Produkty

Alnag
5.6.2008 19:16
Hunter: The Vigil
White Wolf ohlásil novou hru pro new World of Darkness - Hunter: the Vigil. Podrobnosti zde.
26.5.2013 10:04 - Blaine
Musim se pridat. A to jsem to videl cele. Myslim, ze tam byl velky potencial, hlavne druha sezona je takova "zabitejsi". Nejsem si jist, jestli ze treti uvidim vic jak prvni dva dily.
Ale mas pravdu, je to dobry inspiracni zdroj. A treba ten prvni dil s "Cervenou karkulkou" je podle i dobry namet na nejake dobroruzstvi.
21.3.2014 15:11 - Blaine
Siriene a ostatni: parta zakladnich Hunteru, uplne zacatecni postavy, episodni hrani, monster a session a prvni napad na monstrum je rodinka ghulu. Jak se postarat, aby ghulove byli zajimavi? Mam zatim takovou predstavu, ze bych je mohl dat do stareho dolu, kde by byla tma, spousta zakouti a tak a ghulove by mohli splhat po stenach a stropech, schovavat se za sloupy a podobne. Pak by na partu mohli obcas bafnout a zase se schovat.
Tim ghulove myslim takove ty typicke DnD ghuly, akorat vysoce inteligentni. Nevim, jestli jim dat pristup k nejakym nastojum nebo pastim u nich, ktere by oni v pohode obesli tim, ze by lezli po strope, ale lovci by se o ne museli nejak postarat a tak.
Nejake napady?
21.3.2014 15:40 - Colombo
Jako hlavní považuješ souboj s ghůly nebo detektivní práci, odhalování co se děje, kdo za tím stojí, proč to tam je?
21.3.2014 19:03 - sirien
Blaine: Ty seš vtipnej :) Z tohodle Ti moc nepomůžu, hodilo by se dodat třeba pětici genre, theme, motive, mood a color.

Ohledně toho cos napsal:

Koncept "úplně začáteční postavy" je u Hunter v podstatě oxymoron. Hunteři nejsou supernaturálové, aby měly nějakej "starting point" (embrace, awakening...) a v ten moment se staly "úplně začátečními".
"úplně začáteční" jsou Mortal the Loser. Hunteři jsou z principu hry kompetentní a proaktivní profesionálové už v moment svého prvního střetnutí s nadpřirozenem. Takoví se ale "v základu" nehrají - v základu se hrají stejně jako v ostatních hrách hunteři, kteří už mají pár let ostrých zkušeností.

Takže si ani moc neumím představit co vůbec myslíš tímhle začátkem. Má to být parta niemandů a říkáš tomu "hunteři" protože cílem není přežít, ale postřílet enemáky, má to být session o tom, jak se z těch postav stanou hunteři, nebo to má být první session "standardních" hunterů (kteří už mají nějaký ten základní hunterský background za sebou)?

Protože to jsou tři výchozí body které determinují tři zcela odlišné herní koncepty (1: pure action survival, 2: mysterious horror encounter, 3: deliberate hunt)


A dál - co teda myslíš těma ghoulama? Ghoulové jsou kanonově half-breed od upírů (upíři mají ghouly, vlkodlaci wolf-blooded, mágové sleepwalkery) a sami o sobě můžou být docela krutopřísní a dost dobře stylizovaní.

Ghoulové v "DnD smyslu", tzn. nějací twisted nebo undead flash-eating predators, ve WoD nemají žádnou zvláštní kanonovou obdobu a dají se postavit různě podle potřeby - od nějakých spirit-influenced kultistů přes spirit-possessed zoufalce/šílence, různé variace mágských kleteb, různé upíří bullshity v podstatě až po slashery.
Tady by pak hrozně záviselo na tom, jakou bys chtěl stylizaci, zejména mood a color.


Obecně - vykydlovačky jsou pro WoD dost nuda a obvykle se hrají když potřebuješ odehrávat věci "bokem" (vztahy postav, osobní dramata) a potřebuješ je zasadit proti nějakému dění, nebo se hrají jako "oddechovky" uprostřed kroniky (když už máš pokrk mystických vyšetřovaček a naháněček a patlání se s dřevěnejma kůlama a šípama namáčenejma v laní krvi a chceš jednou taky na něco vletět a vystřílet to batohem zásobníků prostýho olova a podobně)

Důl je prostředí totálně nanic, protože je bez interakce. Nenápaditej dungeon. To už je lepší utéct k ubohému klišé odpadních stok pod velkoměstem nebo aspoň k tunelům podzemky, ale ani to nebude o nic lepší.
Jestli fakt chceš hrát v nějakém prostředí typu podzemní chodby, zvolil bych něco živějšího - třeba sklepní prostory provázané se starou zapomenutou zástavbou v nějakém squatu uprostřed gheta. (kdy a kde vlastně chceš hrát? Díky dvěma letům hraní Plánu B mám u hunterů default ladění na současnost v USA...)


