silná schopnost. Máš nějaký speciální důvod, proč je u oslepení záchrana na Moudrost? Vzhledem k tomu, že se jedná o oslepení světlem (a ne nějakým psychickým efektem), by mi seděla víc Odolnost.

Létající šíp
"Velmi vzácný" předmět, který má při každém použití 5% šanci, že se zlomí a bude potřeba ho nákladně opravit? Ne, díky. Jinak je super, ale tuhle část bych vyškrtla.


A to prozatím stačí, na ostatní předměty se můžu podívat později, pokud bude zájem o další rozbor.
Autorská citace #5
26.3.2021 18:36 - Aegnor
shari: Sluneční kopí má podle mě Odin a Urna pradávných Zim by měla být ta věc, o kterou měli zájem Ledoví obři v prvním Thorovi.
Autorská citace #6
26.3.2021 19:13 - shari
Aegnor: Ah, jasně, jo, tohle už zní povědomě. Dík. :)
Autorská citace #7
26.3.2021 20:23 - Necromancer
Shari: Jinak ano, Aegnor má pracdu. Sluneční kopí je Odinův Gungnir a Urnapradávných zim se jmenovala myslím v originále Casket of Ancient Winters, v mém dabingu to byla Truhlice, google říká že je to Rakev, ale mě nejvíc vyhovuje pojem Urna.

Add. Mjolnir- on dává naváděcí blesk zářivé? To jsem nevěděl, já vycházím z toho že je to "blesk". :D
Add. Žezlo - Nevím, prostě mi vadí jak inteligenci všichni pořád přehlíží. Ale ok.
Add. Urna - Jo, přesně takhle.
Add. Kopí - Ano, koule, trojrozměrný efekt. A moudrost je jsem zvolil, protože mi nepřijde správné, aby tvorové s přirozenou odolnosí, typicky zlí Mraziví obři, byli tak odolní vůči efektu dobra.
Add. Šíp - To byla neutuchající potřeba dát tam nějaké ale.

Jinak ostatní v pohodě?
Autorská citace #8
26.3.2021 21:03 - Jezus
Moudrost na ochranu zraku je imho v pohodě - smysly pod Moudrost spadají.

Naváděcí blesk mi připadá jako chabý překlad (nechci říkat špatný, bylo toho k překládání hromada, tak to chápu). Já to překládám jako "navádějící záblesk", právě aby zmizel ten blesk (protože to popisuju právě jako záblesk světla, což ke klerikovi sedí, a navádějící mi zase připadá, že míň evokuje navádění jako primární funkci toho kouzla /což není/, ale to už je asi věc osobních preferencí).

Jinak samozřejmě ty musíš používat oficiální překlad, jinak by se v tom nikdo nevyznal, ale prostě zde blesk není blesk :-)
Autorská citace #9
26.3.2021 21:29 - shari
Necromancer píše:
A moudrost je jsem zvolil, protože mi nepřijde správné, aby tvorové s přirozenou odolnosí, typicky zlí Mraziví obři, byli tak odolní vůči efektu dobra.

V tomhle případě to smysl dává, to máš pravdu. :)

Necromancer píše:
Nevím, prostě mi vadí jak inteligenci všichni pořád přehlíží.

To je dobrý výchozí bod, ale není zas tak dobré u něj skončit. Takže řekněme že chceš někde použít záchranný hod na Inteligenci - pak se můžeš zamyslet nad tím, jaký efekt by tomu odpovídal: když vezmeme příklady existujících kouzel, tak třeba Slabomyslnost (Feeblemind) vyloženě snižuje hodnoty Int+Cha; nebo Obklíčení (Enemies Abound) způsobí, že ztratíš schopnost rozlišit přátele od nepřátel; Přelud (Phantasmal force) ti vsugeruje, že realita kolem vypadá jinak... atd.
Což by mohlo fungovat třeba s jedním z těch Kamenů nekonečna (Reality stone?).

Jinak samozřejmě dát si tam můžeš, jakýkoliv záchranný hod chceš, pokud tam vyloženě chceš Inteligenci, nic ti nebrání napsat ji tam. Jen to tam drhne.

