Příběhy

Sethi
19.11.2009 21:29
A když si jednou něco naplánujeme, přijdou první ztráty.

Bonusový materiál v podobě exkurze do autorčiných momentálních pocitů tehdy a teď.
Autorská citace #1
19.11.2009 21:29 - sirien
tohle byla dobrá hra...
...ty SWATi byly kurvy. Ty granáty ve skutečnosti rozdejchali relativně dobře (!), nakonec sem polomrtvej za dodávkou vzal dvě dávky plastický směsi 12 (tj. útok 24 smrtelných), dal tam časovač na dvě vteřiny a rozcupoval sem je tim (spolu s čelem té budovy, pár auty, trochu sem tim vzal i sebe...) a pak sem se rozstřílel s těma třema zbylejma.

Od téhle chvíle to s těma SWATama bude už jen horší a horší...
Autorská citace #2
20.11.2009 22:33 - Felouen
Hele, já jsem nečetla všechny ty díly, jak to vlastně je s těmi postavami, kdo jsou hráčské postavy a kdo ne? Občas jsem dolu koukla na ten seznam, a občas některé postavy jsou střídavě hráči a GM (a prolézat se mi teď všechny články a vyhledávat je nechce). Btw death Umi byla čistě herní, nebo to bylo i metagame? A už se to blíží ke konci(tak to docela vyznívá), nebo bude třeba ještě pět, šest dílů?
Autorská citace #3
20.11.2009 22:46 - Sethi
Hráč nám tedy neumřel, to naštěstí ne - nevím, jak jinak chápat tu tvou otázku. Hráčské jsou vždycky ty zapsané pod hrou, jinak se vypravěči občas prostřídali, takže někdo jednou figuruje jako NPC, jindy zase někdo jiný.

Do konce příběhové linie jsou to ještě dvě povídky, k tomu jeden filler a pak... je tam ještě jedna povídka taková douzavírací... A pak se vesele jede dál jinou sérií, i když tu už nedrží moc nějaký ucelený příběh. Celkem tu je asi 28 příběhů, ale ne všechny jsou dokončené - z těch nedopsaných pak možná vypustím některé pěkné pasáže, pořád tu jsou kousky, které se mi líbí.
Autorská citace #4
20.11.2009 23:13 - Felouen
Uh, já jsem to myslela tak, jestli k té smrti došlo jen herně, kvůli té bitvě, anebo jestli jste se předem domluvili, že by nevadilo, kdyby se stalo že by zemřela, nebo že rovnou jste se domluvili že zemře, takhle jsem to myslela. :)
Autorská citace #5
20.11.2009 23:16 - Sethi
Smrt byla přímým následkem bitvy. Nebylo nám ejchuchu =)
Autorská citace #6
20.11.2009 23:20 - Felouen
Proč se vám tam vlastně střídá tolik hráčů? Právě jsem vyzkoušela zapnout první díl, a v něm až na tři postavy (asi?) jsou další samé neznámé, a v dalších náhodných dílech jakbysmet. :)
Autorská citace #7
20.11.2009 23:43 - Sethi
Nějak trvalo, než se ustálila nějaká pevná sestava. Druhý bod programu je, že nás bylo docela dost, takže se hrálo i když někdo chyběl, stejně se to těžko shánělo dohromady všechno.

Ale od nějaké páté bo šesté hry už je sestava v podstatě plná. Osmé, možná.
Autorská citace #8
20.11.2009 23:55 - Felouen
Hele, jak jsou ty postavičky, tak to blonďaté s nerf gunem/vodní pistolí je Sethilian, to černé s hezkým zeleným okulárem Umijaky, to zrzavé s těmi výbuchy Tukan a to poslední blonďaté doktor?
Autorská citace #9
21.11.2009 00:01 - Sethi
Zrzavé s těmi plameny je Islanďan, jinak to máš správně.

