Nemůžu si pomoct, ale tohle je dost slabota.
Myšlenka je to pěkná, ale podobně jako ostatní Robovi patroni je tak univerzální, že pokryje spoustu bytostí, kteří by mohli být jinými Patrony.
1. Dovednost a Trik. Když nevíte, co dát na tu první úroveň, dejte tam Dovednost a Trik. Náboženství je navíc dovednost spíše z těch míně používaných, a s Divotvorstvím se dá určitě hodně vyblbnout, ale vyžaduje to vhodnou příležitost. Takže za mě tedy dost slabé. Ale vystihuje to téma, to zas jo.
6. Paladinova schopnost z 2. úrovně. Akorát použitelná na úto Trikem, tedy i na dálku ao 1k8 slabší. Tohle je dobré, nejlepší schopnost tohoto oboru. Sice se dá něco podobného vyrobit přes vzývání z Xanathara, ale líbí se mi to.
10. 3k6 dočasných bodů výdrže,m jednou mezi Odpočinky, za Akci.
Běsova schopnost z 1. úrovně mi dá víc pokaždé, když něco zabiju. Což je tedy o hodně situačnější, ale zase je to srovnání 1. úrovně (byť s rostoucím účinkem) a 10. A navíc nestojí akci.
Plus se Zbrojí Agathysu můžui mít vyšší DBV, za akci a Pozici, a navíc dá slušnou DMG. Vlastně srovnatelnou s jedním tím úderem ze šesté úrovně. Jako vážně, tohle je slabé jako čtvrtý nálev, a navíc dost nudné.
A fakt mi někdo vysvětlete, jak souvisí s tm tématem??? U těch ostatních vidím alespoň vágní spojitost, ale tady vůbec.
14. 1 denně kouzlo 7. úrovně navíc. A pěkně stylově vybrané. Alew stejně mi kouzlo pro magiče připadá jako lazy design schopnosti. Ale to bych přešel, kdyby ty ostatní schopnosti byly výrazně lepší. Ale nejsou, jedna je o něco lepší, a dvě výrazně horší. Tohle je solidní, ale celkový dojem nezachrání.