Jinak ostatní předměty jsem jen zběžně prolétla, nechávám si je na později.
Autorská citace #10
26.3.2021 21:35 - Necromancer
shari píše:
Jinak ostatní předměty jsem jen zběžně prolétla, nechávám si je na později.

Znamená to že se na nějaké později může těšit? "-)
Autorská citace #11
26.3.2021 21:54 - shari
No, nevím, jestli těšit, ale něco ti k nim napíšu. :)
A poté možná napíšu něco i k textu samotnému.

Necromancer píše:
Add. Šíp - To byla neutuchající potřeba dát tam nějaké ale.

Pokud tam chceš mít nějaké to ale (já mám ráda předměty s ale), napadlo mě toto: "Když se šíp vrátí k tobě, hoď si 1k20 a když padne 1, zasáhne tebe." Je to Velmi vzácný předmět, to už bys měl být na levelu, kde to zranění většinou ustojíš. :D
Autorská citace #12
30.3.2021 21:26 - shari
Tak jsem se dostala k tomu se podrobně podívat i na ten zbytek a... uf, ty artefakty jsou na mě moc. Tím myslím přeplácané a vůbec nezvládám odhadnout, jestli či jak moc by byly ve hře silné. Což teda... originální D&D artefakty taky.

Ještě poznámka k tomu Žezlu ovládání mysli a záchranným hodům - k tomu druhému záchrannému hodu (vynucení seslání Omámení mysli) se docela hodí i Charisma, pokud by ti Moudrost přišla užívaná až příliš.


Zbroj Železného muže
- 1k6+Síla - není to málo na artefakt?
- máš OČ 20 - Paladin nebo Bojovník s obyčejnou plátovou zbrojí, štítem a Obranou (bojový styl) má OČ 21 a nic magického na to nepotřebuje. Asi chápu, že tu zbroj nechceš mít úplně OP, a v kombinaci s tou odolností vůči zranění a s Bojovým vylepšením Silový štít by to asi mohlo fungovat... Jen to na mě působí trochu vtipně.
- Sonická bomba - záchranný hod na obratnost + hromové zranění - Hromové zranění se obvykle pojí se ZH na Odolnost, která k tomuhle typu zranění sedí víc. Máš nějaký spešl důvod, proč tam máš Obratnost?
- Vysouvací meč - "se kterým jsi schopný bojovat" - Pokud tohle má znamenat, že si přičítáš svůj Zdatnostní bonus (Proficiency bonus), pak by byla lepší formulace "máš zdatnost" nebo "jsi zdatný".
- Elektrický šok - "Utracené dávky si zbroj obnoví vždy o půlnoci" - tohle by bylo lepší přenést do části "Bojová vylepšení" hned za počet dávek. Takhle to vypadá, že si je obnovuje jen po Elektrickém šoku.
- To zvyšování SO u pokusů o svlečení má nějaký spešl důvod? Kdyby to mělo po třech neúspěších nějaký zajímavý efekt, tak by to asi mohlo být OK, ale takhle mi to přijde jako zbytečné účetnictví.
- Zase ta Inteligence... ale tohle dělali gnómové, tak to asi může fungovat.
- Jinak ty celé "vlastnické účinky" mi přijdou poněkud bizarní... pokud neustále selháváš v hodech, jak se převlékáš z propoceného oblečení nebo chodíš na záchod?

Helma změny velikosti
Jak Zmenšení, tak Zvětšení mají dost zvláštní formulaci. Kombinace částí "Vydržíš tak po dobu 10 minut" a "Helma se poté musí 1 hodinu dobíjet, než se dá použít znovu" znamená co přesně? Jednou se Zmenšíš (na maximální dobu těch 10 minut), a pak musíš nabíjet? Nebo máš alokovaných 10 minut a můžeš se Zmenšit třeba čtyřikrát, pokaždé na dvě a půl minuty (tedy dohromady 10 minut), než je potřeba nabíjet?