Každopádně jestli chceš hrát "nafasujeme zbraně, dojedeme tam a vystřílíme všechno okolo do posledního", tak to není moc WoDčkovej koncept... jako jde to hrát, samozřejmě, ale na takovou hru bych WoD asi moc nevolil, WoD je laděný víc pro věci s nějakým přesahem do psychologické a sociální úrovně, s vazbou na společnost a tak. Zrovna u Hunterů se tohle dost projevuje - jestli chceš hrát killing missions, tak bych možná uvažoval spíš o něčem ve stylu Delta Green nebo tak něco.
(případně u Hunterů teda jde samozřejmě začít hrát tier 2 nebo tier 3 a podobné koncepty odehrávat v rámci zasazení do compacts & conspiracies... takové Tasks force Valkyrie jsou pro tohle jako dělané)
24.3.2014 01:35 - Gurney
Blaine: Tak že chceš ve hře ghúly je takové docela dost obecné. Záleží na tom, o čem má celá ta story být, kde ji máš zasazenou a tak.

Můžu ti samozřejmě poradit ghúly z Delta Green: Countdown - bezďáky a různé pouliční existence (převážně; může to jít výš), co se pohybují skrz podzemí ruských měst, požírají lidi a sdružují se v "kaplích", kde uctívají Stalina coby někdejšího "Velkého poskytovatele" (mrtvol k sežrání). Jenže naprosto netuším v jakém prostředí hraješ a jestli je to stylizace po které jdeš.
24.3.2014 10:19 - Colombo
Mě se líbí ghoulem založená kabala, která rozšiřuje kanibalismus a "černou magii". Mohlo by to začít tak, že začnou vznikat dobrovolnické patroly, zmenší se kriminalita, zmizí bezdomovci, ale všechno to má takový ten nádech strachu a smrti, zejména tehdy, když krom bezdomovců zmizí i pár dalších lidí (počínaje "cizáky") a ta domovská patrola začne mít podobu tak trochu gangu a projevovat nadlidskou sílu a regeneraci atp.

Takže huntery by mohly pronásledovat takové oddíly supersilných, a superodolných lidí s tím, že čím víc poškození budou dostávat, tím se bude odkrývat jejich pravá podstata (kusy kůže budou odpadávat, počínaje třeba vlasy...). Načež bude souboj s časem, jestli dokáží najít hlavního ghoula, což by nějakým způsobem mohlo omezit moc takové domobrany.

Jako vodítko by mohl být nějaký bezdomovec, který: má s gouly dohodu (z nějakého důvodu ho potřebují) / dokázal se jim schovat.
4.5.2014 11:10 - Nachtrose
Trochu nekromancie, ale pokud to nekdo prehledl, tak vysla nova kniha k H:tV - http://rpg.drivethrustuff.com/product/129193/Hunter-Mortal-Remains
4.5.2014 11:28 - Colombo
Já bych si ty věci i koupil, ale to je jako si kupovat hokejovou výstroj když nehraju hokej:/

darn it...
4.5.2014 11:39 - Nachtrose
Proto mam koupene jen core a zbytek zatim jen stazene k prostudovani...
4.5.2014 13:13 - Element
Colombo píše:
Já bych si ty věci i koupil, ale to je jako si kupovat hokejovou výstroj když nehraju hokej:/

darn it...
Story of my life :)
4.5.2014 14:07 - Gurney
Překvapuje mě že pro nWod ještě něco vychází. Měl jsem za to, že God-machine Chronicle a 20th Anniversary VtM je definitivní reqiem za celou (n)WoD řadou a White Wolfem jako studiem co dělá PnP RPG (a po krachu WoD MMO možná firmou jako takovou).
4.5.2014 14:44 - Element
Jakej rozdil je mezi touhle novou peknou zelenou knihou a Vampire the Requiem? Pekna krvave cervena kniha :)
4.5.2014 17:35 - Colombo
Gurney: Jako že celá CPP umře? Nebo jen White Wolf oddělení?
Protože Eve Online je prý na tom dobře:
http://en.wikipedia.org/wiki/EVE_Online#Accounts_and_subscriptions

ačkoliv ostatní jejich produkty spíš krachují.
4.5.2014 17:53 - sirien
Gurney: White Wolf story is the same as stories of their games. No matter how awesome you were alive, death is just the real beginning...
4.5.2014 22:25 - Vojtěch
Mno, WW asi není na tom dobře, ale Onyx Path se zdatně snaží podporovat dál. Tedy nejen WoD, ale i Exalted a asi i dalsi.
30.3.2017 09:48 - Shako
Troška nekromacie, protože lepší diskuzi jsem nenašel.

Hunter: Tooth and Nail se rozhodlo konkurovat DnD, protože nově nabízí zabíjení draků! Ale nejspíš to bude trošku jiný herní zážitek než v DnD. :-D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.091392993927002 secREMOTE_IP: 44.222.82.119