Nevím na kolik je teď článek aktuální, ale k 1. 2. v 19:43 mě napadá:
Moc mi nedává smysl zvyšování Obratnosti a Inteligence - hlavně když je tockoncipovamé jako jako druidí rasa. Přírodní magie je jak pro druida, tak i pro hraničáře spojena s Moudrostí. Mě by tak dávalo smysl třeba Wis+2, Int+1 nebo Con+2, Wis+1. Anebo když chceš Dex+2, tak ji doplň alespoň tou Wis+1.
Dále nevím, jestli to není trošku moc. Ta v podstatě permanentí MageArmor je silná, speciálně když ji dostanou postavy jako Druid nebo Kouzelník (pamatuj, má to Int+1!).
K tomu tam je spellcasting, kterej není až tak silnej, ale je tam.
Plus ti u něj chybí, jakou má sesílací vlastnost - typicky druidí/přírodní magie je Wis, ale ty zvyšuješ Int, což je zaprvé matoucí, zadruhé hráčsky neoptimální.
Dále dostanu tři dovednosti, což není málo.
A nezapomínat ani na zvýšenou rychlost pohybu, rychlost šplhání a schopnost ignorovat určitý težký terén. To se (nejen v souboji) nasčítá.
Jak říkali přede mnou, zasloží si to trochu hlubší fluff-text.
!ALE!
Mám teď docela chuť zahrát si tady tohle jako právě toho hraničáře, takže vlastně dobrá práce! =D