Sekyra vládce Blesků
- "Abys s ní mohl manipulovat, musíš mít sílu minimálně 22+6." - Síly 22/+6 může v D&D 5e přirozenou cestou dosáhnout jen barbar na 20. úrovni. Ostatní (třeba paladin nebo bojovník) musí použít jiný magický předmět, nebo si sílu zvýšit nadpřirozeně. Tohle omezení mi připadá přehnané. Doporučila bych tu vyžadovanou sílu dát na 20/+5. A pokud to chceš omezit ještě víc, tak je vždy možnost něčeho jako: (vyžaduje sladění s postavou na 15. a vyšší úrovni)
- Máš spešl důvod, proč Hněv vládce Blesků funguje i bez sladění?
- znovu ZH na Inteligenci - tady by se hodilo víc Charisma nebo Moudrost.
- Zvyšování SO u vynucení útoku - stejný dotaz jako u Zbroje Železného muže.
- Teleportační most - "ve všech třech případech dokážeš přenést jen sebe a až dva další tvory" - Dimenzionální dveře můžou se sesilatelem přenést pouze jednu osobu. Znamená to tedy, že pokud je sešleš pomocí této zbraně, je to taková silnější verze toho kouzla?


Několik poznámek k textové podobě
Je to jen pár věcí, co mě trkly do očí, korektury na tom dělat nebudu. Ale to budeš upravovat a potom budeš nějaké ty korektury chtít, můžeš mi poslat verzi toho textu v Google Dokumentu - ten má výhodu, že se tam dají dělat návrhy. (Neslibuju ale, že se k tomu dostanu "hned" nebo "nějak brzo".)
- Zbav se všech "-li" a nahraď je opisem (jestliže, pokud, aniž by...). Ono to "-li" se sice může občas hodit, ale takhle koncentrované to vypadá divně.
- Sjednoť velká písmena - tedy například u Hromového kladiva máš u "Bleskového či Hromového zranění" velká písmena, ale dál už máš typy zranění s malým. Vyber si jedno a to použij všude.
- Urna pradávných Zim - "s dvěmi držadly" - DVĚMA! Slovo "dvěmi" neexistuje. Vždycky "dvěma". (a dál pak třemi, čtyřmi...)
- Sekyra vládce Blesků - Jak "sekyra" tak "sekera" jsou OK, ale vyber si jedno a to používej.
Autorská citace #13
31.3.2021 06:16 - Necromancer
Na tohle ti určitě odpovím, ale ne teď hned.
Autorská citace #14
31.3.2021 09:18 - Necromancer
Shari:

Zbroj Železného muže
- To je útok beze zbraně, přímo na fighty je tam ten meč.
- Dvacet OČ mi přijde tak akorát, při těch dalších schopnostech. Navíc je to hezký číslo :-)
- Ok, to dává smysl, já se chtěl držet Fireball-like efektu, ale přitom jsem chtělzměnit ty zranění.
- Ano, Jsi s ním zdatný.
- Jop, to dává smysl
- Čím déle bereš drogu, tím těžsí je si odvyknout
- Gnómové...
- Jako je účel aby ti to komlikovalo život - např. nemůžeš odpočívat. Ale asi tam bude odklápěcí kryt na rozkrok. Nebo viz. Iron Man 2, párty scéna.

Helma
- No, to by dávalo větší smysl, kdyby byl ten 10 min limit.

Stormbreaker
- Myslím že myšlenka toho Sílového omezení je o tom, že ji dokáže uzvednout jen někdo "nenormnálně, nepřirozeně, božsky" silný.
- Blesky to metá taky bez sladění, je to taková pasivní schopnost. Prostě tě ovlivňuje vůle (což dokazuje jak je silná) zbraně, i když ji jen držíš.
- Musíš zachovat chladnou hlavu, rozvahu, nesmíš se oddát emocím (Charisma), ale racionálně uvažovat.
- Stejná odpověď. Čím víc jsi zvyklý se oddávat emocím, vzteku, tím těžší je se chovat klidně.
- Thor (sesilatel), Groot a Rocket. Ale ano, v podstatě si tím léčím mindráky z dětství, že v D&D nemáš do sedmý (myslím) úrovně kouzel kvalitní teleportaci.

Poznámky
- První, druhý a čtvrtý bod si vezmu k srdci pro příště. Díky.
- Fuj! Ten třetí bod mi přopoměl nejhorší zážitky ze školy!