Asi bych to měla pro příští povídku proškrtat =)
Autorská citace #10
21.11.2009 00:02 - Felouen
Jaký Islanďan? Byl v dílech po sedmičce? (tak nějak jsem to četla po různu, ale docela pravidelně spíše po té sedmičce:D)
Autorská citace #11
21.11.2009 00:05 - Sethi
Rauko.

Zas tolik zrzavých zubatých ušáků se sklonem zapalovat věci (a lidi) tam nepobíhá =)
Autorská citace #12
21.11.2009 00:06 - Felouen
Aha, mě jaksi unikla Raukova barva vlasů, a protože mi to spíše připomínalo nějaké mini-výbuchy, tak mě napadlo, že by to mohl být Tek. :D

EDIT: Hele, právě mě napadlo, nebyl ten drak z tohodle dílu náhodou na vaší straně? Měla jsem pocit, že v jiném díle pomáhal Arfindalovi nebo někomu...
Autorská citace #13
21.11.2009 05:21 - Lokken
Sethi: možná bys tu měla publikovat i ty první povídky o Tillian a Raukovy (islanďanovy) ať se to všem víc zkompletuje - myslím ty co byly na webu Stínoběhu...
Autorská citace #14
21.11.2009 09:52 - Sethi
Možná až uzavřu tuhle minisérii, tak si udělám nějaký prostor pro malý výlet do minulosti.

On a second thought... Asi se mi moc nechce, nemám ty doplňkové povídky ráda. Ve skutečnosti se jen těším, až celou věc uzavřu a nechám ji tiše zapadat prachem =)
Autorská citace #15
21.11.2009 14:25 - Felouen
Zapadat prachem ve smyslu, že už radši nechceš na to celé vůbec vzpomínat? :)

Jinak, jak to je tedy s tím drakem?
Autorská citace #16
21.11.2009 15:23 - sirien
Felouen píše:
Jinak, jak to je tedy s tím drakem?

Vznesla se, dostala ode mě vysoce explozivní řízenou střelou (16S), kurva jedna to ustála, tak ode mě dostala druhou tu samou a tu už neustála a rozcupovaná na hadry se zase neelegantně snesla k zemi.
Čímž spáchala ohromnou oběť, protože to, že jsem se musel soustředit na ní, abych se jí zbavil dřív, než se vůbec stihne dostat do bitvy, způsobilo, že jsem prošvihnul ten krátký časový úsek, kdy jsem mohl těma raketama napálit Kheleka a Raukatara naráz. V ekonomii se tomu říká náklady obětované příležitosti :)

No, a Khelek s Raukem by chytli 16S ode mě a až potom kulkou od Umi. Teda... samozřejmě, ne že bych věřil, že by je Arfindal nechal jako GM zemřít, nicméně pocuchalo by je to takřka určitě a Umi to mohla přežít.
Autorská citace #17
21.11.2009 15:27 - Sethi
Drak byl Khelekův mazlík, to, že nedopatřením vypálila část upíří rady mu bylo jen ku prospěchu. My se s draky nepaktovali.
Autorská citace #18
21.11.2009 15:30 - Nachtrose
Trochu odbocim od temy, ale kdyz to Sirien neprimo nakousnul, jak je to s tim zranenim v SR? Priznavam, ze jsem se jeste nedostal k nejake hlubsi studii pravidel, ale to znaceni xL, xV, xS me celkem mate i tak.
Autorská citace #19
21.11.2009 16:03 - sirien
SR je dice pool systém. Používají se šestistěnky s hodem Xd6+, takže na jedné kostce může padnou klidně i 20 nebo tak, když hodíš tři šestky... nicméně jedna kostka může dát maximálně jeden úspěch

Každá bytost v SR naprosto bez výjimky má 10 čtverečků poškození (resp. 20, 10 omráčení a 10 zranění). První čtvereček se považuje za lehké zranění (L), další dva za mírné zranění (M), další tři za vážné zranění (V) a zbytek za smrtelné zranění (S)
Tedy - když dostaneš mírné zranění, proškrtneš tři čtverečky. Pokud jsi už předtím nějaké zranění měl, tak ty čtverečky proškrtáš navíc k němu (tzn. deset lehkých zranění Tě ubije stejně, jako čtyři mírná, dvě vážná nebo jedno smrtelné)

