Mne to popravdě nějak neoslonilo.
Nápad s uvězněným patronem je super z příběhového hlediska, ale fakt stojí za to, mít pro něj obor? Vždyť si můžu vybrat kteréhokoliv z těch ostatních a říct, že je někde uvězněný, a mám v 90% případů to samé, možná zajímavější. A když mám "nevědět, co je patron zač" tak si možná radši vezmu čepel uřknutí, ta je taky relativně neurčitá (protože mimo znalce FR stejně nikdo neví, na co odkazuje).
Pokud mi chce někdo namítnout, že pak bych neměl v mechanikách to uvěznění, tak... tenhle pocit nemám ani tak. Patronova magie umí být nebezpečná... No, fajn, jak to souvisí s uvězněním? Pak nějaká ochrana, dtto. Zmírnění omezujících stavů už dává smysl, v dalším spoutávám jiné, což je tedy spíš pro žalářníka. Takže tematicky sedí tak 1,5 schopnosti, a to je tak všechno.
Schopnosti. Ta první je hodně zajímavá, taková gemblovací. To moc nebývá, ono to není pro každého, ale ne tolik náhodná, aby se nevyplatila používat. Ta je fajn a adekvátně silná. Jenom to stoupání po úrovních je nesystémové a nedostatečné.
Šestá úroveň je celkem nuda. Omezené kouzlo 3. stupně, takže tak na druhém stupni bych řekl. A k tomu posílení prvoúrovňové schopnosti, které ji ale zároveň sebere to nejzajímavější.
Desátá úroveň stojí za prd. Zmírňuje to stavy, kterých se tak jako tak chceš zbavit pokud možno hned (protože ekonomika akcí), s čímž ti teda pomáhá, což jako se může hodit, ale na to, jak je to situační, to je fakt hrozně málo. A není ani zajímavá, protože je 100% pasivní.
Čtrnáctá je OK, ale že by vyčnívala nějak zajímavostí, to se říct nedá. Takže celkově mi to přijde dost meh.