Závěrem díky za revizi, pokusím si něco vzít k srdci, na něčem si stoím, ale většinou jsi měla ok argumenty. Díky a něco zase vyhodím příště. :-)
Autorská citace #15
31.3.2021 11:24 - shari
Necromancer píše:
Čím déle bereš drogu, tím těžsí je si odvyknout

Aha, jasně, tam je "pokud uspěješ třikrát za sebou", já jsem tam kdovíproč četla "neuspěješ". OK, to už smysl dává. :)
Ale nechceš tam dát nějaký strop? To, že v určitou chvíli už nebude možné uspět vůbec, je takové... hm... bavilo by tě hrát za postavu, která je do něčeho stále nucena a nemá možnost se toho zbavit?

Necromancer píše:
Fuj! Ten třetí bod mi přopoměl nejhorší zážitky ze školy!

Jak fuj? Koukej to opravit! :D
Autorská citace #16
31.3.2021 11:46 - Necromancer
shari píše:
Ale nechceš tam dát nějaký strop?

Já myslel že tam nějaký je. Něco kolem dvaceti...
Autorská citace #17
31.3.2021 12:39 - shari
V popisech těch předmětů to uvedené nemáš, nebo já to tam alespoň nevidím.
A v pravidlech, pokud vím, jsou nějaká doporučení na hodnoty pro SO, ale nevím o ničem, co by zmiňovalo "maximální povolenou obtížnost".
V tabulce "typických SO" jsou dokonce hodnoty až do 30, což bych ti ale jako strop nedoporučovala.
Autorská citace #18
31.3.2021 13:33 - Necromancer
Já bych dal strop 20.
Autorská citace #19
31.3.2021 23:12 - sirien
Necromancer: Ok, tak já to vezmu z trochu kritičtějšího úhlu.

Osobně mi přijde, že by asi šlo rozebírat ty předměty jeden po druhém (jako to udělala Shari), ale je to spíš bezpředmětné - ty předměty samotné jsou udělané "řemeslně" stejně kvalitně a popravdě vcelku dobře (stranou poněkud bolestivě zjevné a ne moc nápadité šablonovitosti typu "10 dávek a každé tematické kouzlo okolo"). Problém, který u nich vidím, je trochu někde jinde a to v celkovém přístupu k jejich designu.

Co mi na nich vadí je zjevná výchozí myšlenka, že víc = lepší. Víc bonusů (byť ok, ve skutečnosti jsou držené v rámci příčetných hodnot - nicméně přiznejme si spíše na horní hranici těch příčetných hodnot), víc dávek (10!), víc kouzel (každé, co vypadá že se tematicky hodí), víc schopností (Iron Man armor na mě popravdě působí víc jako švýcarskej nožík než jako zbroj)... víc, větší, silnější.

Takový přístup má dvě stinné stránky. Zaprvé, přesílený předmět hrozí zastínit samotnou postavu a její schopnosti. Což obvykle nedělá dobrý příběh. Zadruhé - je to vcelku nudné; nic ve zlym, ale jakože podobnej design prostě neni zajímavej. Napsat Thorovo kladivo jako "kladivo... +10, 2d6 drtivýho a 2d6 bleskovýho, a dohoz 20 sáhů... a 15 Dávek, a umí to každý kouzlo co má v názvu Blesk"... popravdě jediné co je na takovém přístupu těžké je vyvážit jak velká čísla jsou ještě dost malá, aby mi to někdo nehodil zpátky na hlavu že mi hráblo.