Každá zbraň má své hodnocení útoku skládající se z čísla a písmena. Písmeno udává základní úroveň poškození, číslo je základní cílové číslo pro obránce (k tomu se dostanu).
Základní úroveň poškození i základní hodnota útoku se dají zvyšovat např. tím, že vystřelíš víc nábojů (+1 za náboj, za každé tři náboje o jedna vyšší úroveň. Samopal co má 7M tudíž při automatické palbě 6ti náboji získává kód poškození 13S)

Útočník ši hodí na útok svým skillem a tak proti CČ danému vzdáleností pro daný typ zbraně a zapamatuje si počet úspěchů.
Obránce vezme svoje hodnocení Těla a případně bojové rezervy a hodí si proti hodnocení útoku mínus pancíře.
Pokud máš tedy např. vestu s hodnocením 5 (běžné maximum, vyšší sou už speciální obleky a tak. Ochrané oblečení má myslim 2 nebo 3) a jde na Tebe útok s hodnocením 9M, tak to znamená, že házíš Tělem a rezervami proti 4.

Porovnáš úspěchy útočníka a obránce. Ten z nich, kdo má víc, upraví konečné zranění ve svůj prospěch tak, že posune úroveň poškození o jedna za každé dva své úspěchy, které má navíc.

Za každé dva úspěchy, které by mělo být poškození NAD těmito deseti základními čtverečky, dostává postava jeden bod "over damage", kterých má maximálně tolik, kolik je její Tělo.
Ve chvíli, kdy jsi v Over damage, házíš si na smrt. Když máš S poškození, házíš si, jak zle se Ti bude zhoršovat. Když projdeš posledním bodem overdamage, není Ti už pomoci.

Příklad. Šílenec Tukan, jak je jeho zvykem, vezme Hackler (zákl. 7M) a vystřelí na dva ubohé týpky dávku 3 nábojů do každého (každý z nich tedy bude čelit útoku 10V). Protože to je magor, tak hodí na prvního 7 a na druhého 5 úspěchů.
První z nich má pancéřovou vestu s hodnocením 4, čelí tedy útoku 6V a 7 úspěchů (6V+7). Je to lama a hodí jen chabé dva úspěchy. Poměr je tedy +5 pro Tukana. Dva úspěchy zvednou V na S a typ de k zemi, ale stále ještě zbývají další 3, takže typ dostane ještě jednu úroveň overdamage. Poslední úspěch propadá (nicméně všimni si, že to není tak, že by byl k ničemu - kdyby typ hodil 3 úspěchy místo 2, tak by se tento "nadbytečný" úspěch vykrátil s tím třetím obráncovým a situace by dopadla úplně stejně)
Druhej typ má pancéřovou vestu s hodnocením 5, hází tedy proti 5 a hodí 7 úspěchů (klikař). Tukan měl jenom 5 úspěchů, takže tento obránce má 2 úspěchy navíc, za které sníží poškození z vážného na mírné a proškrtne si tedy tři čtverečky zranění.

standardní kódy poškození v SR jsou tak 7-9M, pár zbraní má v základu V. Zvyšovat kód poškození automatickou palbou má tu nevýhodu, že Ti zpětný ráz zvyšuje CČ pro zásah cíle (dá se to trochu obejít, ale nejlepší kombo, které jsem za 7 let vytvořil (z normálních věcí, nemluvím teď o rotačáku na helikoptéře) umožní vypálit šest nábojů bez zpětného rázu.
Autorská citace #20
21.11.2009 16:16 - Nachtrose
Sirien: dik. nerikam, ze jsem to uplne pochopil, to by to chtelo asi si zahrat, ale uz jsem aspon trochu v obraze. Jen pro doplneni a zvedavost: 3ed?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.080602884292603 secREMOTE_IP: 34.238.138.162