To, co je na Thorově kladivu zajímavé, nejsou jeho bonusy - napříč Marvel-versem je hromada stejně silných nebo i silnějších zbraní - ale to, co symbolizuje: označuje toho, kdo je ho hoden. Nejvíc cool scény nejsou momenty, kdy Thor do něčeho praští bleskem, ale chvíle, kdy to kladivo vezme do ruky někdo jiný - Vision a Captain America. Smozřejmě, aby mělo smysl brát ho do ruky, tak to musí být silná zbraň... ale když je stránkový popis věnovaný bonusům a dávkám a damage a výčtu kouzel, zatímco otázce toho kdo je hoden je věnována jedna věta co mluví o jedné pozici na jedné ose přesvědčení, tak to prostě není cítit správně. Opět, podobně bych mohl jít předmět po předmětu - Iron Manův power-armor není o miliardě věcí co v něm jsou naskládané. Skoro bych si dovolil říct, že ty věci ani nejsou součást toho armoru - "pravidlově", ve smyslu pravidel jako konstrukce příběhu, jsou všechny ty raketky a naváděné kulky a další nesmysly spíš schopnosti Tonyho Starka, které jsou do toho brnění jen popisně vložené. To brnění je prostě brnění, co umožňuje létat a útočit paprskama. Nic víc. (Ostatně srovnej to s War Machinem). Mimochodem srovnání toho kladiva se Storm-breakerem se nabízí - storm breaker je větší a silnější a mocnější a větší... ale stranou toho že umí zabít Thanose ta zbraň prostě není zajímavější. A tím v podstatě je horší, byť je silnější. Pokud bych si v MCU hře mohl vybrat jestli se moje postava dostane k Thorovu kladivu nebo oné silnější sekeře, tak kladivo bude jasná volba. (Stranou toho že se vůbec dá diskutovat o tom jak moc jsou ty blesky vůbec spojené s Mjolnirem - Thor: Ragnarock docela napovídá, že ani v tom MCU ve skutečnosti moc nejsou.)


Jakože aby to nevyznělo špatně - na to, že to je pokud vím Tvoje první veřejná tvorba, to je velmi dobré. Po formální stránce máš nějaké rezervy, ale rozhodně menší, než mnoho jiných (...i starších a teoreticky vypsanějších autorů) Po řemeslně-tvůrčí stránce to není špatné, ta čísla jsou na horní hranici únosného, jsou to věci pro epic-high level hrdiny, ale nepřekračují ji a asi by se ve hře daly snést a je vidět že máš cit pro ten systém ve kterém to tvoříš a že to i tvoříš v linii se stylem toho systému (což kupodivu ze všeho co jsem kde okolo viděl není vůbec samozřejmé). Problém je v tom, kde hledáš těžiště zajímavosti těch věcí.

Tzn. pokud chceš svojí další tvorbu dál zlepšit, tak bych doporučil zaměřovat se míň na čísla a nával všech schopností okolo co se dají čemu dát, a víc na nějakou podstatu těch věcí a jejich kontext v příběhu. A jako ne, že bys tam nějaké hezké náznaky neměl - třeba ta návykovost u toho pancíře je... zajímavý náhled na vyobrazení Tony Starkova PTSD z Iron Mana 3. Za mě mnohem hodnotnější myšlenka, než všechny ty vejvrtky a pilky okolo - bohužel se právě pod návalem těch kleštiček a nůžtiček a pinlíčků dost ztrácí, což je hrozná škoda.
Autorská citace #20
1.4.2021 09:26 - Necromancer
Sirien: Díky, jdeme na to.
sirien píše:
ty předměty samotné jsou udělané "řemeslně" stejně kvalitně a popravdě vcelku dobře

Díky :-)
sirien píše:
"10 dávek a každé tematické kouzlo okolo"

Tenhle přístup mě upřímě zlobí taky, jen mi nepřišlo jak to vytvořit jinak, aby to bylo vyvážená a přitom to vypadalo hezky. Ale jinak chápu.
sirien píše:
Víc bonusů

Nechci aby to vypadalo jen jako "Tolik dávak, tolik kouzel, nic jinýho, další!" Aby každá věc nebyla jen o jedný věci.
sirien píše:
víc dávek (10!)

Příjde ti moc?
sirien píše:
víc kouzel (každé, co vypadá že se tematicky hodí)

Náhodou, mně přijde zajímavější, když máš větší paletu využití, která ale stále spadá do jednoho oboru. Třeba s Lokiho žezlem můžeš i číst myšlenky nebo někoho vystrašit. Což mi přijde zajímavější, než jen někoho ovládnout, i když to stále souvisí se zdrojem (Mind Stone).
sirien píše:
víc schopností

Viz. výše.
sirien píše:
Zaprvé, přesílený předmět hrozí zastínit samotnou postavu a její schopnosti.

Tak to doufám že se vzhledem k vzácnosti a tudíž dostupnosti na dané úrovni předmětu nestane. I když velmi mě lákala myšlenka postavit proti sobě dvě postavy lvl1, jednoho se Stormbreakerem, druhého se zbrojí.
sirien píše:
"kladivo... +10, 2d6 drtivýho a 2d6 bleskovýho, a dohoz 20 sáhů... a 15 Dávek"

Tak takhle nudně jsem to snad nenapsal!
sirien píše:
"a umí to každý kouzlo co má v názvu Blesk"

Hele taky nechápu proč se to nejmenuje nějak originálněji, například Svolej blesky by mohl být třeba Úder bouře. Jinak ale zrovna u Mjolniru toho je víc(!). Tehdy byl Thor totiž ještě taky Hromovládce, ne jen jiskřičkář jak v IW a EG.
sirien píše:
zatímco otázce toho kdo je hoden je věnována jedna věta co mluví o jedné pozici na jedné ose přesvědčení, tak to prostě není cítit správně.

Na druho stranu, jak bys chtěl v DnD (kde v tomhle ohledu nejsou skoro žádná pravidla) udělat něco, jako že "jsi hoden", když to nebyly ani postavy se ZD přesvědčením (Iron man, Benner, Hawkai)? sirien píše:
Iron Man armor na mě popravdě působí víc jako švýcarskej nožík než jako zbroj

No a to jsem to původně chtěl udělat ve stylu Mk 50.
sirien píše:
Ostatně srovnej to s War Machinem

Jestli to myslíš takhle, tak jo. Ten má jenom standartní Lasery, Velkej kulomet na rameni, Dva další na obou zápěstích, Bejvalku, Dropovací nálože, Sonický kanón Energetický obušek...
sirien píše:
Storm-breakerem se nabízí - storm breaker je větší a silnější a mocnější a větší... ale stranou toho že umí zabít Thanose ta zbraň prostě není zajímavější.

Tak tak, snažil jsem se, aby to tak trochu vyznělo. Zmenšení výběru kouzel, odebrání Hromového zranění z nabídky... Obecně, Thorova zbraň je a vždy bude jen a jen Mjolnir.
sirien píše:
Stranou toho že se vůbec dá diskutovat o tom jak moc jsou ty blesky vůbec spojené s Mjolnirem

Taky pravda. Thor je bůh Hromu, ne Hromových Kladiv. - I když, Cap v EG a Lady Thor...
sirien píše:
Jakože aby to nevyznělo špatně - na to, že to je pokud vím Tvoje první veřejná tvorba, to je velmi dobré. Po formální stránce máš nějaké rezervy, ale rozhodně menší, než mnoho jiných (...i starších a teoreticky vypsanějších autorů) Po řemeslně-tvůrčí stránce to není špatné, ta čísla jsou na horní hranici únosného, jsou to věci pro epic-high level hrdiny, ale nepřekračují ji a asi by se ve hře daly snést a je vidět že máš cit pro ten systém ve kterém to tvoříš a že to i tvoříš v linii se stylem toho systému (což kupodivu ze všeho co jsem kde okolo viděl není vůbec samozřejmé).

Tak díky nó! XD
sirien píše:
vejvrtky a pilky okolo - bohužel se právě pod návalem těch kleštiček a nůžtiček a pinlíčků dost ztrácí, což je hrozná škoda.

Však ona jednou přijde rez(i když herně je to proti ní odolný)... ;-)

Závěrem:
Hele díky, kdyby tak už jen proto, že jsem měl jak proprokrastinovat zrušenou hodinu Zemáku.. Svoje jsem ti k tomu napsal. Díky za čas, který si tomu dal (myslím celkově). Přemýšlím, jestli bych si u tebe neměl předplatit kurs tvorby dokonalých kouzelných pžedmětů. ;-)
Jinak teda pokud se pokusíš counternout moje caunter argumenty, sem s tím! :-)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.088611125946045 secREMOTE_IP: 3.215.183.194